Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kuis kauan teillä jotka verkkiksestä hommannu koneen ni kestänyt toimitus? Itellä edelleen käsitellään status..jänskättää:)
 
heh.. tuo oli tuskaa kun tilaus on tilassa "Käsitellään"... Cdon.com ei jaksanut päivitellä sivuja mulla ja varmaan 700 kertaa päivässä refreshailin sivuja "koska tulee info että , "pahoittelut , laitteita ei saatavilla" :D
verkkiskin piti yli kuukauden mulla tilausta "Odottaa tuotteita..." jessus käpy kävi kuumana

en muista että olis ollut niin vaikeeta koskaan minkään tuotteen ostaminen... lol..
 
Eiköhän niitä 2027 ala olee ihan perinteisesti prismoissa ym. Sit voikin jo alkaa pikkuhiljaa varaa PS6sta.
:p
 
Rauman Prismaan on tullut 12 kpl erä. Itsellä on nyt ongelma itseni kanssa kun tavallaan tekis mieli ostaa mutta kun toisaalta ongelma on se että en näe käyttöä sille tällä hetkellä. Siis kun pelirintamalla on todella hiljaista. Siitä päästäänki pohdintaan että onko oikeasti hiljaista vai onko kyse jostain "vakavammasta" eli että onko mun kiinnostus pelaamiseen hävinnyt tyystin. Mutta se on toisen keskustelun asia se
 
Rauman Prismaan on tullut 12 kpl erä. Itsellä on nyt ongelma itseni kanssa kun tavallaan tekis mieli ostaa mutta kun toisaalta ongelma on se että en näe käyttöä sille tällä hetkellä. Siis kun pelirintamalla on todella hiljaista. Siitä päästäänki pohdintaan että onko oikeasti hiljaista vai onko kyse jostain "vakavammasta" eli että onko mun kiinnostus pelaamiseen hävinnyt tyystin. Mutta se on toisen keskustelun asia se
No tarpeeksi kauan kun asiaa pohtii, niin muut asiakkaat tekevät kyllä päätöksen puolestasi. Jos vähänkään takaraivossa tuntuu, että PS5 on saatava, niin kipin kapin Prismaan. :)
 
Rauman Prismaan on tullut 12 kpl erä. Itsellä on nyt ongelma itseni kanssa kun tavallaan tekis mieli ostaa mutta kun toisaalta ongelma on se että en näe käyttöä sille tällä hetkellä. Siis kun pelirintamalla on todella hiljaista. Siitä päästäänki pohdintaan että onko oikeasti hiljaista vai onko kyse jostain "vakavammasta" eli että onko mun kiinnostus pelaamiseen hävinnyt tyystin. Mutta se on toisen keskustelun asia se
7 oli jäljellä! HFW bundle 599.
Kiitos vinkistä!
 
Viimeksi muokattu:

Näyttäisi tarjolla olevan...

Nimenomaan näytti olevan, mutta ei oikeasti ollut. Joku oli Gigantin aspastakin tänä aamuna kysynyt asiaa ja kuulemma heillä oli lipsahtanut taas virheellistä tietoa nettisivulleen tämän saatavuudesta. Alkukuusta tämä oli myös esillä, mutta silloin kun katsoi pellin alle niin näkyi, että olisi tulossa myyntiin tänään 11. elokuuta. Niin tulikin ja alkuun näytti, että saatavilla 100+ verkkokaupasta. Mitään ei ole saanut ostettua, ja nyt lähti ostonappikin mäkeen.
Nyt Gigantin sivuilla näkyy Horizon-versiosta levyasema- ja digiversiot, mutta ostamaan ei pysty. Ennakkotilauspäivämäärässä on jokin jo mennyt päivämäärä... kannattaa pitää silmällä. Ei tästä oikein selvää tällä hetkellä ota.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom