Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

Everlast sanoi:
Tätä mäkin tekijöiltä kysyin. Vastaus oli, että PS2-versio on lead-kehitysversio ja huonon kommunikaation takia tätä tilaa ei saatu next-gen -versiohin. Oikeasti. Näin mulle vastattiin.

Kyllä se framerate on epätasainen, mutt asiedettävä.

Huonon kommunikaation? :p Go Konami! Olisiko organisaatio uudistuksen aika?

Joo, tässä on tullut illan mittaan pelattua lisää matseja ja tuo framerate alkanut kyllä pistää enemmän silmään. Näyttäisi myös olevan aika isoja stadion kohtaisia eroja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

vodkis sanoi:
Muutaman matsin jälkeen on kyllä todella petetty olo. Peli on kaatunut jo kolmesti, kaksi kertaa valikoissa ja kerran keskellä matsia. Musiikki on aivan vammaista, grafiikka on hirveää (tosin eipä ole telkkarinikaan hääppöinen) eikä pelattavuus tunnu hyvältä. Lisäksi pelaajien kasvot ovat naurettavan kamalia, paitsi tietenkin Pekhämin ja Rönäldinhön sun muiden supertähtien. Olen ostanut jokaisen Pessin julkaisupäivänä, enkä ole koskaan ollut näin pettynyt.
samoin mulla kaatunut noin kymmenen kertaa, ei v***u kelpaa! ja saaks näitä paskoja palauttaa jonnekki? hyvä maksaa kamasta joka ei toimi...pitää varmaan venaa jotai päivitystä joka tulee ens kesänä..kiitos konami!
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Alkuvitutus laantunut.

Yksi juttu mikä auttoi: kannattaa vaihtaa wide-kuvakulma normal-longiksi, niin loppuu nykiminen kuin seinään. Tässäkin tilassa näkee suht hyvin kenttää, kiitos laajakuvan. Peli myös näyttää paremmalta tässä, sillä pelaajien yksityiskohdat näkyvät paremmin (näin mä yritän itseäni huijata, ettei se nyt NIIN ruma ole).

Stadionkohtaiset erot nykimisessä on muuten huimia.

Nopeutunut pelitempo vähän sylettää, mutta kyllähän tätä hauska on yhä pelata. Silti mietityttää yhä, kannattaisko kuitenkin hommata se FIFA tuohon viereen pelihyllyyn - jos tekis mieli pelailla vähän rauhallisemmalla tempolla futista välillä.

Noh, taidan ottaa vielä yhden matsin ennen unia.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Mä en oikeastaan välitä jos Fifa ois parempi, oon aina ollu Pes fani, ja tulen aina olemaan. Fifassa (en tiiä jos uudes, mut) juostaan vaan yhen pelaajan kaa kentän läpi ja tehään maali. Mä ostin Pesin eilen mut se ei toiminu et piti palauttaa :D, kiva oottaa taas viikon..
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tässä nyt vähän kommentteja ko. pelistä:
- Pelinopeus on aivan liian nopea
- Aikamoista arcadefutista FIFAan verrattanua... Vai onko aitoa, että Sami Hyypiän tapaisella pakilla pääsee kiitämään kaikkien ohitse laitaa pitkin juostessa?
- Grafiikka kuin PS2:n pelistä, mutta HD - tarkkuudella
- Maalintekeminen on aivan liian helppoa...
- ...samalla myös koko peli on aika helppo
- Keskikentällä ei tapahdu mitään! Koko ajan mennään päästä päähän hirveellä vauhdilla

Näin pienellä testauksella tuntui peli pieneltä pettymykseltä. Jollei peli ala paranemaan pelatessaan, niin FIFA kyllä voitti tänä vuonna. Toivottavasti maalin tekeminen vaikeentuu kun pelaa vaikeammalla tasolla. PESistä olen tykännyt sen takia, että "varmassa" paikassa vetää juuri ja juuri yli, koska maalin tekeminen on niin haastavaa. Mutta tässä pelissä maalin tekeminen oli aivan liian helppoa, ainakin toiseksi vaikeammalla tasolla.

