Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Netistä tuli lukaistua, että tätä peliä on nykyään vaikea löytää ja Dna:lla oli näitä reilusti varastossa joten olihan se ostettava pois.

Täällä porissa ainakin noita on ollut prisman ja cittarin hyllyssä julkkarista saakka.
Aina katsellut jos se olisi jo alelaarissa 20e hintaan ni sit voisin ostaa pois. Taitaa kaikki muutkin ajatella samoin kun ei kelpaa 50e hintalapulla.
 
Täällä porissa ainakin noita on ollut prisman ja cittarin hyllyssä julkkarista saakka.
Aina katsellut jos se olisi jo alelaarissa 20e hintaan ni sit voisin ostaa pois. Taitaa kaikki muutkin ajatella samoin kun ei kelpaa 50e hintalapulla.
Aika harvat Switchin Mario-pelit löytyvät alelaarista. Prismassa esimerkiksi Super Mario Odyssey taisi maksaa edelleen 60 euroa. Julkaisusta on sentään 5+ vuotta aikaa.
 
Vähän ohi aiheen, mutta huomannut, että Nintendon pelien hinnat laskevat helvetin hitaasti ja ovat harvoin alessa.
 
Netistä tuli lukaistua, että tätä peliä on nykyään vaikea löytää ja Dna:lla oli näitä reilusti varastossa joten olihan se ostettava pois.
Näytä liitetiedosto 9535

Samoin VPD varastot edelleen täynnä sekä varmaa muutkin pelikaupat ja jokaises vähänki isommas ruokakaupas missä mä oon käynyt kuten cittarit ym hyllyt täynnä, nii en nyt vaikeesta tiedä. Tost oli joskus juttuu että tulee olemaan "limited time" only, nii tiedä häntä ny sitten.
 
Ai niin kun siinä 3D Marioiden kokoelmassa oli tosiaan se että rajattu määrä. Enpäs muistanut koko hommaa enää sen jälkeen kun jostain käytettynä omani ostin. Ei kuitenkaan selvästi ole niin rajattu mitä voisi pelätä kun kerran löytyy hyvin.
 
Ai niin kun siinä 3D Marioiden kokoelmassa oli tosiaan se että rajattu määrä. Enpäs muistanut koko hommaa enää sen jälkeen kun jostain käytettynä omani ostin. Ei kuitenkaan selvästi ole niin rajattu mitä voisi pelätä kun kerran löytyy hyvin.
Jotenkin tuntuu, että noita tiettyjä pelejä mainostetaan "rajoitettuina" painoksina, jotta saadaan niitä myytyä mahdollisimman paljon. Sitten niitä kuitenkin on kaupoissa ja kirppareilla vaikka kuinka ja paljon. No mikä nyt sitten on kenenkin käsitys "rajoitetusta" painoksesta.
 
Jotenkin tuntuu, että noita tiettyjä pelejä mainostetaan "rajoitettuina" painoksina, jotta saadaan niitä myytyä mahdollisimman paljon. Sitten niitä kuitenkin on kaupoissa ja kirppareilla vaikka kuinka ja paljon. No mikä nyt sitten on kenenkin käsitys "rajoitetusta" painoksesta.
Ongelma lieneekin siinä jos ei kerrota mikä se painosmäärä on. Rajoitettuja painoksiahan on periaatteessa kaikki kun jossain vaiheessa niitä ei enää paineta. Mikään ei estäisi sanomasta siis ihan normaalia julkaisuakin rajoitetuksi painokseksi :p
 
Kissapeli!
kissapeliceij3.jpg
 
Ja taas mennään. Eteisen lattialta löytyi viisi eri toimitusta. :D

Balan Wonderworld 9,99€, VPD
Life is Strange: True Colors 18,90+3,90€, huuto.net
Fallout 4 GOTY 22,90€, VPD
Fallout New Vegas 4+4€, huuto.net
20220914_145243.jpg

Balan Wonderworld on koko ajan näyttänyt sellaiselta peliltä että haluaisin sitä kokeilla, mutta murska-arviot ovat jarruttaneet ostopäätöstä joka kerta. Etukäteen olin päättänyt että sitten kun sen alle kympillä saa niin silloin varmasti ostan, ja nythän se löytyi VPD:stä mainittuun hintaan. Erityismaininta vielä sille, että klo 6.31 aamulla tehty kahden pelin tilaus oli vahvistuksen mukaan lähetetty samana aamuna klo 6.35!

