Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: PlayStation 4
Pariinkin kertaan kysellyt tätä, mutta en ole vastausta saanut..osaako joku valaista.
On kyllä alkanut myös ärsyttämään, että jos storesta pistän jotain lataukseen, kuten nyt don't Starven eilen niin eipä toimi pleikalla ennen käyttöoikeuksien palautusta. Ja kun tekee joka latauksen kohdalla tuon.
Liittyy tavallaan PS4:een, mutta myös PS3:een.
Olen lisäillyt PS3:een suht maltilla kavereita ettei tule täyteen. PS4:llahan kaverilistalle mahtuu..öö..2000 kaveria?
No, neloselle olen lisännyt kaikki mahdolliset tyypit, mutta eilen sitten piti yksi hyväksyä PS3 pelejä silmälläpitäen. PS3 herjasi, että kaverilista on täynnä. Kävin lisäämässä sen sitten PS4:n puolelta ja meni läpi.
Miten se toimii? Näkyykö kolmosen puolella 100 ekaa sisäänkirjautunutta, vai 100 ekaa lisättyä kaveria vai miten? Jos mulla on 1500 kaveria, niin miten voin pelata PS3:n puolella juuri haluamieni kanssa?
Pariinkin kertaan kysellyt tätä, mutta en ole vastausta saanut..osaako joku valaista.
On kyllä alkanut myös ärsyttämään, että jos storesta pistän jotain lataukseen, kuten nyt don't Starven eilen niin eipä toimi pleikalla ennen käyttöoikeuksien palautusta. Ja kun tekee joka latauksen kohdalla tuon.