Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3 Slim

Vastaus: PlayStation 3 Slim

Tuo on sitten "rikokseen" yllyttämistä enkä toivo kenenkään tuollaista peliä harrastavan. Jos modet pitää tuota rehellisenä niin menköön, mutta minusta enemmän kuin arveluttavaa toimintaa..

Otin alkuperäisestä tuon kommentin pois. Näkyyhän se sinun quotessasi vielä tosin.

Sitten mielipiteeni asiasta:

Minun (ja suomen lainkin) mielestä tuollainen pieni tarra ei vaikuta valmistajan vastuuseen laitteessa ilmentyvien vikojen kanssa. Jos ja vain jos en itse sörkkimällä laitetta hajota. Tästä oli jokin ennakkotapaus muistaakseni verkkokaupan myymän laitteen kanssa, jolloin kuluttaja oli ottanut esteettisyyssyistä tarran pois. Kovahan takuun kanssa oli silloin vääntö, mutta meni läpi. Itselleni ei tulisi minkäänlaisia omantunnontuskia, jos laite pimenisi ja pitäisi se vielä takuuseen pistää. Jos valmistaja ei osaa tehdä "it only does everything" -laitteesta siedettävän kuuloista, se pitää sitten itse tehdä sellaiseksi. Tietysti voi sen jättää protestina kaupankin hyllylle, mutta toiminnallisuudeltaan vastaavanlaisia ei kauheammin kaupan hyllyillä näy.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Otin alkuperäisestä tuon kommentin pois. Näkyyhän se sinun quotessasi vielä tosin.

Sitten mielipiteeni asiasta:

Minun (ja suomen lainkin) mielestä tuollainen pieni tarra ei vaikuta valmistajan vastuuseen laitteessa ilmentyvien vikojen kanssa. Jos ja vain jos en itse sörkkimällä laitetta hajota. Tästä oli jokin ennakkotapaus muistaakseni verkkokaupan myymän laitteen kanssa, jolloin kuluttaja oli ottanut esteettisyyssyistä tarran pois. Kovahan takuun kanssa oli silloin vääntö, mutta meni läpi. Itselleni ei tulisi minkäänlaisia omantunnontuskia, jos laite pimenisi ja pitäisi se vielä takuuseen pistää. Jos valmistaja ei osaa tehdä "it only does everything" -laitteesta siedettävän kuuloista, se pitää sitten itse tehdä sellaiseksi. Tietysti voi sen jättää protestina kaupankin hyllylle, mutta toiminnallisuudeltaan vastaavanlaisia ei kauheammin kaupan hyllyillä näy.

Juu se pieni tarra ei sinänsä vaikuta takuuseen (tosin yleinen toimenpide on, että se tulkitaan laitteen avaamiseksi = takuu ei voimassa), mutta se, että sinä avaat laitteen ja muokkaat sitä rikkoo takuun. Ja jos yrität sen takuuseen vielä saada niin se voidaan Suomen lain mukaan tulkita petoksen yrittämiseksi.

Jos haluat tehdä laitteesta omanlaisesi niin silloin revit sen takuutarran pois ja kannat vastuun.
Tietenkin voi toimia epärehellisesti jos sen näkee sopivana, mutta älä tule tänne kertomaan satujasi ja neuvomaan muita tekemään noin. Se on ihan sama miten sinä asian itse näet, mutta tuo on petos ja täällä säännöissä kielletään sellaiset:
"Rikolliseen toimintaan yllyttävä keskustelu on kielletty"

Ja koska olet hyväksynyt säännöt niin minusta ihan sama mitä teet alkuperäiselle viestille niin ansaitset ainakin varoituksen tuosta hyvästä. Modet päättäköön asian jos viitsivät..
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Otin alkuperäisestä tuon kommentin pois. Näkyyhän se sinun quotessasi vielä tosin.

Sitten mielipiteeni asiasta:

Minun (ja suomen lainkin) mielestä tuollainen pieni tarra ei vaikuta valmistajan vastuuseen laitteessa ilmentyvien vikojen kanssa. Jos ja vain jos en itse sörkkimällä laitetta hajota. Tästä oli jokin ennakkotapaus muistaakseni verkkokaupan myymän laitteen kanssa, jolloin kuluttaja oli ottanut esteettisyyssyistä tarran pois. Kovahan takuun kanssa oli silloin vääntö, mutta meni läpi. Itselleni ei tulisi minkäänlaisia omantunnontuskia, jos laite pimenisi ja pitäisi se vielä takuuseen pistää. Jos valmistaja ei osaa tehdä "it only does everything" -laitteesta siedettävän kuuloista, se pitää sitten itse tehdä sellaiseksi. Tietysti voi sen jättää protestina kaupankin hyllylle, mutta toiminnallisuudeltaan vastaavanlaisia ei kauheammin kaupan hyllyillä näy.

