Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelitilauspalveluiden vertailuketju: Xbox Game Pass, PS Now, EA Access, UPLAY+ yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Microsoft sanoo: Hyppää, niin saat palkintopisteitä! Ja jengi hyppää ja taputtaa karvattomia käsiään. Samaan aikaan ilmainen Game Pass veloittaa maksukortiltasi 12,99e.

Eiköhän tämän ketjun anti ole nähty, hauskaa jatkoa kaikille suuryritysten palvojille. En tiedä onko tuollainen käytös pelottavaa vai naurettavaa, ehkä molempia.

Jos yhden pelin pelaamisesta tottuu maksamaan, niihin ehkä 100+ pelistäkin tottuu maksamaan :D

Hei hei, ei nyt aleta kyseenalaistamaan asiaa ikävästi arkijärjellä kun meille on juuri ratakiskoa taivuteltu.

Hemmetti, maksoin puoli vuotta ESO plussaa, että sain enemmän tilaa kerättävälle roinalle yhdessä pelissä. Se oli kalliimpaa kuin Game passin hankkiminen samalle ajanjaksolle. Ei pidä aliarvioida ihmisten maksuhalukkuutta. Jotenkin tuntuu, että mitä turhempi asia, sitä enemmän löytyy maksajia.
On tuo ESO plus kuitenkin sen tasoinen elämänlaatu parannus, että mielelläänhän siitä maksaa. Ei tule mieleenkään jatkaa Esoa ilman voimassa olevaa tilausta.

Microsoft sanoo: Hyppää, niin saat palkintopisteitä! Ja jengi hyppää ja taputtaa karvattomia käsiään. Samaan aikaan ilmainen Game Pass veloittaa maksukortiltasi 12,99e.

Eiköhän tämän ketjun anti ole nähty, hauskaa jatkoa kaikille suuryritysten palvojille. En tiedä onko tuollainen käytös pelottavaa vai naurettavaa, ehkä molempia.
Siitä, että ollaan innoissaan Game Passista (tai MS Rewardsista) taitaa kuitenkin olla vielä aika pitkä matka suuryritysten palvontaan. Hassua miten kovasti toisten innostuneisuus voi saada toiset mielensä pahoittamaan.

Kuka sen juuri tässäkin ketjussa sanoi, että suomalainen voi maksaa satasen, ettei naapuri saa viittäkymppiä.

Minulle paras elämänlaadun parannus oli, kun lopetin ESO:n pelaamisen. Paloin loppuun kaivamalla jotain museoesineitä kymmeniä tunteja putkeen ympäri karttaa.
Katkolla minäkin olen tällä hetkellä. Mutta enköhän tässä jossain kohtaa retkahda uudelleen.

Viimeksi muokattu:
Vastasit sitten vanhaan viestiin, jonka jälkeen keskustelu oli edennyt jo hyvän tovin.

Mutta kuten uudemmassa viestissä jo mainitsin, niin vaikka Game Pass tekisi persnettoa tai tappiota, niin mitä sitten?

Jos palvelu ajettaisiin alas vuoden lopussa, niin sitten se ei selvästikään Microsoftille kannattanut. Silloin ei voitaisi vuokrata halvalla pelejä, vaan pitäisi mennä takaisin vanhaan malliin. Kukaan ei häviäisi mitään henkilökohtaisella tasolla, paitsi tietysti mahdollisuuden käyttää tätä tilauspalvelua.

Näitä on kuluttajana ihan hauska miettiä ja mutuilla, mutta ei se tietenkään liikuta neulaa mihinkään suuntaan. Toinen tilaa palvelua, toinen ei. Toinen kikkailee tarjouksilla ja toinen ei. Microsoft päättää onko homma kannattavaa. Ja jos ei ole, niin silloin se varmaan ajetaan alas.
Vastaampa nyt vanhaan viestiin kun olit lainannut viestiäni. Meneekö täällä parasta ennen päiväys alle vuorokaudessa ja muutamassa muussa viestissä? Itse en tätä foorumia säännöllisesti lue joten vastaus saattaa tulla isollakin viiveellä.

