Ihmehulttio
Active Member
Muija usein ihmettelee miksi käyn tunkemassa rahojani Oulunkylän Filmtowniin.Laaja pelikirjasto tarkoittaa myös sitä, että tilaajat saadaan pidettyä tilaajina pidempään, sillä pelattavaa riittää. Sama Netflixissä on, eli suurin osa tavarasta on B-luokan sontaa, mutta aina löytyy jotain katsottavaa jokaiselle, kun tarpeeksi selailee.
Netflixissä mulla menee koko se leffaan varattu aika selatessa enkä kuitenkaan löydä mitään vaikka valinnanvaraa niin paljon. Maksan mielummin siitä että näen jotain mitä oikeasti haluan katsoa enkä vain valitse jotain vaan.
Siinä vaan on sitä "jotain" kun menee vuokraamaan, selailee top listoja, lukee takakansia, ostaa vähän karkkia tai jos nyt oikein villiksi heittää niin hakee pitsan tai kebabin samalla kotiin. Näissä tunnelmissa arvaatte varmaan mitä olen mieltä gamepassista
Itse xboxin yritys ostoihin:
Huono juttu, en silti usko että vaikuttaa kauheasti itseeni. Ainoa noitten peli minkä ostanut 5 eurolla fyysisenä on tony hawk ja Crash tullut ilmaisena PS colletoniin. Ainiin Crashin ja Spyron ostin kans Switchille.
Uskon että näiden parin mega kaupan jälkeen konsolien myyntisuhteet alkavat olemaan aika tasan. Sehän on meille pelaajille vain hyvä juttu.
KILLZONE KILLZONE KILLZONE ❤Toisaalta tämä voi ajaa Sonyn tekemään omat korvikkeet CoDeille ja Doomeille. Oli ne sitten täysin uusia tai vanhojen sarjojen henkiinherättelyä(Socom, Killzone, MAG, Resistance jne)
Viimeksi muokattu: