Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pistetäänpäs Jukka Hiiron Ruudun kasvatit-kolumnista (Ilta-Sanomat 20.10.2003) pätkä muidenkin luettavaksi:

...

MTV3:lla on jo vuosia rellestänyt diktaattorina Jaana Pelkosen luotsaama Tilt. Viimein saatiin tervetullut kilpailija, kun Nelonen aloitti Play-ohjelman.

Perusidea kummassakin on sama. Niissä arvioidaan markkinoille tulevia pelejä ja vempaimia. Kumpaakin juontaa kaunis neito, ja taustalla hääräävät peleistä kaiken tietävät nuoret miehet.

Onneksi perustava erokin näkyy. Kun Tilt on kuvitettu ainoastaan juontajalla ja pelikuvasekamelskalla, Play luottaa aikuisempaan, makasiinityyliseen tarjoiluun. Playssa myös takapirut Thomas Puha ja Miika Huttunen esiintyvät Piritta Hannulan rinnalla omalla naamallaan ja persoonallaan.

Kun Tiltissä pääosa on vain peleillä ja niiden arvioilla, Playssa pelejä on testaamassa viikottain myös julkkisvieras - usein joku Thomaksen ja Miikan MoonTV-tuttu. Melkoista nepotismia, elleivät MoonTV-vieraat olisi ihan oikeasti hyviä pelaajia ja kommentoijia.

Playn herkkua on juuri sen eläväinen ja keskusteleva luonne. Pelejä ei tyydytä vain suodattamaan arvosteluaparaatin lävitse, vaan niitä ruoditaan ja repostellaan surutta. Vimmaisen Playn rinnalla Tilt vaikuttaa nykyisellään vaisulta ja väsähtäneeltä.

...
 
"Vimmaisen Playn rinnalla Tilt vaikuttaa nykyisellään vaisulta ja väsähtäneeltä."

so true...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Pistetäänpäs Jukka Hiiron Ruudun kasvatit-kolumnista (Ilta-Sanomat 20.10.2003) pätkä muidenkin luettavaksi:
Kiitos, että laitoit tuon. En tiennytkään, että IS:ssä, tai muissa samanlaisissa yllettäisiin kehumaan pelejä, saatika kokonaista peliohjelmaa. Yleensähän niitä haukutaan. Oli kuitenkin positiivinen yllätys, että IS:n kaltaiselta lehdeltä tulee tällaista tekstiä.
 
Tiltistä en ole koskaan pitänyt. Tuntuu jotenkin muoviselta koko ohjelma, kun ei näe arvostelun tekijöitä. Mutta mikään ei kuitenkaan voita PC-peliluolaa. Kreivi Stakula on sellainen persoona, ettei toista ole. Yrittäkääs saada hänet studioon laukomaan hieman mielipiteitä konsoleista. Tulee varmaan mielenkiintoinen PC vs Konsolit -väittely.;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Sattuiko kukaan lukemaan Ilta-Sanomien erittäin positiivista arviota Playsta? (jutta ei kirjoittanut Kari Salminen)

Ev
Paljonko maksoi?-)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Kyllähän kummastakin ohjelmasta löytyy hyvät ja huonot puolensa, mutta en TODELLAKAAN usko, että Pilttiteeveen takaa löytyisi ammattilaisia, sen verran tietämättömiä Piltillä näköjään ollaan. Ne Piltiiteeveet, joita olen vuosien varrella nähnyt, ovat olleet huonoimpia peliohjelmia, mitä ikinä olen nähnyt!
Minä olen pelialan ammattilainen. Kenties arvostelut eivät aina miellytä, ja joskus tulee tehtyä huonompiakin arvosteluja/otettua huonoa pelikuvaa, mutta tietoa ja kokemusta on. Mahdatkohan edes katsoa ohjelmaa nykyään? Vuosien mittaan kerätyt muistot ("silloin kun minä ohjelmaa kolme vuotta sitten katsoin") eivät vastaa todellisuutta.

Virheiltä ei voi välttyä viikottaisen TV-ohjelman teossa.