Jotain hyvääkin sanottavaa on. Filmaaminen oli kiva pikku lisäys ja pelissä tuntuu koko ajan tulevan uusia kikkoja ja jippoja, joita ei ole ennen nähnyt. Hyvin PESimäistä yllätyksellistä pelaamista... niin kuin oikeasti. Myös täällä peloteltua FPS - ongelmaa ei näkynyt, mutta installoin pelin heti ennen kuin aloitin. Peli oli yhtä sulavaa tai sulavampaa kuin FIFAssa.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

PhroZeN sanoi:
Mä en oikeastaan välitä jos Fifa ois parempi, oon aina ollu Pes fani, ja tulen aina olemaan. Fifassa (en tiiä jos uudes, mut) juostaan vaan yhen pelaajan kaa kentän läpi ja tehään maali. Mä ostin Pesin eilen mut se ei toiminu et piti palauttaa :D, kiva oottaa taas viikon..
Tänä vuonna PESissä juostaan kentän läpi pakilla ja FIFAssa saa todella rakennella. Pettymyksesi vain siirtyi viikolla.

Hyvä peli tuo 2008 on, mutta selvästi heikompi esitys kuin PES6.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Eddy93 sanoi:
Tässä nyt vähän kommentteja ko. pelistä:
- Pelinopeus on aivan liian nopea
- Aikamoista arcadefutista FIFAan verrattanua... Vai onko aitoa, että Sami Hyypiän tapaisella pakilla pääsee kiitämään kaikkien ohitse laitaa pitkin juostessa?
- Grafiikka kuin PS2:n pelistä, mutta HD - tarkkuudella
- Maalintekeminen on aivan liian helppoa...
- ...samalla myös koko peli on aika helppo
- Keskikentällä ei tapahdu mitään! Koko ajan mennään päästä päähän hirveellä vauhdilla

Näin pienellä testauksella tuntui peli pieneltä pettymykseltä. Jollei peli ala paranemaan pelatessaan, niin FIFA kyllä voitti tänä vuonna. Toivottavasti maalin tekeminen vaikeentuu kun pelaa vaikeammalla tasolla. PESistä olen tykännyt sen takia, että "varmassa" paikassa vetää juuri ja juuri yli, koska maalin tekeminen on niin haastavaa. Mutta tässä pelissä maalin tekeminen oli aivan liian helppoa, ainakin toiseksi vaikeammalla tasolla.

Jotain hyvääkin sanottavaa on. Filmaaminen oli kiva pikku lisäys ja pelissä tuntuu koko ajan tulevan uusia kikkoja ja jippoja, joita ei ole ennen nähnyt. Hyvin PESimäistä yllätyksellistä pelaamista... niin kuin oikeasti. Myös täällä peloteltua FPS - ongelmaa ei näkynyt, mutta installoin pelin heti ennen kuin aloitin. Peli oli yhtä sulavaa tai sulavampaa kuin FIFAssa.

Milläköhän vaikeustasolla pelaat? No varmaan top playerilla kun muuten olisi hölmöä arvostella vaikeustasoa tai arcedamaisuutta.

No itse kun pelailen huonommilla joukkueilla ja top player -tasolla niin ei peli nyt liian helppo ole. Esim. Barcelonaa vastaan kun pelaa vaikka joallain hollannin liigan joukkue niin voiton ottaminen tuntuu ainakin vielä super vaikealta.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Eddy93 sanoi:
Tässä nyt vähän kommentteja ko. pelistä:
- Pelinopeus on aivan liian nopea
- Aikamoista arcadefutista FIFAan verrattanua... Vai onko aitoa, että Sami Hyypiän tapaisella pakilla pääsee kiitämään kaikkien ohitse laitaa pitkin juostessa?
- Grafiikka kuin PS2:n pelistä, mutta HD - tarkkuudella
- Maalintekeminen on aivan liian helppoa...
- ...samalla myös koko peli on aika helppo
- Keskikentällä ei tapahdu mitään! Koko ajan mennään päästä päähän hirveellä vauhdilla

Näin pienellä testauksella tuntui peli pieneltä pettymykseltä. Jollei peli ala paranemaan pelatessaan, niin FIFA kyllä voitti tänä vuonna. Toivottavasti maalin tekeminen vaikeentuu kun pelaa vaikeammalla tasolla. PESistä olen tykännyt sen takia, että "varmassa" paikassa vetää juuri ja juuri yli, koska maalin tekeminen on niin haastavaa. Mutta tässä pelissä maalin tekeminen oli aivan liian helppoa, ainakin toiseksi vaikeammalla tasolla.