Heittelit hyvin menestyviä "faktojasi" niin huomautin sinua siitä ettei siitä kauaa ole kun uutisoitiin kuinka palvelu oli vielä persnetollinen. Minulla ei ole tuoretta faktaa esittää onko tilanne muuttunut. Jos sinulla on niin mielelläni lukisin siitä luotettavasta lähteestä. Minulle on sinällään yhden tekevää vaikka MS ei voittoa siitä saa. Niillä on muista bisneksistä ansaittua rahaa mitä tuhlata.

Microsoftilla on rahaa ylläpitää heikosti kannattavaakin palvelua koska se on rakentanut pelipuolen Game Passin varaan hyvin pitkälle. Perinteisessä konsoli+pelimyynnissä se ei tule Sonya nujertamaan. Siksi tuskin näemme palvelun alasajoa.

Tästä olemme samaa mieltä. Asioita on mukava käsitellä ja pureksia kunhan homma pysyy vain asiallisena ja sitä kritiikkiä kanssakeskustelijat oppivat sietämään.

Vastaampa nyt vanhaan viestiin kun olit lainannut viestiäni. Meneekö täällä parasta ennen päiväys alle vuorokaudessa ja muutamassa muussa viestissä? Itse en tätä foorumia säännöllisesti lue joten vastaus saattaa tulla isollakin viiveellä.

Heittelit hyvin menestyviä "faktojasi" niin huomautin sinua siitä ettei siitä kauaa ole kun uutisoitiin kuinka palvelu oli vielä persnetollinen. Minulla ei ole tuoretta faktaa esittää onko tilanne muuttunut. Jos sinulla on niin mielelläni lukisin siitä luotettavasta lähteestä. Minulle on sinällään yhden tekevää vaikka MS ei voittoa siitä saa. Niillä on muista bisneksistä ansaittua rahaa mitä tuhlata.

Microsoftilla on rahaa ylläpitää heikosti kannattavaakin palvelua koska se on rakentanut pelipuolen Game Passin varaan hyvin pitkälle. Perinteisessä konsoli+pelimyynnissä se ei tule Sonya nujertamaan. Siksi tuskin näemme palvelun alasajoa.

Tästä olemme samaa mieltä. Asioita on mukava käsitellä ja pureksia kunhan homma pysyy vain asiallisena ja sitä kritiikkiä kanssakeskustelijat oppivat sietämään.
Sen takia mainitsin vanhasta viestistä, kun keskustelu oli siitä jo edennyt, joten vastaus viestiisi tavallaan jo löytyi uudemmista viesteistä. Ei tietenkään muuten ole mitään parasta ennen -päiväystä.

En ole kyllä nähnyt sellaista uutista, jonka mukaan Game Pass olisi tappiollinen, jos "uutisella" ei tarkoiteta jonkun satunnaisen tyypin arvailuja asiaa koskien. Päin vastoin Phil Spencer on sanonut, että rahaa ei polteta Game Passiin, vaan se toimii kestävällä pohjalla taloudellisesti. Toki tässä vaiheessa Game Pass tuskin tekee voittoa, kun saatavilla tuloilla hankitaan lisää sisältöä palveluun. Liiketoiminnassa ei ole aina tavoitteena saada jokaisesta tuotteesta voittoa, esimerkiksi kaupoissa on usein sisäänheittotuotteena jokin halpa yksittäinen tarjoustuote, jonka myynneillä ei tehdä voittoa, mutta joka saa asiakkaita tulemaan ostoksille ja ostamaan muita tuotteita, joilla tehdään se varsinainen tulos. Näkisin Game Passin tällaisena tuotteena.

Hieman samaa on sanonut Sonyn ja Take-Twon pomot.

Ja toiset kehittäjät ovat sanoneet jotain ihan muuta. Eivät tunnu pääsevän yhteisymmärrykseen varmaan jo ihan siksi millaisia sopimuksia kenenkin kanssa on neuvoteltu.

Nytkin Game Passiin on tulossa vielä tänä vuonna kuin myös ensi vuonna ihan puhtaita yksinpelejä. Jopa varsin isoja sellaisia.

Ja toiset kehittäjät ovat sanoneet jotain ihan muuta. Eivät tunnu pääsevän yhteisymmärrykseen varmaan jo ihan siksi millaisia sopimuksia kenenkin kanssa on neuvoteltu.

Nytkin Game Passiin on tulossa vielä tänä vuonna kuin myös ensi vuonna ihan puhtaita yksinpelejä. Jopa varsin isoja sellaisia.
Onko näistä kolmannen osapuolen game pass day one AAA-peleistä kenties löytynyt multiplayer- elementtejä tai mikromaksuja jotka voisivat vaikuttaa mielipiteeseen? Luonnollisesti sopimukset voisivat vaikuttaa myös.

Ison hypen AAA-peli joka on hengellinen jatko-osa Dead Spacelle tuskin alle 100 miljoonalla palveluun irtoaisi. Voisi kuvitella, että vähintään 2 miljoonan myynteihin tähtäisivät tällä pelillään mikä lyhyellä matematiikallani kääntyy reilun 100 miljoonan euron tuottoihin jos peliä 60 eurolla myytäisiin.

Niin tai näin niin eipä tarkoitukseni ollut kiistää etteikö Game Pass-malli joillekin yhtiöille voisi sopia. Mutta edelleen on myös yhtiöitä jotka eivät koe tilauspalvelun day one-julkaisun olevan wörttiä eli siellä on varmasti Microsoftillakin asetettuna jokin raja mitä peleistä palveluun halutaan maksaa olettaen että edes jonkinlaisia neuvotteluja on käyty yhtiöiden välillä. Siitä rahasummastahan nämä diilit kai aina riippuu suurimmalta osin.

Onko näistä kolmannen osapuolen game pass day one AAA-peleistä kenties löytynyt multiplayer- elementtejä tai mikromaksuja jotka voisivat vaikuttaa mielipiteeseen? Luonnollisesti sopimukset voisivat vaikuttaa myös.
Tulevista peleistä ei minun mielestä Plague Tale Requiemissa ole moninpeliä ja tuskin mikromaksujakaan. Lies of P:ssä ja Wo Long Fallen Dynastyssa saattaa olla joku soulslike peleille tyypillinen moninpelielementti... Ehkä. Ei ole mitään sellaista kuitenkaan käsittääkseni paljastettu. Tuskin kummassakaan mitään sen erikoisempia mikromaksuja on.

Scorn on budjetiltaan pienempi, mutta muuten täyttää kaikki perinteisin lineaarisen AAA yksinpelin tunnusmerkit.

Pari esimerkkiä, jotka nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Tulevista peleistä ei minun mielestä Plague Tale Requiemissa ole moninpeliä ja tuskin mikromaksujakaan. Lies of P:ssä ja Wo Long Fallen Dynastyssa saattaa olla joku soulslike peleille tyypillinen moninpelielementti... Ehkä. Ei ole mitään sellaista kuitenkaan käsittääkseni paljastettu. Tuskin kummassakaan mitään sen erikoisempia mikromaksuja on.

Scorn on budjetiltaan pienempi, mutta muuten täyttää kaikki perinteisin lineaarisen AAA yksinpelin tunnusmerkit.

Pari esimerkkiä, jotka nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Jaa no itse en kyllä laittaisi Plague Talea tai Lies of Piitä mihinkään AAA-kategoriaan vielä tässä kohtaa. Ensimmäinen Plague Talehan ei ainakaan AAA-peli ollut ja Lies of Piistä emme tiedä millä budjetilla tai pelin pituudella operoidaan. Voipi olla siis huomattavasti halvempia pelejä palveluun kuin Callisto Protocol jota devit itse ovat AAA-peliksi nimittäneet ja isosti maknostaneet. Aika lailla siis kysymysmerkki on vielä minun mielestäni mitenkä Microsoft on valmis maksamaan ihan kolmannen osapuolen AAA-pelien saapumisesta palveluun day one ja mitenkä nämä yhtiöt ovat lopulta tyytyväisiä lopputulokseen myyntien suhteen. Enemmän esimerkkejä ja kommentteja tuolta saralta tarvittaisiin. Nyt ne ylistyskommentit ovat pääosin tulleet indie ja AA-toimijoilta jotka ovat peleilleen jo valmiiksi tarvinneet mainostusta ja tukea.

Jaa no itse en kyllä laittaisi Plague Talea tai Lies of Piitä mihinkään AAA-kategoriaan vielä tässä kohtaa. Ensimmäinen Plague Talehan ei ainakaan AAA-peli ollut ja Lies of Piistä emme tiedä millä budjetilla tai pelin pituudella operoidaan. Voipi olla siis huomattavasti halvempia pelejä palveluun kuin Callisto Protocol jota devit itse ovat AAA-peliksi nimittäneet ja isosti maknostaneet.
Mikä määrittää AAA-pelin? Pelkkä budjettiko? Jos kyllä, niin mikä on se summa kun peli muuttuu AA:sta AAA:ksi? Plague Tale Requiemin budjettia en tiedä, mutta sen tiedän, että peliä on markkinoitu isosti ja sen takana on isohko julkaisija. Sitä kehittää studio, jolla on noin 250 työntekijää. Peli näyttää graafisesti upealta ja kolmannen persoonan toiminta/hiiviskely -mekaniikat täyttävät kaikki perinteisen lineaarisen AAA -yksinpelin tunnusmerkit.

Se, että pelinkehittäjä itse kutsuu omaa peliään AAA:ksi, niin heillä varmaan on jotkut normit jotka mielestään AAA:n määrittävät. Tuon jakamasi linkin takana ei muuten puhuta AAA:sta yhtään mitään, vaan siitä kuinka Callisto Protocol -kehittäjän mielestä lineaaristen yksinpelien on vaikea olla tuottoisia Game Passin kaltaisessa palvelussa. Tottakai mitä isompi budjetti, niin sen enemmän Microsoftin pitää maksaa kompensaatiota, jotta joku peli on kehittäjälleen kannattava laittaa Game Passiin.

Lies of P:stä tiedetään toki vähemmän, mutta kyllä sekin tähän asti nähdyn materiaalin perusteella tuntuu täyttävän kaikki perinteisen AAA-pelin tunnusmerkit.

Wo Long Fallen Dynastya et kyseenalaistanut, joten ainakin yhdestä pelistä oltiin heti kättelyssä samaa mieltä. :)
Aika lailla siis kysymysmerkki on vielä minun mielestäni mitenkä Microsoft on valmis maksamaan ihan kolmannen osapuolen AAA-pelien saapumisesta palveluun day one ja mitenkä nämä yhtiöt ovat lopulta tyytyväisiä lopputulokseen myyntien suhteen. Enemmän esimerkkejä ja kommentteja tuolta saralta tarvittaisiin. Nyt ne ylistyskommentit ovat pääosin tulleet indie ja AA-toimijoilta jotka ovat peleilleen jo valmiiksi tarvinneet mainostusta ja tukea.
Peleistä maksaminen, jotta ne tulisivat Game Passiin on ihan tapauskohtaista. Näitä day one -julkaisuja on nyt nähty tihenevällä tahdilla, joten ilmeisen hyviä diilejä ovat kehittäjät saaneet sovittua. Kyllä isommat ja pienemmät Game Passin day one -julkaisut loppuvat sillä sekunnilla jos Microsoft ei maksa niistä tarpeeksi.