Saattaa olla että nyt luet lakia niin kuin piru raamattua. Vaikka olisikin ennakkotapaus, jossa tarra on poistettu esteettisyyssyistä ja on sen takia mennyt läpi takuuseen, et muokattuasi laitetta saa sitä enää takuun kautta huoltoon. Jos koitat kiinnittää tarran uudestaan ja se huomataan toimitettuasi laitteen huoltoon, niin voit olla varma että maahantuoja tekee asiasta välittömästi tutkintapyynnön. Weldomitella on hyvä pointti asiaan ja kannattaisi ottaa onkeensa siitä. Vaikka laki ei sinua miellyttäisi, se on silti laki. Voit rikkoa sitä jos haluat, mutta älä yllytä muita toimimaan laillasi. Have a nice day.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Ja koska olet hyväksynyt säännöt niin minusta ihan sama mitä teet alkuperäiselle viestille niin ansaitset ainakin varoituksen tuosta hyvästä. Modet päättäköön asian jos viitsivät..

Olenko kenties ainut kenen mielestä tämä menee jo naurettavaksi? :'D
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Haluaisin nyt ihan kunnon vastausta siihen että onnistuuko se jos laitan mun vanhan 60gb mallin kovon slimiin ja otan siitä tallennukset? Onko kellään kokemuksia? Sen tiiän että jos laittaa ihan uuden ni se pitää formatoida ja päivittää. Mulla jäi nimittäin tallennukset vanhaan kovoon ja haluaisin ne slimiin. Vanha pleikka ei siis toimi joten sitäkin on turha yrittää. Niin ja jos ei toi toimi niin voisko joku neuvoo miten saisin noi tallennukset talteen.

Ainoa mahdollisuus olisi, että saisit vanhan kovon alkuperäiseen 60gb PS3:eesi takaisin -> tallennukset muistitikulle ja sitä kautta slimiin.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Juu se pieni tarra ei sinänsä vaikuta takuuseen (tosin yleinen toimenpide on, että se tulkitaan laitteen avaamiseksi = takuu ei voimassa), mutta se, että sinä avaat laitteen ja muokkaat sitä rikkoo takuun. Ja jos yrität sen takuuseen vielä saada niin se voidaan Suomen lain mukaan tulkita petoksen yrittämiseksi.

Eiköhän siellä petoksen puolella olla (tai minkä nimikkeen sen nyt sitten saisikin), siinä vaiheessa kun se muutos on se vikautumisen syy.

Mutta dorkaa tietysti lähteä tarraa huomaamattomasti irroittamaan ja takaisin kiinnittämään. Rehdisti vaan pois.

Ja koska olet hyväksynyt säännöt niin minusta ihan sama mitä teet alkuperäiselle viestille niin ansaitset ainakin varoituksen tuosta hyvästä. Modet päättäköön asian jos viitsivät..

Jos on apulaiseriffitoiminta on intohimo, niin report bad post vaan.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Otin alkuperäisestä tuon kommentin pois. Näkyyhän se sinun quotessasi vielä tosin.

Sitten mielipiteeni asiasta:

Minun (ja suomen lainkin) mielestä tuollainen pieni tarra ei vaikuta valmistajan vastuuseen laitteessa ilmentyvien vikojen kanssa. Jos ja vain jos en itse sörkkimällä laitetta hajota. Tästä oli jokin ennakkotapaus muistaakseni verkkokaupan myymän laitteen kanssa, jolloin kuluttaja oli ottanut esteettisyyssyistä tarran pois. Kovahan takuun kanssa oli silloin vääntö, mutta meni läpi. Itselleni ei tulisi minkäänlaisia omantunnontuskia, jos laite pimenisi ja pitäisi se vielä takuuseen pistää. Jos valmistaja ei osaa tehdä "it only does everything" -laitteesta siedettävän kuuloista, se pitää sitten itse tehdä sellaiseksi. Tietysti voi sen jättää protestina kaupankin hyllylle, mutta toiminnallisuudeltaan vastaavanlaisia ei kauheammin kaupan hyllyillä näy.

Odotan innolla kuvia, jotta pääsen itsekkin virittämään.