Jotain hyvääkin sanottavaa on. Filmaaminen oli kiva pikku lisäys ja pelissä tuntuu koko ajan tulevan uusia kikkoja ja jippoja, joita ei ole ennen nähnyt. Hyvin PESimäistä yllätyksellistä pelaamista... niin kuin oikeasti. Myös täällä peloteltua FPS - ongelmaa ei näkynyt, mutta installoin pelin heti ennen kuin aloitin. Peli oli yhtä sulavaa tai sulavampaa kuin FIFAssa.

Tää on käsittämätöntä tää mussutus vaikeustasosta, kun jengi ei pelaa edes kovimmalla tasolla. Pistäkää se TOP Player ja unohtakaa ne perkeleen Inter ja Barcelona niin saatte kunnon peliä. Huippupelaajien ylimitoitetut taidot ovat jo tuttuja vanhoista pesseistä.

Itse pelataessani mm. Suomella, HJK:lla ja Athletic Clubilla, olen koneen kanssa välillä kunnolla helisemässä. Pääasiassa pelit pyörivät keskialueen ja pakkien tuntumassa pyöritellessä, ja paikkaa haeskellessa. Kyllä maalinteko on aina voitto, kun Kuqilla sitä yrittää.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

onkos kukaan verrannut vielä eroja ps2 ja ps3 pelin välillä? Jossain väitettiin että ps2:n versio olisi huomattavasti parempi kuin 3:n. Kuulemma 3-versio on liian nopea jne jne...
 
Vastaus: PES 2008 [PS3 Hype]

JM sanoi:
Perjantaina tulee kaikille alustoille optiofilet ja ohjeet kuinka siirtää ne itse peliin,
ainakin näin luin pessin fansivuilta.

riiali sanoi:
saakos tänne postata suoranlinkin tuonne keskusteluun minne optionfilut tulee jakoon?


Tämä kiinnostaisi itseäkin. Kuitenkin oikeat pelaajat/joukkueet ovat myös iso osa pelinautintoa.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Tänä vuonna PESissä juostaan kentän läpi pakilla ja FIFAssa saa todella rakennella. Pettymyksesi vain siirtyi viikolla.

Hyvä peli tuo 2008 on, mutta selvästi heikompi esitys kuin PES6.
PES 2008 en ole kokeillut, mutta niinkuin sanoit et FIFA:ssa pitää todellakin rakennella ja maalin tekeminen ei ole liian helppoa. Esimerkiksi laitaa pitkin jouksemalla ei ole mahdollisuuksia päästä vastustajan maalille jos lähtee omalta maalilta.

Kysymys niille jotka omistavat pelin: Videossa pelaajat juoksevat kun tekevät maalin onnittelemaan vaihtopelaajia, esim. jollain viimeisellä minuutilla jos tekee maalin niin menevätkö vaihtopelaajat onnittelemaan kentällä olevia pelaajia?

Video teki minuun vaikutuksen, mutta jos tuo oikeasti on heikko esitys niin hyllyyn jää ja pelaan FIFA 08!
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

opa95 sanoi:
PES 2008 en ole kokeillut, mutta niinkuin sanoit et FIFA:ssa pitää todellakin rakennella ja maalin tekeminen ei ole liian helppoa. Esimerkiksi laitaa pitkin jouksemalla ei ole mahdollisuuksia päästä vastustajan maalille jos lähtee omalta maalilta.

Ensinnäkin FIFA on niin kauan kaukana simulaatiosta kun napin painalluksen ja liikkeen välillä on vähänkään havaittavaa viivettä. Kyllä pelin pitää reagoida napin painallukseen välittömästi ja tässä PES vie FIFAA 6-0. Ja kyllä olen pelannut itsekin futista sen 20 vuotta joten pers tuntuma PES:ssissä on valovuoden edellä FIFAA jos vertaa oikeaan futikseen.