Mikä määrittää AAA-pelin? Pelkkä budjettiko? Jos kyllä, niin mikä on se summa kun peli muuttuu AA:sta AAA:ksi? Plague Tale Requiemin budjettia en tiedä, mutta sen tiedän, että peliä on markkinoitu isosti ja sen takana on isohko julkaisija. Sitä kehittää studio, jolla on noin 250 työntekijää. Peli näyttää graafisesti upealta ja kolmannen persoonan toiminta/hiiviskely -mekaniikat täyttävät kaikki perinteisen lineaarisen AAA -yksinpelin tunnusmerkit.

Lies of P:stä tiedetään toki vähemmän, mutta kyllä sekin tähän asti nähdyn materiaalin perusteella tuntuu täyttävän kaikki perinteisen AAA-pelin tunnusmerkit.

Wo Long Fallen Dynastya et kyseenalaistanut, joten ainakin yhdestä pelistä oltiin heti kättelyssä samaa mieltä. :)

Peleistä maksaminen, jotta ne tulisivat Game Passiin on ihan tapauskohtaista. Näitä day one -julkaisuja on nyt nähty tihenevällä tahdilla, joten ilmeisen hyviä diilejä ovat kehittäjät saaneet sovittua. Kyllä isommat ja pienemmät Game Passin day one -julkaisut loppuvat sillä sekunnilla jos Microsoft ei maksa niistä tarpeeksi.
Ei kai AAA-pelille mitään virallista määritelmää ole muuten kuin iso budjetti ja iso studio takana. Itse olen törmännyt Plague Talesta puhuttaessa enemmän AA / non-AAA kuvauksiin kuin ison budjetin AAA-pelin kuvauksiin joten siksi koen sen olevan enemmän AA-peli kuin AAA-peli. En itse asiassa Googlella löytänyt yhtäkään viittausta AAA-peliin, mutta AA/non-AAA taas löytyi enemmänkin.

Wo-Longin jätin mainitsematta, koska peli ei ole samalla tapaa tuttu kuin kaksi muuta jotka kiinnostavat enemmän.

Se, että pelinkehittäjä itse kutsuu omaa peliään AAA:ksi, niin heillä varmaan on jotkut normit jotka mielestään AAA:n määrittävät. Tuon jakamasi linkin takana ei muuten puhuta AAA:sta yhtään mitään, vaan siitä kuinka Callisto Protocol -kehittäjän mielestä lineaaristen yksinpelien on vaikea olla tuottoisia Game Passin kaltaisessa palvelussa. Tottakai mitä isompi budjetti, niin sen enemmän Microsoftin pitää maksaa kompensaatiota, jotta joku peli on kehittäjälleen kannattava laittaa Game Passiin.

En toki väittänytkään, että linkin takaa pitäisi löytyä mitään puhetta AAA:sta vaan muistin vain peliä seuranneena asian olevan näin. Ja itse asiassa korjataan sen verran, että Callisto Protocolhan ei ole AAA-peli vaan peräti oikein AAAA-peli. Ei ihme siis ettei riittänyt Microsoftillakaan rahkeet pelin saamiseen Game Passiin vielä tässä kohtaa. :D

Poislukien Microsoftin omat AAA-pelit niin minun mielestä mitään todella isoa AAA-yksinpelijulkaisua ei palvelussa ole vielä nähty. Eikä varmaan tulla näkemäänkään ihan hetkeen, koska ei vain ole riskin arvoista eikä Microsoftikaan kaikkeen voi laittaa rahaa tolkuttomia summia. Kielii siis mielestäni siitä, että Ubisoftit, Capcomit, Sonyt jne isot yhtiöt eivät ole vielä valmiita laittamaan näitä kuuluisimpia yksinpelejään palveluun syystä tai toisesta. Saa nähdä muuttuuko tilanne ikinä vai jääkö näiden todella isojen AAA-pelien tuonti konsolien tilauspalveluun Microsoftin leikiksi kun rahaa ja saavutettavaa on hieman enemmän kuin muilla.

