Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa lapsukaiset tarkastaa trokaamisen määrite, sen verran sitä nakellaan taas ympäriinsä.
Aika paljon pokkaa, että kehtaat täällä alkaa trokaamaan.
Tuon määritelmän perusteella jokaisen Vincent van Goghin maalaaman taulun myyminen on trokaamista. Jos kysyntä ylittää tarjonnan, hinta nousee. Ihan normaalia markkinataloutta.
Missä vaiheessa finbaek sanoi myyvänsä ylimääräisen konsolinsa ylihintaan?
Itsellä sama päivä, 11:46 ja tänään aamulla sähköposti kertoi ettei seuraavasta erästä riitä vaan ensi vuoden puolelle toimitus. Joten siinä hieman osviittaa jollekkin kuka empii oman verkkokaupan digitilauksen kanssa.Verkkokaupasta 17.9. klo 9:42 tilattu digitalversio tulossa 49-50 vklla.
Samat terveiset, mutta Espoon suunnalta ja levyllisen toiveen keraLisätään nyt vielä loppuun josko Pirkanmaalla asuu joku onnekas kenelle tulossa loppuvuoden aikana ylimääräinen konsoli eikä halua lähteä sillä rahastamaan vaan myy normaalihintaan (parikymppiä voi halutessaan saada lisää näinkin jalosta teosta) ilahduttaakseen muita ilman konsolia jääneitä, tännepäin saa olla yhteyksissä. Versiolla ei väliä.
Trokauksesta oma sivu?Jotta homma rauhoittuisi, niin toistaiseksi kaikenlainen keskustelu trokauksesta on pannassa. Eli älkää puhuko siitä edes kuiskaten tai kiertoilmauksin.
Ja sama toive levyllisestä VantaallaSamat terveiset, mutta Espoon suunnalta ja levyllisen toiveen kera
Ehkä nämä myynti ilmoitukset olisi asiallista tehdä niille varattuun osioon hinnan kera?Jotta homma rauhoittuisi, niin toistaiseksi kaikenlainen keskustelu trokauksesta on pannassa. Eli älkää puhuko siitä edes kuiskaten tai kiertoilmauksin.
Ei.Trokauksesta oma sivu?
Kyllä.Ehkä nämä myynti ilmoitukset olisi asiallista tehdä niille varattuun osioon hinnan kera?
Itse olin yhteydessä puhelimitse kun chat on tukossa ollut jo monta tuntia ja eivät olleet kuulleetkaan Gigantissa mistään 50e lahjakortista, jonka voisi saada myöhästelyn vuoksi, mutta lupasivat kuitenkin 20e lahjakortin näkemästäni vaivasta. Eiköhän sillekin käyttöä löydyPower-tilaajat tiedoksi: Chatin kautta saa pyydettyä gigantin tavoin 50e lahjakortin hyvityksenä toimituksen myöhästymisestä eiliseltä, kannattaa hyödyntää ennen kuin tilaukset ehtivät perille
Minulle taas sanottiin että pitäis ehtiä vielä loppuviikoksi vaikka arvioitu toimituspäivä on edellen 24.11. Epäilen kyllä kovasti tätä.. Enkä saanut mitään lahjakorttiaItse olin yhteydessä puhelimitse kun chat on tukossa ollut jo monta tuntia ja eivät olleet kuulleetkaan Gigantissa mistään 50e lahjakortista, jonka voisi saada myöhästelyn vuoksi, mutta lupasivat kuitenkin 20e lahjakortin näkemästäni vaivasta. Eiköhän sillekin käyttöä löydy
Samalla tuli varmistettua, että ensi torstaina pitäisi konsoli olla viimeistään perillä
Prismalta tuli vihdoin ilmoitus että tilaus matkalla. Tilausvahvistuksessa kellonaika 09:10, maksettu kirjautumatta. Nouto Helsingin Sokokselta, menee varmaan maanantaille sitten. Yli 24h hiljaisuuden jälkeen helpottunut tunne.
Soitin sinne eilen ja kuulemma oon saamassa 4.12. Gigantti kait saamassa lisäerän jo aikaisemmin. Käy järkeen kun power sai kanssa yllättäen lisää pleikkareita.Gigantin aspan palvelut ihan tukossa, olisin kysellyt eilen klo 12 tilattua toimitusta, että milloin konsoli saapuu. Kummallisesti tilausviestissä lukee 7.12 saapuvan varastoon konsolia, vaikka todellisuudessa eivät taida itsekään tietää tarkkaa päivää. Onko täällä paljon eilisiä klo 12 gigantin onnistujia paikalla?