Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Itekkin huomasin myöhässä ensin ton Power tiedon ja poistui juuri ennen kuin about 10:15 koitin lisätä ostoskoriin. Nyt kuitenkin hetki sitten tuli uudestaan ja sain lisättyä ja tilattua. Levyasemallisen arvioitu toimitusaika 22.12.2020. Huikee fiilis! Kiitos palstalle kun päivittelette tietoa!
 
Oliskin hyvä jos mainitusta klo11 ajasta myytäis tuntia aikasemmin ja ykskin botti jäis nuolemaan koodejaan! Itse en onnistunut eilisestä viidestä eri tilaisuudesta ja näköjään missasin tän aamusen ellei nyt klo11 tule jokunen. Nälkä kasvaa syödessä, nyt ehkä vitutus :D
 
Oliskin hyvä jos mainitusta klo11 ajasta myytäis tuntia aikasemmin ja ykskin botti jäis nuolemaan koodejaan! Itse en onnistunut eilisestä viidestä eri tilaisuudesta ja näköjään missasin tän aamusen ellei nyt klo11 tule jokunen. Nälkä kasvaa syödessä, nyt ehkä vitutus :D
Eipä ole konsolijumalat täälläkään puolella. Koko aamun kyttäillyt noita tilaussivuja, kun klo 10 päätän käydä kaupassa ja ohi meni toki powerin lisä erä. :D

Mutta ehdottomasti parempi näin että lisätilaukset laitetaan sivuille ilman mitään isompia ilmoituksia, joka vain johtaa ruuhkaan ja trokarit vie nenän edestä (niinkuin eilen kävi).
 
Kiitos DNA tästä hyvästä vastauksesta :rolleyes:. Tosiaan tilattu 3.10 levyasemallinen malli. Ei lykästänyt yhtään eilen noissa ruokakauppojen myynneissä.
 

Liitetiedostot

  • 20201120_110110.jpg
    20201120_110110.jpg
    100,4 KB · Lukukerrat: 115
Powerin lisäerää mainostettiin tulevan myyntiin klo 11. Sitten maininta lisäerästä katosi. Kysyin Powerin Chatista, että onko lisäeriä tulossa ja vastasivat, että kyllä, klo 11 tulee pieni lisäerä. Tulikin jo aiemmin. Ihan turhaa tässä klo 11 F5 hakkasi o_O
 
Powerin lisäerää mainostettiin tulevan myyntiin klo 11. Sitten maininta lisäerästä katosi. Kysyin Powerin Chatista, että onko lisäeriä tulossa ja vastasivat, että kyllä, klo 11 tulee pieni lisäerä. Tulikin jo aiemmin. Ihan turhaa tässä klo 11 F5 hakkasi o_O

Joo itsellä kävi tuuri kun luin tästä peruutuksesta ja menin powerin sivulle ja aloin päivittämään sivua ja yhtäkkiä konsoli olikin ostettavissa. Tämä siis noin 10 aikoihin. Nyt odotellaan konsolin saapumista.
 
Sama tilanne täällä, juurikin 9.03. Uskon kyllä että paketti saapuu tulevalla viikolla vaikka matkahuollon Rami ja Pentti sitä saattaa eka testatakin, kun kiirettä ei ole.

Yöllä näköjään tullut Gigantilta viestiä että lähtee tänään keskusvarastolta. Matkahuollonkoodi kertoo, että odottavat pakettia Gigantilta. Nyt uskaltaa jo sanoa, että taitaa konsolin saada ensi viikolla.
 
Yllätyksekseni sain sähköpostia: viikolle 48/49 olen saamassa levyaukollisen PS5:n. Tiedustelut mahdollisesta kaupanhieronnasta Pirkanmaan talousalueella voi laittaa yv:nä.
 
Mulle tuli verkkokauppa.comista viesti, että konsolin toimitus menee ensi vuoden puolelle. Tilasin sieltä 17.9.2020.
 
Oliko kukaan saanut Kärkkäiseltä tilattua ja saanut mitään tarkempaa toimitusaikaa? Tilausta tehdessä en huomannut mitään toimitusaika, mutta sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa luki lähetetään arviolta 11.12.2020 ( ja nyt netissä lukee viikolla 51). Samaisessa sähköpostissa kuitenkin lukee, että voivat toimittaa tuotteen joko omasta tai toimittajan varastosta. Kiinnostaisi tietää oliko tuotetta heillä vai muualla. Itse sain eilen vastaukseksi vain tuon viikon 51 ja tämä voi olla ihan aspa kohtaista...
 
Oliko kukaan saanut Kärkkäiseltä tilattua ja saanut mitään tarkempaa toimitusaikaa? Tilausta tehdessä en huomannut mitään toimitusaika, mutta sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa luki lähetetään arviolta 11.12.2020 ( ja nyt netissä lukee viikolla 51). Samaisessa sähköpostissa kuitenkin lukee, että voivat toimittaa tuotteen joko omasta tai toimittajan varastosta. Kiinnostaisi tietää oliko tuotetta heillä vai muualla. Itse sain eilen vastaukseksi vain tuon viikon 51 ja tämä voi olla ihan aspa kohtaista...
Aspassa vastattiin vain eilen et viimeistään viikolla 51 toimitus.
 
Kyllä sitä pikkasen vanhempaakin miestä harmittaa, kun huuto.net ja tori.fi täynnä näitä tuplatriplakonsoleita saaneita sankareita, jotka yrittää lyödä rahoiksi käsittämättömillä hintapyynnöillä ja itelleni jäänyt luu käteen kahdesta ennakkotilauksesta (VPD & verkkokauppa.com) sekä eilisen Gigantin, Prisman, Citymarketin sekä Powerin "lottoarpajaisista".
 
Ylös Bottom