Ei kai AAA-pelille mitään virallista määritelmää ole muuten kuin iso budjetti ja iso studio takana. Itse olen törmännyt Plague Talesta puhuttaessa enemmän AA / non-AAA kuvauksiin kuin ison budjetin AAA-pelin kuvauksiin joten siksi koen sen olevan enemmän AA-peli kuin AAA-peli. En itse asiassa Googlella löytänyt yhtäkään viittausta AAA-peliin, mutta AA/non-AAA taas löytyi enemmänkin.
Jos me ei tiedetä näiden pelien budjetteja niin toisen leimaaminen AAA:ksi ja toisen joksikin muuksi on ihan yhtä tyhjän kanssa. Plague Tale Requiemin takana on iso studio ja semi-iso julkaisija. Ensimmäinen Plague Tale oli pienemmän budjetin peli. Se oli kokeilu meneekö tällainen peli kaupaksi. Ilmeisesti meni. On ihan loogista, että jatko-osa tehdään kaikin tavoin isommin.

Jo ensimmäinen Plague Tale pesi monet perinteiset ison budjetin lineaariset yksinpelit niiden omalla maaperällä, joten vaikka budjetti olisi pienempi kuin jollain muulla pelillä, niin sen vaikutus ainakin tässä yhtälössä oli vähäinen.
Wo-Longin jätin mainitsematta, koska peli ei ole samalla tapaa tuttu kuin kaksi muuta jotka kiinnostavat enemmän.
Wo Long on Team Ninjan seuraava tuotos Niohien ja Stranger of Paradise: Final Fantasy Originin jälkeen. Takana julkaisija Koei Tecmo. Haisee isolta AAA-peliltä.
En toki väittänytkään, että linkin takaa pitäisi löytyä mitään puhetta AAA:sta vaan muistin vain peliä seuranneena asian olevan näin. Ja itse asiassa korjataan sen verran, että Callisto Protocolhan ei ole AAA-peli vaan peräti oikein AAAA-peli. Ei ihme siis ettei riittänyt Microsoftillakaan rahkeet pelin saamiseen Game Passiin vielä tässä kohtaa. :D

Heh :) Hienoa powerpointia osakkeen omistajille. Muistaakseni tästä samasta termistä "kiusattiin" Xboxia joskus aikaisemmin.
Poislukien Microsoftin omat AAA-pelit niin minun mielestä mitään todella isoa AAA-yksinpelijulkaisua ei palvelussa ole vielä nähty. Eikä varmaan tulla näkemäänkään ihan hetkeen, koska ei vain ole riskin arvoista eikä Microsoftikaan kaikkeen voi laittaa rahaa tolkuttomia summia. Kielii siis mielestäni siitä, että Ubisoftit, Capcomit, Sonyt jne isot yhtiöt eivät ole vielä valmiita laittamaan näitä kuuluisimpia yksinpelejään palveluun syystä tai toisesta. Saa nähdä muuttuuko tilanne ikinä vai jääkö näiden todella isojen AAA-pelien tuonti konsolien tilauspalveluun Microsoftin leikiksi kun rahaa ja saavutettavaa on hieman enemmän kuin muilla.
Niin siis nyt on kaksi eri asiaa. Isot kolmannen osapuolen AAA-pelit palvelussa ylipäätään ja day one -julkaisut. Isoja AAA -pelejä on nähty Game Passissa vaikka kuinka. Julkaisupäiväksi tulleita tietysti vähemmän.

Game Passin tilaajana olen kyllä tykännyt siitäkin tavasta tuoda isompia pelejä palveluun, jota Microsoft on harrastanut day one -julkaisujen ohella. Scarlet Nexus tuli Game Passiin reilu kolme kuukautta julkaisustaan. Guardians of the Galaxy saapui tilauspalveluun vajaassa viidessä kuukaudessa. Metro Exoduksella meni neljä kuukautta. Devil May Cry 5:llä sen sijaan meni reilut viisi kuukautta ennenkuin saapui Game Passiin. Jos peli ei saavu palveluun heti julkaisussa, niin pari kuukautta perässä ei ole myöskään yhtään hullumpi.

