Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Poweriin on tullut myyntiin levyasemallista! Itse sain tehtyä tilauksen.

edit. on siellä digitaalistakin näköjään. Levyasemalliset loppu varastosta tätä kirjoitettaessa.
 
Viimeksi muokattu:
Jokainen tietysti tekee, kuten parhaaksi näkee, mutta sanonpa vain, että ne PS4-pelitkin näyttävät uudella konsolilla huomattavasti paremmalta kuin vanhalla. Ero on huomattava jopa urheilupelissä, joka on puhtaasti edellisen laitteen versio, eikä ole saanut mitään parannuspäivityksiä. Monet PS4-yksinoikeudet ovat saaneet parannuspäivityksiä, joiden ansiosta ne näyttävät PS5:llä paremmilta ja/tai pyörivät paremmalla ruudunpäivityksellä. Niiden kohdalla ero on vieläkin huomattavampi.

Voit toki pelata tulevan Horizonin ja Far Cryn PS4:lläkin, mutta eivät ne täysiin oikeuksiinsa sillä laitteella enää pääse. Annat tasoitusta graafisessa loistossa ja ruudunpäivityksessä. Saat toki tehdä, kuten haluat, mutta aika paljosta jäät paitsi.
Sä sait mut katumaan. Pitäiskö siis mennä Torille...
 
Uudenkarhean konsolin omistajat, käykääpä klikkaamassa äänenne Next-gen-konsolien ketjuun, niin saadaan lisää tilastoja :)

Jos jostakin arvonnasta tärppäisi osto-oikeus, niin pitäisin spesiaalistriimin, jossa arpoisin striimin chattaajien joukosta sen, joka saa ostaa PS5:n itselleen.
 
Prismassa levy-versiota myynnissä.
 
Mä en kahta kertaa mokaa. PS5 tilattu Prismasta ja tällä kertaa aion noutaa sen heti kun vaan saapuu. Tässä on se hyvä puoli ,että se tuli Prismaan että saa bonukset :)
 
Mä en kahta kertaa mokaa. PS5 tilattu Prismasta ja tällä kertaa aion noutaa sen heti kun vaan saapuu. Tässä on se hyvä puoli ,että se tuli Prismaan että saa bonukset :)
Jep. Bonukset itsellekin tärkeintä tässä puolen vuoden urakassa. ;D
Kannatti kerrankin herätä varta vasten päivittämään Prisman sivuja ennen kello kymmentä.
 
Jep. Bonukset itsellekin tärkeintä tässä puolen vuoden urakassa. ;D
Kannatti kerrankin herätä varta vasten päivittämään Prisman sivuja ennen kello kymmentä.
Aivan. Tosin en mä vielä innostu. Sitten vasta kun saan ilmoitusten että tilaus lähtenyt niin juhlin. Tällä hetkellä se on keräilyssä. Toki kyllähän sitä luulis että ei mene edes keräilyyn asti ellen oikeasti ole saamassa
 
Aivan. Tosin en mä vielä innostu. Sitten vasta kun saan ilmoitusten että tilaus lähtenyt niin juhlin. Tällä hetkellä se on keräilyssä. Toki kyllähän sitä luulis että ei mene edes keräilyyn asti ellen oikeasti ole saamassa
Näimpä. Eiköhän se konsoli sieltä nyt tule. Tälläkin hetkellä niitä näyttää siellä olevan ja pystyy lisäämään vielä ostoskoriinkin. Kolme viestiäkin tullut jo https://ps5suomessa.com/saatavuus sivustolta aamun aikana. :D
 
Yllättävän pitkään, n. puolitoista tuntia, noita näytti riittävän. Ehkä nuo myyntierät alkaa pikkuhiljaa kasvamaan ja tietylle ryhmälle jää turhat ylihinnoitellut konsolit käsiin. Hyvä näin.
 
Olis kyllä kiva tietää että paljonko ps5 konsoleita on myyty ja paljonko tilauksia on yhteensä jäljellä. Mutta kyllä varmaan aika moni on vielä saamatta konsolia
 
Olis kyllä kiva tietää että paljonko ps5 konsoleita on myyty ja paljonko tilauksia on yhteensä jäljellä. Mutta kyllä varmaan aika moni on vielä saamatta konsolia
Konsoleita on myyty noin 10 miljoonaa. Tästä osa on varmaan edelleen trokareiden hallussa ja toivottavasti sinne myös jää. Kysyntä on kovaa, mutta niin on myös trokarien metkut. Olen nähnyt kuvia, joissa kavereilla on huone täynnä bottien avulla ostettuja PS5:ia. Tämä on keinotekoista kysyntää ja toivottavasti Sony saisi mitä pikimmin valmistettua niin paljon konsoleita, etteivät trokarit enää ehdi joka väliin ja oikea kysyntä ja tarjonta pikkuhiljaa kohtaisivat. Sirupula ei tosin auta tässä.
 
Tuli Prismalta vahvistus klo 10.54 mutta seurantakoodia ei. Laitoin aspaan kyselyä niin sanoivat että sittenkun lähtee varastolta niin sitten laittavat koodin. No ei tässä kiire ole, loma alkaa vasta ensi viikolla :)
 
Pitihän tuo itsekin tilata aamulla kun sitä kerta sai. Ei ollut tosiaankaan tarkoitus vielä kun Series X hyllystä löytyy, mutta kyllähän Ps5:llekin pelattavaa jo kivasti löytyy..

Ps. Siellähän sitä pleikkaria edelleen prisman sivuilla oli tilattavana kun äsken katsoin.

Edit. Juuri tuli sähköpostiin seurantatunnus ja ilmoitus, että paketti on matkalla. Tämä klo 10.37 tilattu joten hyvin niitä konsoleita on tainnut olla tarjolla.
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo mitään kiirettä konsolia hankkia. ihan paskoja pelejä ps vitoselle tällä hetkellä!

No en mä nyt paskaksi niitä haukkuisi vaikkakin täytyy sanoa että ei niistä yksikään sellainen peli vielä ole joka aiheuttaisi tuon on pakko saada. Kyllähän PS5 myy jo ihan hyvin, mutta tietenki haaveilin joskus kun ekan kerran kuulin PS5:sta että PS5+GTA6 kombo.. Se olisi ollut kova. Tilausjonot olisi varmaan tuplasi pidemmät esim verkkokaupalla. Mutta olis nyt edes Gran Turismo ilmestynyt julkaisuun.
 
Ei oo mitään kiirettä konsolia hankkia. ihan paskoja pelejä ps vitoselle tällä hetkellä!
Sillälailla. Itse aion pelata jonossa olevat kymmenet PS4 pelit ensin muutenkin PS5:lla pois alta. Kunhan latausajat lyhenevät ja pelit ehkä näyttävät paremmilta olen tyytyväinen.
Inakin Controlissa ja Outridersissa ihan järkyttävät latausajat / viiveet valikoissa hyppiessä.

Ei itselläkään mitään tarvetta ollut konsolia vielä päivittää uudempaan, mutta miksipä ei kun sitä näyttää ihan hyvin olevan tarjolla.
 
Ylös Bottom