Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Liittyy tavallaan PS4:een, mutta myös PS3:een.

Olen lisäillyt PS3:een suht maltilla kavereita ettei tule täyteen. PS4:llahan kaverilistalle mahtuu..öö..2000 kaveria?

No, neloselle olen lisännyt kaikki mahdolliset tyypit, mutta eilen sitten piti yksi hyväksyä PS3 pelejä silmälläpitäen. PS3 herjasi, että kaverilista on täynnä. Kävin lisäämässä sen sitten PS4:n puolelta ja meni läpi.

Miten se toimii? Näkyykö kolmosen puolella 100 ekaa sisäänkirjautunutta, vai 100 ekaa lisättyä kaveria vai miten? Jos mulla on 1500 kaveria, niin miten voin pelata PS3:n puolella juuri haluamieni kanssa?

Pariinkin kertaan kysellyt tätä, mutta en ole vastausta saanut..osaako joku valaista.


On kyllä alkanut myös ärsyttämään, että jos storesta pistän jotain lataukseen, kuten nyt don't Starven eilen niin eipä toimi pleikalla ennen käyttöoikeuksien palautusta. Ja kun tekee joka latauksen kohdalla tuon.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pysyy pystyssä ilman erikseen myytävää tukeakin.

Mulla piti järkyttävää mekkalaa Battlefieldiä pelatessa, koska ilman jalustaa tukkiutuu toisen kyljen ilmareiät. Jalustan kanssa hiljeni kummasti, koska siinä on ilmareiät. Olihan tuo 20e aika suolainen hinta, mutta säästin kivasti kun ostin Battlefieldin Amazon.comin Black Friday alesta. :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko muilla ollut ongelmaa valmiustilasta heräämisen kanssa? Jonkun verran maailmalla ainakin näyttäisi olevan. Hieman ärsyttävä homma.

Taitaa tämä johtua tuosta teran kovosta minkä koneeseen vaihdoin. En ole alkuperäisellä kokeillut, mutta kirjottavat maailmalla alkuperäisellä kovilla valmiustilan toimivan, mutta ei kaikilla muilla kovoilla.

Valmiustila kyllä toimii jos haluaa jättää vaikka yöksi tiedostot lataamaan, mutta hereille ei lähde ilman johdon irti käyttämistä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Taitaa tämä johtua tuosta teran kovosta minkä koneeseen vaihdoin. En ole alkuperäisellä kokeillut, mutta kirjottavat maailmalla alkuperäisellä kovilla valmiustilan toimivan, mutta ei kaikilla muilla kovoilla.

Valmiustila kyllä toimii jos haluaa jättää vaikka yöksi tiedostot lataamaan, mutta hereille ei lähde ilman johdon irti käyttämistä.

Seagaten yhden teran SSHD vai joku muu?
 
Vastaus: PlayStation 4

Vaihdoin juuri orkkiksen takaisin ja kaikki toimii niin kuin pitää. Kokemuksia tästäkin asiasta siis kaivataan.
Itse vaihdettu teran peruslevy, ja automaattiset lataukset standby-tilassa ovat toimineet ihan normaalisti koko ajan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Toshiban levy.

Vaihdoin juuri orkkiksen takaisin ja kaikki toimii niin kuin pitää. Kokemuksia tästäkin asiasta siis kaivataan.

En ole koskaan pitänyt Toshibaa tai Hitachia (jonka valmistama PS4:sen kovo on) laatumerkkeinä (rinnastan ne johonkin Grundigiin ja Thomsoniin).

Hitachin tosin nykyään omistaa Western Digital (jota Seagaten ohella pidän laatumerkkinä), joten ehkä heidän tuotteidensa laatu on sittemmin parantunut.

Voin kertoa omat kokemukseni heti kunhan saan sen perhanan konsolin ja pääsen vaihtamaan sen kovon siihen! :p
 
Vastaus: PlayStation 4

Itse vaihdettu teran peruslevy, ja automaattiset lataukset standby-tilassa ovat toimineet ihan normaalisti koko ajan.

Lataukset toimiikin ongelmitta, mutta PS4 ei herää valmiustilasta ilman laitteen irrottamista verkkovirrasta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Lataukset toimiikin ongelmitta, mutta PS4 ei herää valmiustilasta ilman laitteen irrottamista verkkovirrasta.
Ahaa. Myöskään tällaista ongelmaa ei ole esiintynyt. Koko parin kuukauden olemassaolonsa aikana olen tainnut sammuttaa laitteen täysin vain yhden kerran, jos ei lasketa kiintolevyn vaihtoa edeltänyttä sammutusta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Remote play testattu kodin ulkopuolelta noin 15km päästän 1,5 megasella netillä. Kohtalainen kokemus ja ainut mikä minut yllätti oli, että remote play toimi ylipäätänsä noinkin vaatimattomalla netillä. Pientä viivettä huomasin napin painalluksilla ja välillä kuva huononi huomattavasti. PS4 on johdolla kiinni modeemissa ja kotona onkin 50meganen netti. Testipeleinä toimivat Resogun ja BF4.

Kun lähdette remote playtä virittelemään kodin ulkopuolelle, niin muistakaa kytkeä upnp modeemin asetuksista päälle. Suurimmassa osassa uusista modeemeista pystyy tämän säätämään suoraan asetuksista. Jos ei ole niin pitää avata kolme porttia, ja näistä löytyy tarkemmin sonyn virallisilta sivuilta. Vita on kyllä lunastanut itsensä tämän koneen kaverina. Suosittelen ehdottomasti Vitaa tällä hetkellä, jos taloudesta löytyy ps4.
 
Vastaus: PlayStation 4

Minkälainen homma se on tuon plösöttimen käyttöönotto?

Huomenna pitäs olla vekotin paikallisessa postissa, mutta kas kummaa mulla on työkeikka Oulun tienoille ja vasta keskiviikkoiltana pääsen mööpeliä testaamaan. Arvelin vain, että jos sitä vaimolle antas luottotehtävän, että virittelis masiinan käyntiin ja rekisteröis sen. Jos sen sitten ite sais haltuun iiluurilla ja latailis jo ostetut pelit siihen valmiiksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Minkälainen homma se on tuon plösöttimen käyttöönotto?

Erittäin helppo. Kannattaa kuitenkin pitää se puhelinyhteys päällä konsultointia varten. Ohjain kaapelilla USB1-porttiin kiinni, HDMI -> televisioon, verkkokaapeli kiinni takalistoon, virtakaapeli seinään ja konsoli etupaneelin virtakytkimestä päälle. Loput ohjeet tulee ruudulta.

Tämän videon kohdasta 11:30 alkaen tapahtuu konsolin ensi käynnistys: http://youtu.be/VyOH57dlcy8?t=11m27s
 
Vastaus: PlayStation 4

Toshiban levy.

Vaihdoin juuri orkkiksen takaisin ja kaikki toimii niin kuin pitää. Kokemuksia tästäkin asiasta siis kaivataan.

Mulla Toshiban levyllä ei mennyt ollenkaan valmiustilaan, jäi valkoinen valo vilkkumaan ja joutui nykimään töpselin pois seinästä, että heräsi taas henkiin.
Alkuperäisellä 500 gigasella ja WD:n 1 teran levyllä toiminut kuten pitääkin. Tuon Toshiban laitoin vanhaan fatti PS3:n ja siinä toimii kuten pitääkin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mikähän lie kun PS4 ei osaa ladata mitään automaattisesti? Ja kyllä olen tarkastanut kaikki asetukset jo moneen kertaan.
 
Ylös Bottom