Digital Foundry on näköjään todella vakuuttunut ps5 ohjaimesta/minkä kokemuksen se tarjoaa. No kohta se päästään kokemaan itsekin
Ps. En ennakkotilannut

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei taida tosiaan löytyä netistä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka ei ole hehkuttanut DualSenseä sen saatuaan käsiinsä. Siinä kohtaa, kun Digital Foundryn Richard Leadbetter puhuu "vallankumouksellisesta" kontrollerista niin pakkohan se on uskoa kontrollerin oikeasti olevan erinomainen.Digital Foundry on näköjään todella vakuuttunut ps5 ohjaimesta/minkä kokemuksen se tarjoaa. No kohta se päästään kokemaan itsekin
Ps. En ennakkotilannut![]()
Enää on sitten nähtävä kuinka ohjain kestää ja kuinka moni 3rd party studio sitä jatkossa tukee. Toivottavasti Xboxilta ja miksei Nintendoltakin ilmestyisi tulevaisuudessa samankaltainen ohjain markkinoille jonka myötä varmasti 3rd party studioiden tuki nousisi entisestään.
Ei kai ominaisuuksien olisi pakko joka pelissä toimiakaan? Meinaan kyllähän DualSenselläkin pystyt pelaamaan PS4:llä, Windowsilla tai Xcloudilla, mutta et tietenkään tunne uusia haptic feedbackia tai adaptive triggereitä jos niitä ei ole peleihin alunperinkään suunniteltu.Uskon, että Xboxin ohjain tulee olemaan jatkossakin pelkistetty, jotta se olisi täysin yhteensopiva Xboxin, Windowsin ja Xcloudin kanssa. Ei mitään järkeä tuoda ominaisuuksia, jotka eivät välttämättä toimisi Xboxin ulkopuolisilla alustoilla.
Enpä usko, että adaptive triggerit ja haptic feedbackit toimittavat suurtakaan roolia. Ei PS4 ohjainkaan ole hyvä koska siinä on mousepad tai mikä lie. Oikeasti hyvän ohjaimen määrittää se, että sopiiko se käteen ja en epäile, etteikö Dualsense sopisi. Mutta hehkutat ohjaimta vääristä syistä.Ei taida tosiaan löytyä netistä tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka ei ole hehkuttanut DualSenseä sen saatuaan käsiinsä. Siinä kohtaa, kun Digital Foundryn Richard Leadbetter puhuu "vallankumouksellisesta" kontrollerista niin pakkohan se on uskoa kontrollerin oikeasti olevan erinomainen.
Oikeasti hyvän ohjaimen määrittää se, että sopiiko se käteen ja en epäile, etteikö Dualsense sopisi. Mutta hehkutat ohjaimta vääristä syistä.
Tähän vahva sama. Pleikkarin ohjain on pulkistunut joka sukupolvi PS3 ohjaimesta lähtien. DualShock 3 oli aika kammotus. Tatit aivan liian lähelle toisiaan, pieni ja jonkun aivan täysin päättömän aivopierun seurauksena kuperat liipasimet. DualShock 4 paransi joka osa-alueella. Ohjain on edelleen vähän pieni, mutta liipasimet ovat onneksi koverat ja muotoilua on vähän mietitty. Nyt sitten DualSense on jo oikeasti ihan eri puusta veistetty. Kunnolla lihaa luiden ympärillä ja näyttää että tatit ovat vähän kauempana toisistaan. Tämä näyttää epäilemättä Sonyn parhaiten muotoillulta ohjaimelta ja juuri se on syy mikä tässä vetoaa.Enpä usko, että adaptive triggerit ja haptic feedbackit toimittavat suurtakaan roolia. Ei PS4 ohjainkaan ole hyvä koska siinä on mousepad tai mikä lie. Oikeasti hyvän ohjaimen määrittää se, että sopiiko se käteen ja en epäile, etteikö Dualsense sopisi. Mutta hehkutat ohjaimta vääristä syistä.
Ei ainakaan itse ollut tarkoitus lytätä ohjaimen ominaisuuksia, vaan tuoda esiin sitä kuinka paljon paremmalta tuo DualSense muotoilultaan näyttää kuin aikaisemmat pleikkarin kapulat. Tämä on minulle ainakin kaikista isoin plussa. Jos ohjainta ei ole hyvä pitää kädessä, niin siinä ei paljon uudet ominaisuudet auta.Huomaa kyllä kuka on missäkin leirissä kun ohjaimen ominaisuudet voi lytätä suoralta kädeltä kokeilematta, vaikka suunnilleen kaikki jotka on sitä oikeasti käyttäneet ylistävät sitä.
Itse myös olen jo nähdyn perusteella sanonut että dualsense on muotoilultaan paljon parempi kuin vanhat. koko aika lähempänä xbox ohjaimen mahtavaa muotoilua. Huomaa myös missä leirissä ollaan kun ei enää isommat konsoli tehot ja nextgen ominaisuudet kiinnostaHuomaa kyllä kuka on missäkin leirissä kun ohjaimen ominaisuudet voi lytätä suoralta kädeltä kokeilematta, vaikka suunnilleen kaikki jotka on sitä oikeasti käyttäneet ylistävät sitä.
Mä odottelen että pääsen kokeilemaan tota uutta ohjainta, onneks pari kaveria on sanonu että ostavat pleikan jossain kohtaa, niin pääsee testaamaan omin "pikku" kätösin ja jos se tuntuupi kivalta, niin sitten menee ostoon ittellekin, jos nyt vaan sen ominaisuuksia aletaan tukemaan pc-puolellakin.Huomaa kyllä kuka on missäkin leirissä kun ohjaimen ominaisuudet voi lytätä suoralta kädeltä kokeilematta, vaikka suunnilleen kaikki jotka on sitä oikeasti käyttäneet ylistävät sitä.
That can be quite powerful, because in 2021, 2022... that PS4 community that we've spoken about, they will be the vast majority of people on PlayStations during that time. It is crucial that we keep them engaged and happy. And the last six months have demonstrated that we could do that to an extent that we didn't think possible when we were setting our minds pre-COVID.
Kyllä mua tekniikka kiinnostaa, mutta enimmäkseen se näkökulma, että mitä tekniikka mahdollistaa. Jos tärkein RDNA2:n myyntiargumentti on että "siinä on RDNA2", niin... no, mitä sitten?
Minkä takia tota alleviivattua ja lihavoitua kohtaa viljellään absoluuttisena totuutena vähän joka paikassa? Koska sehän ei pidä paikkaansa, nuo asiat kun on omasta mausta kiini.Boksilla pelaat kaikkea kaikkialla kun taas pleikalla parhaita excluja parhaimmalla ohjaimella ja innovatiivisella SSD-ratkaisulla. Molemmille on kova kysyntä markkinoilla.
Minulla ei henk.koht. ole mitään vastaan pleikkaria, mutta onko kuitenkin enemmän kyse markkinoinnista?