Toisekseen, kyllähän tuo PES on jälleen sitä loistavaa futista mihin vuodesta toiseen on totuttu. Tänä vuonna ollaa paljon lähempänä pelillisesti PS2 versiota joka viime vuonna oli paljon ketterämpi ja pelttavampi kuin mitä XBOX360n PES6. Oikeaan suuntaan ollaan menty kunhan vielä patchaavat pelin täysin kuntoon ja laittavat serverit kunnolla pyörimään. Nykiminen ei yksipeleissä ainakaan juuri vaivaa ja verkossakin saa suht lagittomia matseja kun katsoo että vastustajalla on ne 3 vihreää palkkia yhteyttä muodostettaessa.

positiivisena asiana nettipeli ei ole katkonut pelejä kuin kerran ja senkin silloin kun vastustajalla oli se poikittainen punainen palkki yhteyden nopeutta kuvastamassa. Kontrollit toimii nettipelissäkin viiveettä., tosin se lagi voi äityä todella pahaksi mutta pelattavampi tämä on paljon kuin mitä XBOX360n PES6 verkossa sen alkumetreillä.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Haluan kuitenkin korostaa että maalin tekeminen ei saa olla liian helppoa!
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Olen ratkaissun framerate ongelmat, mutta nyt häiritsee ylinopea tempo.

Tänä aamuna pelailin FIFAn demoa ja perään PESiä. Jälkimmäinen tuntui FIFAn rauhallisen temmon ja rakentelupelin jälkeen piripääjänisten kevätpolkalta. Pallo kiitää kuin ohjus ukkojen jalasta toiseen ja suuntaa vaihdetaan kuin salibandyssa ikään.

PESillä on tosin ollut tapana näyttää parhaat puolensa vasta viikon pelailun jälkeen ja master leaguen koukuttavuudella, joten annan pelille armoa ensi viikon loppuun. Jos ei sitten vieläkään innosta, vaihdan FIFAan.

Korostan, että peli on kyllä hyvä, mutta sarjaa viimeiset 7 vuotta raivoisasti hakanneena odotin sen ottavan nyt sen odotetun harppauksen eteenpäin. Sitä vain toivoisi peliltä rauhallisempaa ja taktisempaa otetta.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Korostan, että peli on kyllä hyvä, mutta sarjaa viimeiset 7 vuotta raivoisasti hakanneena odotin sen ottavan nyt sen odotetun harppauksen eteenpäin. Sitä vain toivoisi peliltä rauhallisempaa ja taktisempaa otetta.
Kaikki PES:ssit ovat olleet hyviä! (muistan kun kaverini kanssa pelasimme hänen Boxillaan PES 5. se oli hyvä peli ja innosti)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

keho sanoi:
Ensinnäkin FIFA on niin kauan kaukana simulaatiosta kun napin painalluksen ja liikkeen välillä on vähänkään havaittavaa viivettä. Kyllä pelin pitää reagoida napin painallukseen välittömästi ja tässä PES vie FIFAA 6-0. Ja kyllä olen pelannut itsekin futista sen 20 vuotta joten pers tuntuma PES:ssissä on valovuoden edellä FIFAA jos vertaa oikeaan futikseen.

Jos tuo on ainoa mittari sinulla simulaatioon niin varmaankin Ice Hockey(Nintendon) on sinusta enemmän simulaatio kuin vaikkapa NHL 2k8. Jos siis ainoa simulaation mittari on se kuinka nopeasti sinusta reagoidaan ohjaimeen. Itsestäni simulaation määrite on kuitenkin "vähän" laajempi.

edit.piti mainita, että vaikka kuinka hakkasin nyt kumpaakin, niin huomannut mitään merkittävää eroa responseissa. Tuo silmään sattuva erohan tulee siitä helposti, että PES:ssä pelitempo on nopeampaa, kaverit tekevät käännökset tietenkin myös nopeammassa temmossa, jne. Onko se sitten realistista että käännytään mitenpäin vaan millaisista asennoista vaan olkoot jokaisen omaa päättelyä. Mutta jos FIFA:ssa(tämän vuoden) käännyttäisiin kuin PES:ssä, niin sehän sotisi koko muuta pelitempoa ja peliä vastaan. Vähän vastaava kuin odottaisi että NHL 08:ssa pistäisi päälle slow-vauhdin ja pelaajat kääntyisivät silti kuin fastilla. Mitään viivettä ei lopullisessa 360 versiossa muuten ole FIFA:ssa. Pelaajat kääntyvät heti, jopa ennakossa voi antaa suunnan mihin seuraavalla kosketuksella pallo pelataan(omissa kosketuksissaankin) tämä siis tietenkin kaikkiin 360 asteen suuntiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Se on totta, että kääntyminen pessissä on liian nopeaa. Ehdottomasti pitäisi olla hitaampaa tehdä vaikka 180 asteen käännös. Muuten vauhtia ei ole mitenkään liikaa itseni mielestä.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Jormaaa sanoi:
Jos tuo on ainoa mittari sinulla simulaatioon niin varmaankin Ice Hockey(Nintendon) on sinusta enemmän simulaatio kuin vaikkapa NHL 2k8. Jos siis ainoa simulaation mittari on se kuinka nopeasti sinusta reagoidaan ohjaimeen. Itsestäni simulaation määrite on kuitenkin "vähän" laajempi.

edit.piti mainita, että vaikka kuinka hakkasin nyt kumpaakin, niin huomannut mitään merkittävää eroa responseissa. Tuo silmään sattuva erohan tulee siitä helposti, että PES:ssä pelitempo on nopeampaa, kaverit tekevät käännökset tietenkin myös nopeammassa temmossa, jne. Onko se sitten realistista että käännytään mitenpäin vaan millaisista asennoista vaan olkoot jokaisen omaa päättelyä. Mutta jos FIFA:ssa(tämän vuoden) käännyttäisiin kuin PES:ssä, niin sehän sotisi koko muuta pelitempoa ja peliä vastaan. Vähän vastaava kuin odottaisi että NHL 08:ssa pistäisi päälle slow-vauhdin ja pelaajat kääntyisivät silti kuin fastilla. Mitään viivettä ei lopullisessa 360 versiossa muuten ole FIFA:ssa. Pelaajat kääntyvät heti, jopa ennakossa voi antaa suunnan mihin seuraavalla kosketuksella pallo pelataan(omissa kosketuksissaankin) tämä siis tietenkin kaikkiin 360 asteen suuntiin.

Kyllä tuota viivettä konrolleissa on aivan liikaa Fifassa, kummassakin XO ja PS3 versiossa. Fifassa se on täyttä p*skaa kun ei huomaa käytännössä mitään eroa jos palloa kuljettaa Hyypiällä tai Ronaldinholla (kumpikin kääntyy yhtä kankeasti jne..), paitsi että pallo pysyy vähän paremmin dinhon koukussa... PESsissä taas huoma heti onko pelaaja ketterä, onko hyvät pallonkäsittely taidot niinkuin se on oikeastikin, esim. Hyypiän ja Messin jalat käyvät aivan eri tahtiin.

Fifan vedot ovat myös aivan surkeita. N. 90% vedoista lähtee aina oudosti ulkokierteellä päin mäntyjä. Fifassa on myös käytännössä mahdotonta vetää kuudentoista rajan ulkopuolelta maali vaikeimmilla vaikeusasteilla. Peli on siis erittäin epärealistinen, sillä oikeasti kuudentoista rajalta on helppo tehdä maali jos on vähänkin aikaa. Myös maalivahdit ovat joko aivan yliluonnollisia tai sitten aivan surkeita vaikeusasteesta riippuen.

Pessi on osassa osa-alueita valovuosia edellä Fifaa(pelattavuudellaan), tietysti Fifa taas joissain osa-aluieilla huomattavasti PESsiä edellä(lisenssit, grafiikka...). PESsiä on kuitenkin hauska pelata kun taas Fifa on täynnä joko pienempiä tai suurempia vikoja, jotka omalla kohdallani tekee pelin pelaamisesta kauheaa.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Cavalera sanoi:
Olen ratkaissun framerate ongelmat, mutta nyt häiritsee ylinopea tempo.