Se on tietenkin selvä juttu ettei yhtiöillä ole niin isoa kynnystä olla laittamatta isoja pelejään tilauspalveluihin muutaman kuukauden päästä julkaisusta kuin jos heti julkaisussa pitäisi laittaa. Hintalappukin Microsoftille/Sonylle laskee varmasti isosti päivä päivältä alkuperäisestä day one-hintalapusta.

Saa nähdä muuttuuko tilanne ikinä vai jääkö näiden todella isojen AAA-pelien tuonti konsolien tilauspalveluun Microsoftin leikiksi kun rahaa ja saavutettavaa on hieman enemmän kuin muilla.
Toistohuumori on vaikea laji tai ehkä kyse on vain valikoivasta muistista. Ubisoft+ tekee kovasti tuloaan konsoleille.

Toistohuumori on vaikea laji tai ehkä kyse on vain valikoivasta muistista. Ubisoft+ tekee kovasti tuloaan konsoleille.
Mitä nyt oikein lässytät taas? Tuohan on pleikkarilla ollut jo pitemmän aikaa eikä siellä ole vieläkään läheskään kaikkia studion pelit tarjolla viime vuosilta puhumattakaan uusista day one-julkaisuista. Kiva että tekee tuloaan, mutta ei tuo ole yhtään sen kummoisempi palvelu kuin vanha EA Play joka on ollut konsoleilla jo pitkään. Edelleen tänäkin päivänä odottelemme milloin uutta Battlefieldia pääsee pelaamaan konsolilla julkaisupäivänä ilman että sitä tarvitsee ostaa. Enkä puhu nyt mistään trialeista.

Palataan sitten asiaan, kun uusi AC-peli joka myy kuin häkä jo valmiiksi ilmestyy ensimmäisenä päivänä MS:n/Sonyn tilauspalveluun.

Mitä nyt oikein lässytät taas? Tuohan on pleikkarilla ollut jo pitemmän aikaa eikä siellä ole vieläkään läheskään kaikkia studion pelit tarjolla viime vuosilta puhumattakaan uusista day one-julkaisuista. Kiva että tekee tuloaan, mutta ei tuo ole yhtään sen kummoisempi palvelu kuin vanha EA Play joka on ollut konsoleilla jo pitkään. Edelleen tänäkin päivänä odottelemme milloin uutta Battlefieldia pääsee pelaamaan konsolilla julkaisupäivänä ilman että sitä tarvitsee ostaa. Enkä puhu nyt mistään trialeista.

Palataan sitten asiaan, kun uusi AC-peli joka myy kuin häkä jo valmiiksi ilmestyy ensimmäisenä päivänä MS:n/Sonyn tilauspalveluun.
Ubisoft+ ei ole vielä millään konsolilla saatavilla. Ihan niinkuin ei ole EA Play Pro. Nämä molemmat isot yhtiöt ovat jo pidempään laittaneet isot pelinsä tilauspalveluun heti julkaisussa. Totta on, että ainakin tähän asti vain PC:llä, mutta Ubisoft+:n tulosta konsoleille on ollut jo pidempään huhuja. Silti Assassin's Creedit ja Battlefieldit ovat pelattavissa tilauspalvelun kautta heti julkaisussa.

Askel 1:
Palaa ketjussa taaksepäin pisteeseen kun edellisen kerran puhuit tästä aiheesta.

Askel 2:
Tällä kertaa lue sinulle linkatut lähteet läpi

Askel 3:
Ymmärrä mikä Ubisoft+ on.

Askel 4:
Koska et jaksa yllämainittuja kohtia kuitenkin suorittaa tässä sinulle linkit jälleen kerran.

Mikä Ubisoft+ on:

Onko Ubisoft+ tulossa konsoleille:

Askel 5:
Vastaisuudessa luet palstaveljiesi viestit tarkemmalla silmällä läpi, ennenkuin alat meuhkaamaan.

Ole hyvä!

Ylös Bottom