JK / TiLT
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Paljonko maksoi?-)
kateellisten panettelua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL

Mahdatkohan edes katsoa ohjelmaa nykyään? Vuosien mittaan kerätyt muistot ("silloin kun minä ohjelmaa kolme vuotta sitten katsoin") eivät vastaa todellisuutta.

ainut ero taitaa olla se että viimein pääsitte eroon niista paskoista mobiilipeleistä ja saitte tilalle "intternetissä ilmaiseksi pelattavat pelit"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
ainut ero taitaa olla se että viimein pääsitte eroon niista paskoista mobiilipeleistä ja saitte tilalle "intternetissä ilmaiseksi pelattavat pelit"
Kyse oli arvosteluista ja niiden laadusta sekä "ammattitaidon puutteesta". Ohjelman formaatti on aivan eri juttu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Kyse oli arvosteluista ja niiden laadusta sekä "ammattitaidon puutteesta". Ohjelman formaatti on aivan eri juttu.

Eipä noissakaan asioissa paljoa kehumista ole. Ainut syy miksi katon on liikkuva pelikuva.. senkin laatu on mitä on

edit: "bongaa viikon moka" on kanssa mukava kilpailu mitä harrastan tiltin parissa :)
 
"Kun Tiltissä pääosa on vain peleillä ja niiden arvioilla, Playssa pelejä on testaamassa viikottain myös julkkisvieras".

Täysin samaa mieltä tässä asiassa kolumnin kanssa eli Tiltissä on pääosassa pelit. Julkkiksia kokeiltiin ennen muinoin ja tähän formaattiin on nyt päädytty. Arvosteltiin sitten kumpaa tahansa ohjelmaa, muistuttaisin, että pääkanavilla ohjelman tekeminen on aika erilaista kuin esim. kaapelikanavilla. Eli kanavalla on myös omat toiveensa....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Paljonko maksoi?-)

Minä olen pelialan ammattilainen. Kenties arvostelut eivät aina miellytä, ja joskus tulee tehtyä huonompiakin arvosteluja/otettua huonoa pelikuvaa, mutta tietoa ja kokemusta on. Mahdatkohan edes katsoa ohjelmaa nykyään? Vuosien mittaan kerätyt muistot ("silloin kun minä ohjelmaa kolme vuotta sitten katsoin") eivät vastaa todellisuutta.

Virheiltä ei voi välttyä viikottaisen TV-ohjelman teossa.


JK / TiLT
Vai, että pelialan ammattilainen:rolleyes: ? Noh, samaa voin sanoa itsekin, kun olen koko ikäni pelejä pelannut ja alaa seurannut. Olen nähynyt kymmenittäin ulkomaisia lähetyksiä ja suomalaisia kanssa, joten älä käy selittämään tuollaista "joskus kolme vuotta sitten katsottua"-juttua. Olen nähnyt ihan 5-6 viikkoa sitten viimeksi piltin, eikä se TODELLAKAAN ole YHTÄÄN sen parempi, kuin ennenkään, oli sitten mobiilipelejä, tai ei. Pointti koko hommassa on se, että Pilttiteeveeläiset EIVÄT yksinkertaisesti osaa tehdä hyvää, tai edes keskinkertaista peliohjelmaa. Eihän virheiltä voi välttyä viikottaisen ohjelman teossa, tiedän sen kokemuksesta, mutta Piltissä tulee enemmän roskaa ja virheitä, kuin kaverini kanssa tekemissämme peliohjelmsissa. Jos Pilttiteevee on joillekin elämä ja kuolema, on se heidän ongelmansa. Minä olen täällä puolustamassa Playtä.Piste.
 
Molemmat ohjelmat ovat mielestäni piristävän erillaiset joten katson mielellään molemmat. Viikon vinkit ja viikon nettipelit ovat kyllä aivan turhia, vaikkakin Tiltin nettisivujen Flash peli linkit ovatkin piristäneet tylsiä koulupäiviä, mutta ei niitä nyt ihan tv:ssä kannattais mainostaa.

Arvosteluissa kuuntelen mieluumin Tiltin näkökannan, kun Pelaaja lehden ja Playn arvostelut tuntuvat olevan pilkulleen samanlaisia.

Tiltin graafinen ilme ei kyllä itseäni nappaa, sekä haastatteluissa käytettävä tekstityskin on aika epäselvä ja vaatii totuttelua. Haastattelut ovat muutenkin olleet aika onttoja, kuten erillaiset tapahtumien esittelyt, jotenkin liikaa yritetään ympätä puolen tunnin ohjelmaan. Kyllä mä uskoisin, että tiltkin olisi parempi, jos kanava ei olisi tarkkaan määräilemässä.

Play sais olla vähän pitempi, jotta ne keskustelut saisivat kunnolla tuulta purjeisiin, nyt Piritta joutuu aina keskytämään, juurikun pojat ovat pääsemässä vauhtiin. Mutta taitaa olla turha toivo tuo ohjelma ajan lisäys. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Molemmat ohjelmat ovat mielestäni piristävän erillaiset joten katson mielellään molemmat. Viikon vinkit ja viikon nettipelit ovat kyllä aivan turhia, vaikkakin Tiltin nettisivujen Flash peli linkit ovatkin piristäneet tylsiä koulupäiviä, mutta ei niitä nyt ihan tv:ssä kannattais mainostaa.

Arvosteluissa kuuntelen mieluumin Tiltin näkökannan, kun Pelaaja lehden ja Playn arvostelut tuntuvat olevan pilkulleen samanlaisia.

Tiltin graafinen ilme ei kyllä itseäni nappaa, sekä haastatteluissa käytettävä tekstityskin on aika epäselvä ja vaatii totuttelua. Haastattelut ovat muutenkin olleet aika onttoja, kuten erillaiset tapahtumien esittelyt, jotenkin liikaa yritetään ympätä puolen tunnin ohjelmaan. Kyllä mä uskoisin, että tiltkin olisi parempi, jos kanava ei olisi tarkkaan määräilemässä.

Play sais olla vähän pitempi, jotta ne keskustelut saisivat kunnolla tuulta purjeisiin, nyt Piritta joutuu aina keskytämään, juurikun pojat ovat pääsemässä vauhtiin. Mutta taitaa olla turha toivo tuo ohjelma ajan lisäys. :(
Ohjelma-ajan lisäys totta vie on turha toivo yleensä, mutta eihän Nelosesta tiedä...jos tarpeeksi lähettää palautetta, saattaa jotain tapahtuakin. Pelaajassa ja Playssä on ymmärrettävästi hieman liikaakin yhtäläisyyksiä, kun kumpaakin tekevät paljolti samat ihmiset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kari_k
"Kun Tiltissä pääosa on vain peleillä ja niiden arvioilla, Playssa pelejä on testaamassa viikottain myös julkkisvieras".

Täysin samaa mieltä tässä asiassa kolumnin kanssa eli Tiltissä on pääosassa pelit. Julkkiksia kokeiltiin ennen muinoin ja tähän formaattiin on nyt päädytty. Arvosteltiin sitten kumpaa tahansa ohjelmaa, muistuttaisin, että pääkanavilla ohjelman tekeminen on aika erilaista kuin esim. kaapelikanavilla. Eli kanavalla on myös omat toiveensa....

Tässä Kari olet ihan oikeassa, silloin Subidossa ne perjantai lähetykset (siis missä oli joku vieras) olivat tylsiä.

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Vai, että pelialan ammattilainen:rolleyes: ? Noh, samaa voin sanoa itsekin, kun olen koko ikäni pelejä pelannut ja alaa seurannut. Olen nähynyt kymmenittäin ulkomaisia lähetyksiä ja suomalaisia kanssa, joten älä käy selittämään tuollaista "joskus kolme vuotta sitten katsottua"-juttua. Olen nähnyt ihan 5-6 viikkoa sitten viimeksi piltin, eikä se TODELLAKAAN ole YHTÄÄN sen parempi, kuin ennenkään, oli sitten mobiilipelejä, tai ei. Pointti koko hommassa on se, että Pilttiteeveeläiset EIVÄT yksinkertaisesti osaa tehdä hyvää, tai edes keskinkertaista peliohjelmaa. Eihän virheiltä voi välttyä viikottaisen ohjelman teossa, tiedän sen kokemuksesta, mutta Piltissä tulee enemmän roskaa ja virheitä, kuin kaverini kanssa tekemissämme peliohjelmsissa. Jos Pilttiteevee on joillekin elämä ja kuolema, on se heidän ongelmansa. Minä olen täällä puolustamassa Playtä.Piste.

