Minä taas tilasin loman alkuun sen sinun suositteleman CronusMax Plussan, ja eilen se tulikin perille. Meni ilta siinä säätäessä, kun piti pojan PC:llä laittaa tuohon asetukset kuntoon. Minullahan ei ole työläppäreiden lisäksi omaa henkilökohtaista PC:tä lainkaan, kun en ole sellaista mihinkään kokenut tarvitsevani. Onneksi poikani mankumiseen tuli kuitenkin aikoinaan suostuttua, ja hankittua hänelle oma läppärinsä. Pääsen sitten itsekin harvinaisissa hätätilanteissa sitä käyttämään. Noille kummallekaan työ PC:lle kun ei juuri mitään pysty itse asentamaan. Ei pystynyt siis tuota CronusMaxinkaan softaa asentamaan. No, pojan PC:llä tosiaan säätelin siinä aikani, ja alkoi jo huolestuttaa, että oliko CronusMax kokonaan hukkaostos, kun en millään saanut Xbox Onen Elite-ohjainta toimimaan. No, kokeilin sitten kaikkea mahdollista, ja vaihdoin ohjaimessa kiinni olleen piuhankin toiseen piuhaan, ja kas kummaa, johan alkoi pelittää! Eli johdossa oli taas kerran vika, kuten niin usein!
Olipa mahtava helpotus ja ilta menikin mukavasti erilaisia PS3-pelejä pelaillessa Elite-ohjaimella. Aivan mahtavia helmiä esim. Resistance 2 ja 3 sekä myös Killzoneista vastaavat, eli 2 ja 3. Ja on tuossa hurja määrä pelattavaa backlogissa PS3:lle. Vaikka toki olenkin aina hypännyt uusien konsolisukupolvien kelkkaan, kun haluan uusimpiakin pelejä päästä kattavasti pelaamaan, niin kyllä minulle on vaan vahvistunut se ajatus, että parhaiden pelien sukupolvi oli PS3/Xbox360-sukupolvi. Pelattavuus ja tunnelma ovat niin monessa pelissä viimeisen päälle kohdallaan. Ja juuri nuo kaksi juttua ovat minulle tärkeimpiä peleissä, kiitos vielä kovasti, kun vinkkasit tuon CronusMaxin minulle!
Olet taas tehnyt erinomaiset ostokset! Ja taattuun Mr. Tokmanni-hintaan. Kaikki noista ovat mielestäni hyviä pelejä, mutta LotR: War in the North on aivan erityinen peli ollut minulle. Todellinen co-op-helmi, joka on ollut harmillisen aliarvostettu peli kaiken kaikkiaan. Itse rakastan kyseistä peliä, ja tulee ajoittain vieläkin sitä pelattua, vaikka olen sen toki aikoinaan läpi pelannutkin.
Tein itsekin juuri pelihankinnan oheisen kuvan mukaisesti:
Näytä liitetiedosto 21422