Voisitte siirtää keskustelun tarroista muuhun ketjuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Toi koneen avaaminen ja tahnojen lisääminen siilin ja prossan väliin kiinnostaa myös täällä. Jos joku innostuu tekemään operaation, voisiko hän ystävällisesti napsia siitä kuvia pitkin matkaa ja lisätä tuonne Albumi-puolelle. Kaikki keinot käyntiäänen saamiseksi minimaaliselle tasolle varmasti kiinnostavat hyvin monia.

Jossain vaiheessa tuli pyydettyä kuvia slimmistä tykötarpeineen heti paketista oton jälkeen. Kuvia jo saatiinkin, mutta Saksasta löytyi tälläinen aika hyvä.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Juu se pieni tarra ei sinänsä vaikuta takuuseen (tosin yleinen toimenpide on, että se tulkitaan laitteen avaamiseksi = takuu ei voimassa), mutta se, että sinä avaat laitteen ja muokkaat sitä rikkoo takuun.

Riippu täysin mitä laitteen takuuehdoissa sanotaan. Jos niissä lukee eksplisiittisesti, että laitteen avaaminen saa takuun raukemaan, niin sitten takuu ei ole voimassa. Jos ei lue, niin laitetta saa avata mielin määrin, eikä takuu siitä raukea. Toki maahantuoja tai huoltoliike saattaa siitä siltikin pullikoida. Sama juttu myös laitteeseen tehtävien muutosten osalta, esimerkkinä vaikkapa pakettina ostettu tietokone, johon ostaja voi luonnollisesti tehdä muutoksia lisäämällä lisälaitteita jne. Laitteessa oleva tarra ei ole mikään laillisesti sitova sopimus myyjän ja ostajan välillä. Takuun voimassa oleminen ei kuitenkaan rajoita lain määräämää virhevastuuta, mutta siinä tapauksessa ostajalla on suurempi velvollisuus osoittaa tuotteen virheellisyys.

Lakiteksti sanoo takuun kattavuudesta seuraavaa: "Virhevastuuta ei kuitenkaan synny, jos myyjä saattaa todennäköiseksi, että huonontuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käsittelystä tai muusta ostajan puolella olevasta seikasta.". Oleellistä tässä on myyjän osoittamisvelvollisuus ts. myyjän pitää osoittaa, että vika johtui ostajan virheellisestä toiminnasta.

Liian mutuilun välttämiseksi voi vilkaista faktoja takuusta ja virhevastuusta esim. täältä: http://www.kuluttajavirasto.fi/File...hevastuu ja takuu kulutustavaran kaupassa.pdf

Lisättäköön vielä sen verran, että itse en ole Slimin takuuehtoja nähnyt, joten vaikea sanoa rikkooko laitteen avaaminen tai muuttaminen takuun vai ei, mutta ainakin aiempien mallien Safety and support dokumentaatiossa sanotaan "Unauthorized modification of the system or accessories will void your warranty" ts. modaaminen saa takuun raukeamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Lisättäköön vielä sen verran, että itse en ole Slimin takuuehtoja nähnyt, joten vaikea sanoa rikkooko laitteen avaaminen tai muuttaminen takuun vai ei.

Ainakin kaikissa edellisissä malleissa on nimenomaan puhuttu, että laitetta tai sen lisävarusteita ei saa avata tai muokata tai takuu menee. En ole lukenut SLIM:n ohjekirjaa läpi joten en tiedä mitä siinä sanotaan, mutta en usko tuon toimenpiteen olevan minkään takuuehdon sallima toimenpide.

Tietokoneiden kohdalla puhutaan ihan eri asioista takuukäytäntöjen suhteen etenkin sen avaamisesta, mutta sielläkin ollaan välillä pakettikoneissa ihan pirun tarkkoja. Acer hyvänä esimerkkinä.

Mutta yleensä kaikissa sähkölaitteissa on nimenomaan sanottu, että vain virallinen huoltoketju saa avata ja huoltaa laitetta. Sitten ääripäässä esim, Nokia. Siellä on niitä kosteudenilmaisimia, jotka voivat kännyköissä laueta ihan puhuessa kun vähän sylki lentää (kiitos oivallisen tuotekehityksen).

Jos käyttäjä joutuu tuollaista "takuutarran" huomaamatonta poistamista tekemään niin silloin tuskin puhutaan kovinkaan rehellisestä toimenpiteestä. Takuutarrat kun ovat yleensä niissä kohdissa estämässä kyseisiä toimenpiteitä eikä vaan näön vuoksi.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Ainakin kaikissa edellisissä malleissa on nimenomaan puhuttu, että laitetta tai sen lisävarusteita ei saa avata tai muokata tai takuu menee. En ole lukenut SLIM:n ohjekirjaa läpi joten en tiedä mitä siinä sanotaan, mutta en usko tuon toimenpiteen olevan minkään takuuehdon sallima toimenpide.
Pleikkarin kotelon avaaminen ominpäin on aina takuuehtojen vastainen toimenpide, eikä tämä uusin malli tee mitään poikkeusta. Keskustelu aiheesta päättyköön tähän.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Liikkeestä sanottiinkin, että jos laite hajoaa näin nopeasti, niin saa heti uuden tilalle. Pitää tänään käydä hakemassa sitten uusi matkaan. Toivottavasti olisi samalla sitten sellainen hiljaisempi malli myös.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Haluaisin nyt ihan kunnon vastausta siihen että onnistuuko se jos laitan mun vanhan 60gb mallin kovon slimiin ja otan siitä tallennukset? Onko kellään kokemuksia? Sen tiiän että jos laittaa ihan uuden ni se pitää formatoida ja päivittää. Mulla jäi nimittäin tallennukset vanhaan kovoon ja haluaisin ne slimiin. Vanha pleikka ei siis toimi joten sitäkin on turha yrittää. Niin ja jos ei toi toimi niin voisko joku neuvoo miten saisin noi tallennukset talteen.

Et siis käyttänyt Pleikan "Backup Utilitya/Varmuuskopiotyökalua" ja ulkoista kovista - johon ensin kamat vanhasta - sitten uuden kovalevyn vaihto Slim-malliin - sitten kamat takaisin ulkoiselta kovolta taas "Backup Utilitya/Varmuuskopiotyökalua" käyttäen?

http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...tion-3-n-kiintolevyt-ja-varmuuskopiointi.html

Et myöskään ottanut varmuuden vuoksi save-tiedoista backuppia esim. muistitikulle ennen koko vaihto-opetaation aloittamista (kaikki savet eivät kai välttämättä siirry kuitenkaan tms)?


***

Asiaan liittyen tässä kokemuksia ekasta PS3 Slimin kovalevynvaihdosta (kaverille). Eli ostettiin kaverille Slim-malli ja vaihdettiin siihen 500gb:n lätty jo ennen kuin laitettiin siihen virrat "ekan kerran" (en tiedä onko suotavaa käyttää kerran virrat "päällä" yms ennen kovalevyn vaihtoa - kun upouusi kone?).

Itse fyysinen kovalevyn vaihto oli entistäkin helpompi operaatio, kunhan vain seuraa käyttöohjeita sivulta 148 (tarvii vain pienehkön ristipääruuvarin). Eli Pleikan pohjasta läppä sivuun, ruuvi irti, kovalevyn ulkoinen "suoja" pois ja vanha kovalevy vetämällä pois. Sitten "kovalevykotelosta" 4 ruuvia irti (tällä kertaa ne lähtee aika nätisti, eli ei niin armottoman tiukalla kuin vanhassa pahimmillaan) ja uusi kovalevy koteloon.

Ruuvit takaisin ja sitten uusi kovalevykotelo takaisin sisään (tässä annoin kaverin "työntää" kovalevyn pohjaan, koska en halunnut rikkoa mitään tms - pikkaisen sai kai painaa että meni ihan "pohjaan" - ei liian kovaa tietenkään). Sitten "suoja" takaisin ja isompi ruuvi takaisin. Ja homma siinä (! about noin - katso kuitenkin ohjekirjasta tarkemmin).

Sitten virrat päälle. Tuli tuo ilmoitus mikä käyttöohjeiden sivulla 151 (kuvan kanssa), eli että "system cannot be restarted" yms. Siitä siis ohjeiden mukaan Sonyn (EU) virallisille sivuille hakemaan uusinta käyttistä (nyt v. 3.00). Eli löytyy ainakin täältä: Virallinen PlayStation-sivusto: Laiteohjelmisto (PS3UPDAT.PUP -tiedosto)

Eli tuolta TARKASTI ohjeiden ( Official PlayStation website: Help & Support ) mukaan uusin käyttis esim. muistitikulle tai ulkoiselle usb-kovolle:

1. Create a folder on the storage media in which to save the update data. Using a PC, create a folder named PS3 on the storage media or USB device. Within the PS3 folder, create a folder named UPDATE.
2. Download the update data and save it in the UPDATE folder created in step 1. Click here to find the update file. (The update file link is located on Step 2 of the "Update data download procedure" section.)
Be sure to save the update data as noted below. If the data is not saved in the correct way, the PS3 system will not recognise the update data.

