ramse
Active Member
Vastaus: Pelikonsolia hankkimassa.PS3 vai Xbox360?
Lisäksi liveaika vuodeksi taitaa suomessa maksaa minimissään 50? Tekee siis 120 eli aika lähellä ollaan PS3n hintaa. Tähän vielä se että PS3 on hiljaisempi ja luotettavampi sekä toistaa BD elokuvat niin valinnassa ei pitäisi olla mitään vaikeutta.
Hinnat meni varmaan päin peppua, mutta ei puututa niihin. Pointti vain on se, että konsolit ovat samanhintaisia samoilla ominaisuuksilla ja plegessä niitä on vähän enemmänkin.
Niin ja omistan molemmat konsolit ja boksilla olen viimeaikoina enemmän pelannutkin. Nyt tosin XO lähtee kaverille ja itse keskityn tuohon mustaan kaunottareen.
Niin vaankun PS3ssa on valmiina tuo akku, niin säästää sen 20. Lisäksi jos ei halua/saa (hellasärö) 20metriä nettipiuhaa vetää kämpässä pitkin lattioita, niin PS3 on ainoa vaihtoehto. 50 jostain hikisestä boxin wlan härpäkkestä.Eli tästä "paristo-ongelmastakin" selviää näin helpolla.
Ei oma boxini pidä ainakaan häiritsevän kovaa ääntä.

Niin ja omistan molemmat konsolit ja boksilla olen viimeaikoina enemmän pelannutkin. Nyt tosin XO lähtee kaverille ja itse keskityn tuohon mustaan kaunottareen.