Pari eBay-ostosta saapui myös:
Driver 76 €4,95 + €9,30
Midtown Madness 3 £8,99
20220914_145348.jpg

Midtown Madness hyväkuntoisena mutta ilman koteloa tai kansipapereita, mikä kyllä oli ilmoituksessa ihan selväsanaisesti mainittu. En tosin ollut tätä tilatessani huomannut, mutta eipä se mitään. Ilmankos olikin ilmainen toimitus!
 
Pelit huuto.net myyjiltä parin viime viikon ajalta. Hinnat 5-8 euroa/kpl sisältäen postikulut.

Batman on ollut mielessä kauan, ja tuli nyt hankittua.

Far cry 3 Xbox 360 versio on käsitelty FPS boostilla toisin kuin classic versio, joka tosin paljon terävämpi.

Final Fantasy 13 jäänyt kokematta ja nyt kun poistuu gamepassista niin päätin adoptoida senkin.

South Park peleistä kuullut vain hyvää. Hyllyssä on tilaaIMG_20220914_205521__01.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Olen kuullut viime aikoina paljon hyvää EA:n F1-peleistä, joten päätinpä itsekin sellaisen tilata. :cool:
20220916_134412.jpg

F1 2000:n lisäksi saapui Absolute Supercars, joka on vuoden 2009 Supercar Challengen jatko-osa tai uusintajulkaisu. Takakannen pieni präntti tukee enemmän jälkimmäistä näkökulmaa. Itse en kumpaakaan omistanut, joten asiaa ei sen kummemmin tarvinnut miettiä.
20220916_134509.jpg

Molemmat eBaysta, kokonaishinnat £5.68 ja €18.99. F1:n kotelon sisällä oli muuten jostakin syystä bonuksena myös ensimmäisen Killzonen pelilevy. :D
 
Viimeksi muokattu:
Olen kuullut viime aikoina paljon hyvää EA:n F1-peleistä, joten päätinpä itsekin sellaisen tilata. :cool:
Näytä liitetiedosto 9635

F1 2000:n lisäksi saapui Absolute Supercars, joka on vuoden 2009 Supercar Challengen jatko-osa tai uusintajulkaisu. Takakannen pieni präntti tukee enemmän jälkimmäistä näkökulmaa. Itse en kumpaakaan omistanut, joten asiaa ei sen kummemmin tarvinnut miettiä.
Näytä liitetiedosto 9636

Molemmat eBaysta, kokonaishinnat £5.68 ja €18.99. F1:n kotelon sisällä oli muuten jostakin syystä bonuksena myös ensimmäisen Killzonen pelilevy. :D
Tämän ketjun otsikon voisi melkein nimetä uudelleen "@Ferraro :n peli- ja laitehankinnat" :D

Hyvään tahtiin tuntuu tippuvan pelejä postilaatikosta siellä suunnalla. Arvostan.
 
Tämän ketjun otsikon voisi melkein nimetä uudelleen "@Ferraro :n peli- ja laitehankinnat" :D

Hyvään tahtiin tuntuu tippuvan pelejä postilaatikosta siellä suunnalla. Arvostan.
No nyt kun tuli puheeksi, niin tänään saavutettiin se tilanne että piti oikeasti arvailla, mitä ihmettä olen edes Ranskasta tilannut? :D Muistin sen vasta kun Absolute Supercars paljastui kuoresta, joten kun vain tarpeeksi tilauksia tekee niin itsensäkin pystyy yllättämään!

Ja jos joku miettii, että onko minulla edes aikaa pelata kaikkia hankkimiani pelejä (varsinkin kun tapanani on pelata vain yhtä peliä kerrallaan), niin ei ole. Eikä ole tarkoituskaan, sillä vaihtoehtoja ja mahdollisuuksiahan tässä on jo pitkään osteltu. Onni on onnen odotus jne, eli ajatus siitä että on vapaus milloin tahansa aloittaa mikä tahansa ostetuista peleistä. :D
 
Ylös Bottom