The folder name must be in all uppercase letters.

* Location: Save in the PS3 folder > UPDATE folder
* File name: Save as file name PS3UPDAT.PUP.

Eli pitää tehdä itse tosiaan PS3-niminen kansio, jonka sisään vielä UPDATE-niminen kansio. Sitten tuonne update-kansion ladataan itse tuo tiedosto.
! Meillä oli käytössä Mac kun päivitystä ladattiin ja Slim ei eka tunnistanut ko. tiedostoa, vaikka kansioiden rakenne oli oikein. Tehtiin sitten niin, että ladattiin päivitys uudestaan SUORAAN tuonne tehtyyn update-kansioon ja homma sitten toimi. Mulle jäi mysteriksi (en ole mikään tietsikka-expert muutenkaan - ehkä Mac vaikutti jotenkin asiaan?) voiko homma tosiaan olla tuosta kiinni, mutta siltä se haiskahti. Eli eka PS3 ja UPDATE -kansiot ja lataus sit suoraan tuonne update-kansioon.

Eli sit PS3 "heräsi" taas (päivitti käyttiksen ym) ja uusi 500gb:n kovalevy tuntui olevan ok (system settings näytti tiedot oikein ym).

Kaveri otti edellisenä päivänä backupin vanhasta PS3:sta juuri ulkoiselle usb kovalevylle (siirtää siis kamat vanhasta PS3:sta uuteen Slim-malliin), mutta siinä oli mennyt jotain pieleen ja se ko. ulkoinen kovis ei toiminut muutenkaan kunnolla. Eli nyt kaverin pitää hankkia toinen usb kovis ja tehdä siirto ns. uudestaan (kamat siis vanhasta PS3:sta). Eli hommaa ei nyt saatu täysin valmiiksi. Mutta pian varmaan.

Eli tässä aatoksia Slimin koviksen vaihdosta.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Eli pitää tehdä itse tosiaan PS3-niminen kansio, jonka sisään vielä UPDATE-niminen kansio. Sitten tuonne update-kansion ladataan itse tuo tiedosto.
! Meillä oli käytössä Mac kun päivitystä ladattiin ja Slim ei eka tunnistanut ko. tiedostoa, vaikka kansioiden rakenne oli oikein. Tehtiin sitten niin, että ladattiin päivitys uudestaan SUORAAN tuonne tehtyyn update-kansioon ja homma sitten toimi. Mulle jäi mysteriksi (en ole mikään tietsikka-expert muutenkaan - ehkä Mac vaikutti jotenkin asiaan?) voiko homma tosiaan olla tuosta kiinni, mutta siltä se haiskahti. Eli eka PS3 ja UPDATE -kansiot ja lataus sit suoraan tuonne update-kansioon.

Minä vaihdoin myös oman Slimin levyn heti kättelyssä, "savutestin" tein kuitenkin alkuperäisellä 120 gigan kovolla, jos nimittäin olisi ollut jotain vikaa jo paketista ulos ottaessa... :) PC:llä kopioituna tuo update-tiedosto toimi kyllä myös ilman suoraa latausta muistitikulle.

Kaveri otti edellisenä päivänä backupin vanhasta PS3:sta juuri ulkoiselle usb kovalevylle (siirtää siis kamat vanhasta PS3:sta uuteen Slim-malliin), mutta siinä oli mennyt jotain pieleen ja se ko. ulkoinen kovis ei toiminut muutenkaan kunnolla. Eli nyt kaverin pitää hankkia toinen usb kovis ja tehdä siirto ns. uudestaan (kamat siis vanhasta PS3:sta). Eli hommaa ei nyt saatu täysin valmiiksi. Mutta pian varmaan.

Eli tässä aatoksia Slimin koviksen vaihdosta.

Mitä tarkoitti tuo jonkin pieleen meno? Silloin kun backupin palauttaa eri PS3:een, niin käytännössä mikään storesta ladattu peli ei palaudu, vaan ne joutuu lataamaan download listin kautta Storesta uudestaan.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Kylläpä on ollut mielenkiintoista seurailla Slimin herättämiä ajatuksia keskustelupalstalla.

Oma 60Gb pelittää vielä toistaiseksi, mutta jouluun mennessä edessä on ilmeisesti päivitystä Slimiin. Hinta ei ole paha, ei todellakaan kun muistelee mitä omastansa maksoi julkaisupäivänä. Nyt vain Slimeissä on ilmeisesti vielä jotain pienen pieniä lastentauteja (käyntiääni ei miellytyä kaikkia ja ilmeisesti nämä äännekkäämmät yksilöt ovat herkempiä vikaantumaan, mutua), joten parin kuukauden odottelu tässä välissä tekee ihmeitä laadunvalvonnalle Kiinassa...

Ei tässä kiirettä, hyvä laite vaikuttaisi olevan...
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Mitä tarkoitti tuo jonkin pieleen meno? Silloin kun backupin palauttaa eri PS3:een, niin käytännössä mikään storesta ladattu peli ei palaudu, vaan ne joutuu lataamaan download listin kautta Storesta uudestaan.

Ihan tosi pelit ei "palaudu" kun siirtää paketin toiseen koneeseen? Meinaan eikös ne ole "sidottu" käyttikseen ja kun käyttis "palautuu" niin sitä kautta pelitkin ym? Meinaan sehän formatoi koviksen ja ikäänkuin "rakentaa" vanhan PS3:n sisällön "uusiksi" Slim-malliin?

Itse olen tehnyt kovon vaihdon vain kerran aiemmin omalle koneelle ja silloin oli kyseessä tosiaan sama laite (laitoin vain isomman kovalevyn sisään). Eli silloin palautui kaikki peleistä, saveista ja muista salasanoihin asti...

Siis kaverin ulkonen usb oli jotenkin "viallinen" varmaan, sillä kaman siirto tökki yms. Se luuli, että backup (vanhalta koneelta) oli tullut ok, mutta siellä olikin vain muutama gb tietoa (pitäis olla joku 50gb tms - koska kaverin vanha 60gb ihan tukossa). Sit yritettiin tehdä backuppia uusiksi, mutta kohta tuli ilmotus että kovalevy katkaistu tms. Tarkotus oli kaverilla ostaa uusi (kunnon) usb-levy ja sitä kautta tehdä homma uudestaan..

**

Äänekkyydestä vielä lopuksi sen verran, että ilmeisesti aika paljon merkkaa se, mihin uutta Slim-mallia vertaa. Kun itse vertaan Slim-mallia vanhaan 60gb-malliin, niin Slim on hiljainen hissukka (60gb-malli on osin puhiseva mahtailija). Ja kun vertaan Slimiä muihin soittimiin, niin kyllähän ne muutkin pientä "hurinaa" aina pitää.

Mutta voihan se tosiaan olla niin, että parhaimmillaan se vanha PS3 on sitten todella hiljainen ja nyt sitten Slimin pieni hurina(kin) on siihen verrattuna "kovaäänisempää".

Mutta vaikea tuota Slimiä on "kovaäänisenä" pitää omaan korvaan, vertasi sitä sitten mihin vain. Mutta korvissa ja kuuntelijoissa on varmasti eroja - we are only humans..

** Edit:


Täällä myös positiivisia lukuja:
http://www.gamesindustry.biz/articles/playstation-3-sales-rocket-1000-percent-on-slim-release
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Ihan tosi pelit ei "palaudu" kun siirtää paketin toiseen koneeseen? Meinaan eikös ne ole "sidottu" käyttikseen ja kun käyttis "palautuu" niin sitä kautta pelitkin ym? Meinaan sehän formatoi koviksen ja ikäänkuin "rakentaa" vanhan PS3:n sisällön "uusiksi" Slim-malliin?
Ne on sidottu PSN-tunnukseen. (Mulle "käyttis" on käyttöjärjestelmä, heh.) Mutta kyllä myös PSN-ostokset palautuvat toiseen konsoliin. En sit tiedä, mitä tässä tapauksessa on käynyt, jos kaikki on pitänyt ladata Download listin kautta. Periaatteessa kunhan PSN-tunnus palautuu, palautuu myös sen "omistamat" materiaalitkin, pl. erikoistapaukset kuten SingStore-ostokset ja lukitut savet.

Update! Ah, näemmä koko backup oli ollut pilalla, joten ei ihmekään, ettei PSN-tavarat palautuneet.
 
Vastaus: PlayStation 3 Slim

Ei täälläkään PSN-ostokset palautuneet backupista vaikka useamman kerran koetin palauttaa.
 
Ylös Bottom