Ei pelialan ammattilainen merkitse välttämättä sitä, että on pelannut koko ikänsä?

Mutta kohta "tiedän sen kokemuksesta..." Mitä viikottaista ohjelmaa olet ollut tekemässä? "Play?" :)

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
"Vimmaisen Playn rinnalla Tilt vaikuttaa nykyisellään vaisulta ja väsähtäneeltä."

so true...
Vimmaisen? Play??
En huomannut mitään 'vimmaa' viimeisessä(kään) Playssä:confused:

Jos ohjelmien yleisilmettä pelkästään arvioidaan, niin kyllä Play on se vaisumman oloinen, jos jotain niin juuri eläväisyyttä Play kaipaa eniten. Puha ja 'se toinen kaveri' pois turhia kommentoimasta.

Sori, mutta kun ei niissä kommenteissa ole ollut tähänasti juuri mitään lisättävää itse arvosteluun; kaava tuntuu olevan että kun kyseessä on konsoliarvostelu, niin Puha puoltaa arvostelua(an) muutamalla sanalla, väliin tulee blondi joka antaa vuoron 'sille toiselle tyypille' kommentoida johon vähän kritisoi tyyliin 'no jaa... läpäläpä'.
Ja taas toisinpäin jos kyseessä on PC peli.

Ohjelma muistuttaa enemmän jotain harjoittelematonta tositv ohjelmaa, kuin skriptattua videopeliohjelmaa. Blondi on kyllä harjoitellut tekstinsä hyvin, mutta luontevuus hakee vielä paikkaansa. Sivupirut taas on kuin ne kaivaisi nenää ja ottaisi hörpyt sohvan takana olevista keppanapulloista juontojen välillä, eli liiankin luonnollisia tv kameroitten eteen.
Hyviä tyyppejä 'in real life' mutta tv:ssä esiintyminen mielestäni vaatisi enemmän esiintymiskoulutusta.

Arvostelut on kyllä olleet ok ja varmaankin asiantuntevia, mutta kolme juontajaa (joista vaan yksi osaa juontamisen alkeet) lyhyessä peliohjelmassa on kyllä jo vähän liikaa. Lisätään siihen vielä viikoittainen 'julkkisvieras' joka tuskin edes pelaa vapaa-aikanaan, niin saadaan lisää täysin tyhjiä kommentteja.

Kun henk.koht en kummassakaan peliohjelmassa paljoakaan välitä arvostelujenja juttujen pienistä asiavirheistä, vaan keskityn enemmän yleiseen viihdyttävyyteen ja perusinformaatioon peleistä, niin vielä täytyy valitettavasti sanoa että tilt on kokonaisuudessaan parempi.

Minulla ei kritiikin lisäksi ole sen kummempia parannusehdotuksia, ohjelmantekijöitten tehtävä on rakentaa ohjelma katsojille, ei minun.

P.S. Anteeksipyyntö sille Play'n 'toiselle tyypille' en vaan muista hänen nimeään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vimmaisen? Play??
En huomannut mitään 'vimmaa' viimeisessä(kään) Playssä:confused:

Jos ohjelmien yleisilmettä pelkästään arvioidaan, niin kyllä Play on se vaisumman oloinen, jos jotain niin juuri eläväisyyttä Play kaipaa eniten. Puha ja 'se toinen kaveri' pois turhia kommentoimasta.

Sori, mutta kun ei niissä kommenteissa ole ollut tähänasti juuri mitään lisättävää itse arvosteluun; kaava tuntuu olevan että kun kyseessä on konsoliarvostelu, niin Puha puoltaa arvostelua(an) muutamalla sanalla, väliin tulee blondi joka antaa vuoron 'sille toiselle tyypille' kommentoida johon vähän kritisoi tyyliin 'no jaa... läpäläpä'.
Ja taas toisinpäin jos kyseessä on PC peli.

Ohjelma muistuttaa enemmän jotain harjoittelematonta tositv ohjelmaa, kuin skriptattua videopeliohjelmaa. Blondi on kyllä harjoitellut tekstinsä hyvin, mutta luontevuus hakee vielä paikkaansa. Sivupirut taas on kuin ne kaivaisi nenää ja ottaisi hörpyt sohvan takana olevista keppanapulloista juontojen välillä, eli liiankin luonnollisia tv kameroitten eteen.
Hyviä tyyppejä 'in real life' mutta tv:ssä esiintyminen mielestäni vaatisi enemmän esiintymiskoulutusta.

Arvostelut on kyllä olleet ok ja varmaankin asiantuntevia, mutta kolme juontajaa (joista vaan yksi osaa juontamisen alkeet) lyhyessä peliohjelmassa on kyllä jo vähän liikaa. Lisätään siihen vielä viikoittainen 'julkkisvieras' joka tuskin edes pelaa vapaa-aikanaan, niin saadaan lisää täysin tyhjiä kommentteja.

Kun henk.koht en kummassakaan peliohjelmassa paljoakaan välitä arvostelujenja juttujen pienistä asiavirheistä, vaan keskityn enemmän yleiseen viihdyttävyyteen ja perusinformaatioon peleistä, niin vielä täytyy valitettavasti sanoa että tilt on kokonaisuudessaan parempi.

Minulla ei kritiikin lisäksi ole sen kummempia parannusehdotuksia, ohjelmantekijöitten tehtävä on rakentaa ohjelma katsojille, ei minun.

P.S. Anteeksipyyntö sille Play'n 'toiselle tyypille' en vaan muista hänen nimeään.
Sen verran tuosta kommentoin, että Playssä pyritään mahdollisimman lähelle MOON TV:n meininkiä, tosin NELOSELLA on kait omat vaatimuksensa rauhallisuuden suhteen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Ei pelialan ammattilainen merkitse välttämättä sitä, että on pelannut koko ikänsä?

Mutta kohta "tiedän sen kokemuksesta..." Mitä viikottaista ohjelmaa olet ollut tekemässä? "Play?" :)

3 n k ! n E

En suinkaan ole ollut Playtä tekemässä. Pidimme kaverini kanssa itse omaa kanavaamme, joka ei siis ollut mikään virallinen. Meillä oli pelejä hyllyissä ja intoa riitti, joten Gambler pisti Vitosen pystyyn erään kaverinsa kanssa. Siitä sitten jatkoimme kavereitten kanssa ja Gambler, jos kuka, tietää miltä tuntuu väsätä viikottaisia ohjelmia. Samaa se oli meikäläisellä arvostelujen kanssa pahimmillaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Vai, että pelialan ammattilainen:rolleyes: ? Noh, samaa voin sanoa itsekin, kun olen koko ikäni pelejä pelannut ja alaa seurannut.
Tuo ei sinua ammattilaiseksi tee. Oletko kirjoittanut peleistä tai tehnyt pelejä? Ammattilaista on ehkä vaikea määritellä, mutta pelkästään pelaamalla ja alaa seuraamalla ei mielestäni siihen yllä.

Omia juttujani on julkaistu kaupallisesti hieman päälle 100 (jotkin alkupään jutut haluaisin kyllä unohtaa), ns. ilmaisjutut mukaan lukien julkaistuja arvosteluja/ennakoita/haastatteluja/artikkeleita on noin 150. Ensimmäinen juttu julkaistiin joskus 1999 kesällä, kun perustimme kaverin kanssa oman pelisaitin. TiLTissä aloitin 2001 syksyllä PC-pelien arvostelijana, Xbox tuli mukaan keväällä 2002 ja pikkuhiljaa myös Cube & PS2.

Eihän tässä vielä mistään kovista luvuista ole kyse, mutta 20-vuotiaana ihan hyvin. Kirjoitetun tekstin laatukin paranee vuosittain selvästi, mikä kannustaa jatkamaan. Pelejä olen pelannut koko ikäni, C64:lla ja 286:lla alkoi. Varsinainen pelibuumi iski 486:n hankkimisen aikoihin, lempipelejä vuosien varrelta ovat mm. Space Crusade, Red Alert ja tietenkin maailman paras peli UFO: Enemy Unknown.

Pelitietämykseni alkaa laajamittaisena vuodesta -95, jolloin aloitin mm. Pelit-lehden ja MikroBitin tilauksen. Viimeisen kymmenen vuoden PC-pelit ovat siis hyvin hallussa yleisellä tasolla. Konsoleiden kanssa on ongelmia, mutta onneksi tuli aikoinaan osallistuttua ahkerasti "PC vs. konsolit" -sotiin koulun pihalla joskus N64:n julkaisua edeltävänä aikana. Väkisinkin sai tietoa monista konsolipelaajien suosimista peleistä, ja toki niitä pelattiin innolla suun suoltaessa "tää on ihan paska peli" -mantroja. Oi niitä aikoja. :)

Olen nähnyt ihan 5-6 viikkoa sitten viimeksi piltin, eikä se TODELLAKAAN ole YHTÄÄN sen parempi, kuin ennenkään, oli sitten mobiilipelejä, tai ei. Pointti koko hommassa on se, että Pilttiteeveeläiset EIVÄT yksinkertaisesti osaa tehdä hyvää, tai edes keskinkertaista peliohjelmaa. Eihän virheiltä voi välttyä viikottaisen ohjelman teossa, tiedän sen kokemuksesta, mutta Piltissä tulee enemmän roskaa ja virheitä, kuin kaverini kanssa tekemissämme peliohjelmsissa.

Olet nähnyt ohjelman viimeksi lähes kaksi kuukautta sitten. Vähän tuntuu, että asenteesi on niin kieroutunut, että et edes halua nähdä ohjelman hyviä puolia tai suhtautua siihen objektiivisesti? "Arvostelut ovat paskoja" ei ole kritiikkiä, "Arvostelu x oli paska, koska siinä sanottiin blabla" on.

On ihan normaalia, että "kaverisi kanssa tekemä peliohjelma" on virheettömämpi kuin kaupallinen, viikottainen ohjelma, joka on deadlinejen armoilla. Teillä on täysi kontrolli ohjelmaan ja siinä esiintyviin peleihin ilman taloudellisia paineita. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä tuo ohjelma, jos vain mahdollista. :)


JK / TiLT
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Tuo ei sinua ammattilaiseksi tee. Oletko kirjoittanut peleistä tai tehnyt pelejä? Ammattilaista on ehkä vaikea määritellä, mutta pelkästään pelaamalla ja alaa seuraamalla ei mielestäni siihen yllä.

CHAOS on kirjoittanut peleistä jo vuodesta 2000 harrastelijasivustolle ja aiemmin tehtyihin peliohjelmiin. Itse olen kirjoitellut vuodesta 1999 ja arvosteluja ym. artikkeleita on tullut kirjoitettua satoja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
On ihan normaalia, että "kaverisi kanssa tekemä peliohjelma" on virheettömämpi kuin kaupallinen, viikottainen ohjelma, joka on deadlinejen armoilla. Teillä on täysi kontrolli ohjelmaan ja siinä esiintyviin peleihin ilman taloudellisia paineita. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä tuo ohjelma, jos vain mahdollista. :)

Heh, ehkä joskus näetkin, jos saisin hankittua tuon videokortin koneeseen. :) Niin, no peliohjelmia oli useita ja pidimme ns. deadlineista tiukasti kiinni. MoonTV:n loistavista peliohjelmista tuo innovaatio peliohjelmiin lähti, ei suinkaan Tiltistä... Game Planet, Play ja PC-peliluola opettivat paljon. Pyrimme pitämään meiningin yhtä ilkeänä kuin mediamaailman painostavassa (?) todellisuudessa. Teknisiä ongelmia tuli aina välillä, ja silloin jäi viikottaiset ohjelmat osittain tekemättä, vähän niin kuin joskus MoonTV:llä :p Hauskaa oli.

KO / Vitonen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom