Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sekin.Plus onhan tuossa se keräilijöiden pelkäämä digi peikko joka syö fyysiset versiot pois kokonaan.
Niin tämä on yksi pelkokuva, joskin peliliikkeiden on hankala taistella Game Passin kaltaisten palveluiden "arvoa kulutetulle eurolle" kanssa. Ja siis onhan jokaisella konsolilla digimyynti lisääntynyt ihan ilman Game Passiakin. Joten pelaajat ostavat pelejä ihan täysihintaisenakin diginä jo nyt paljon.justiia noi ne yrittää saada kaikki pelit digimyyntiin kohta ei oo yhtään peli liikettä pystyssä toi takia itse en hyväksy tuolaista hommaa
Kyllä, mutta tämä koskee kaikkea digitaalista pelituotantoa, ei vain näitä tilauspalveluita.sen takia en hyväksy toita kaikki digitaaliseen jos peli joskus häviää sieltä niin sitten et voi pelata sitä jos taas sinulle on levyversio sitä voit pelata ja sitä ei kukaan voi viedä sinulta pois
Itse taas olen täysin eri mieltä. Monissa Netflixin sarjoissa taso laskee hyvin nopeasti, tai on alkuunkin hyvin laskelmoivan oloista. Moni elokuvista tuntuu olevan jonkun hittileffan kopio.Netflix on pörrännyt kuvioissa jo useamman vuoden. Onko taso laskenut? Olkaa eri mieltä, mutta mielestäni ei.
Viimeiset 7 vuotta jengi on ostanut enemmän ja enemmän pelinsä diginä myös konsoleilla, joten miksi nyt yhtäkkiä tällainen huoli asiasta?
Kuhan nyt pohdin, tuleekohan peleille sama homma tulevaisuudessa. Eli laadukasta pukataan ulos, mutta lyhyitä yksinpelejä. Ja mahdollisesti moninpelillä pidempikestoista viihdettä peliin. Ja lisäsisällöillä pelin elinkaaren aikana.
Periaatteessa subscription-mallinen pelaaminen saattaisi vaikuttaa myös siihen, että pelit julkaistaisiin useammassa lyhyessä osassa, esim. kuukauden välein, jolloin pelaaja saataisiin naitettua pidemmäksi aikaa tilauspalveluun.Itseasiassa tuollainen palvelisi itseni tyylistä pelaajaa täysin, ei jaksa vääntää mitää 100h yksinpelejäLoppuu aika ja mielenkiinto
![]()
Botit ovat ilmeisesti lukihäriöisiä - ainakin osa niistä.Vaikka ymmärränkin kärjistyksen, niin ainakin minusta Xboxin uusi nimeämispolitiikka on pölhöä. Brändäyksen parissa pari vuosikymmentä viettäneenä voinen todeta, että onhan tuossa ihan liikaa "äksää".
Toisaalta toivoisin, että ihminen joka on tekemässä monen satasen arvoisen hankinnan, lukisivat edes mitä ovat ostamassa. Toivotaan, että suuri osa näistä väärän konsolin hankkineista on trokareiden botteja.
Näinhän tapahtui DontNodin Tell Me Whyssa. Julkaisemiserät taisivat toki olla pari viikkoa ja itse odotin, että kaikki episodet ehdittiin julkaista ennen kuin edes aloitin pelin.Periaatteessa subscription-mallinen pelaaminen saattaisi vaikuttaa myös siihen, että pelit julkaistaisiin useammassa lyhyessä osassa, esim. kuukauden välein, jolloin pelaaja saataisiin naitettua pidemmäksi aikaa tilauspalveluun.
Niin no, se jos huoli on ollu päällä kokoajan. Tavallaan minuakin harmittaa tämä digiin siirtyminen. Tykkään ostaa ja keräillä fyysisiä videopelejä, mutta rahallinen arvo vaan yksinkertaisesti ratkaisee. Ei edes pelaamisen helppous minkä digi ja tilauspalvelut tuovat tullessaan, vaan se kuinka paljon halvemmaksi pelaaminen ylipäätään tulee. Sille ei vaan oikein voi mitään. Tai no voi jatkaa pelien ostamista täysihintaisena, mutta ei siinä vaan ole järkeä, jos sama peli putkahtaa julkaisupäivänä Game Passiin.Itsellä kyseinen huoli on ollut kyllä koko ajan. Ostan kaikki yksinpelit levyillä, että niitä voi pelata "aina". Digissä voi käydä niin, että palvelun tarjoaja häviää tai itse peli häviää myynnistä. Eikös joitakin pelejä ole peräti hävinnyt digi myynnistä yllättäen? Mutta toistaiseksi noissa tapauksissa sen on pystyt vissiin jo ostaneet lataamaan uudelleen.
Puhtaissa verkkopeleissä olen siirtynyt kyllä digi peleihin. Ihan sen takia, että kun niitä ei pysty tulevaisuudesa myymään/pelaamaan, sen takia koska pelin serverit pannaan alas jossakin vaiheessa. Niin sama ottaa diginä, varsinkin kun silloin pelin saa päälle nopeammin.
Toisaalta Dontnod, ja vielä vähemmän Tell Me Why, ei ole mikään episodimaisten pelien pioneeri, että tämä julkaisutaktiikka on ollut käytössä jo ennen Game Passia. Toki Game Passin kaverina se on ehkä vielä kannattavampi.Näinhän tapahtui DontNodin Tell Me Whyssa. Julkaisemiserät taisivat toki olla pari viikkoa ja itse odotin, että kaikki episodet ehdittiin julkaista ennen kuin edes aloitin pelin.
Itse taas olen täysin eri mieltä. Monissa Netflixin sarjoissa taso laskee hyvin nopeasti, tai on alkuunkin hyvin laskelmoivan oloista. Moni elokuvista tuntuu olevan jonkun hittileffan kopio.
Ne ovat voittajia, joilla on resurssit ja jotka on käsittäneet tämän trendin riittävän ajoissa ja alkaneet etukenossa puskemaan killeri palvelua.
Itse taas olen täysin eri mieltä. Monissa Netflixin sarjoissa taso laskee hyvin nopeasti, tai on alkuunkin hyvin laskelmoivan oloista. Moni elokuvista tuntuu olevan jonkun hittileffan kopio.
Xbox UK:n sometiimi ottaa kaiken irti Spiderman Remasteredin aiheuttamasta kohusta.