Tänä aamuna pelailin FIFAn demoa ja perään PESiä. Jälkimmäinen tuntui FIFAn rauhallisen temmon ja rakentelupelin jälkeen piripääjänisten kevätpolkalta. Pallo kiitää kuin ohjus ukkojen jalasta toiseen ja suuntaa vaihdetaan kuin salibandyssa ikään.

PESillä on tosin ollut tapana näyttää parhaat puolensa vasta viikon pelailun jälkeen ja master leaguen koukuttavuudella, joten annan pelille armoa ensi viikon loppuun. Jos ei sitten vieläkään innosta, vaihdan FIFAan.

Korostan, että peli on kyllä hyvä, mutta sarjaa viimeiset 7 vuotta raivoisasti hakanneena odotin sen ottavan nyt sen odotetun harppauksen eteenpäin. Sitä vain toivoisi peliltä rauhallisempaa ja taktisempaa otetta.

On pakko ottaa kantaa, vaikken tuota tämän vuoden PESSiä ole itse nähnyt. Aiemmat tosin on tainnnut tulla paria poikkeusta lukuunottamatta aika läpikotaisin koluttua..

Siitä asti kun ensimmäisen ISSPRO peliin koskin, olen pitänyt pelisarjaa FIFAn vastaavaa parempana, minusta oli hyvin sanottu kun puhui PESsistä nurmikenttien shakkina, jossa sorminäppäryys ratkaisee.

Kuten jo kerroin niin tämän vuoden PESsistä en tiedä, mutta FIFA on muutamista bugeista huolimatta juurikin tuon aiemman kuvauksen täyttävä. :) Pelitempo on jonkinverran nopeampi kuin demossa, joten siitä ei kannata hirveitä johtopäätöksiä vetää. Itsellä on takana jo omalla kohdallani sairas määrä matseja (yli sata onlinessa) ja edellleen polttelee päästä ruudun ääreen näpyttämään, mitä muilta kiireiltä ehtii.

On tuossa FIFAssakin buginsa, vähän kuten jo NHLstäkin kanssasi keskusteltiin, mutta hyvä se on. :)

..Ja tämä on vahvasti PES sarjan parissa viihtyneen pelaajan mielipide. Hommasin tänä vuonna EA version siksi, koska se tuli ensin. Tällähetkellä en muuta tarvi. Jalkapallo on mielestäni ensisijaisesti taktiikkapeli, ja jos sen saa pelaajalle pelin tiimellyksessä välitettyä niin a´vot. Tässä PES on ainakin aiemmin onnistunut, ja tänä vuonna ainakin FIFA on tehnyt sen hyvin.. Se riittää minulle. :cool:
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Jormaaa sanoi:
Mitään viivettä ei lopullisessa 360 versiossa muuten ole FIFA:ssa. Pelaajat kääntyvät heti, jopa ennakossa voi antaa suunnan mihin seuraavalla kosketuksella pallo pelataan(omissa kosketuksissaankin) tämä siis tietenkin kaikkiin 360 asteen suuntiin.

Minäkin vähän mietin että onko sitä fifaa nyt pelattu kun tuollaisia väitetään. Ja onko ymmärretty että oikealla tatilla saa juuri tuon kuvailemasti ennakon. Ja ei sitä tarvitse 20 vuotta jalkapalloa pelata kun huomaa jo katsomalla mikä on fysiikan lakien mukaista..

Vielä olen pelannut ja paremmaltahan se tuntuu kun tottuu. Välillä erä fifaa ja alkaa taas vituttaa se raketti perseessä juoksentelu pessissä. Maaleja tulee kuin piparia Viron risteilyllä.. (sic). Tasapeliä en ole vielä onnistunut pelaamaan, montakohan kymmentä peliä takana. Fifan kaudessa W17 T15 L9...

Kohta loppuu kärsivällisyys :(

Zeiri sanoi:
Fifassa on myös käytännössä mahdotonta vetää kuudentoista rajan ulkopuolelta maali vaikeimmilla vaikeusasteilla. Peli on siis erittäin epärealistinen, sillä oikeasti kuudentoista rajalta on helppo tehdä maali jos on vähänkin aikaa.

Totta. Tuo vituttaa fifassa välillä suunnattomasti.
 
Ylös Bottom