P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Ei minulle tarvitse kertoa mitä DLSS tekee. Sinä et vaan ymmärrä sitä, että konsoleissa on käytettävissä AMD FSR joka on varsin heikko vastine. Jos konsoleissa olisi nykyisiä vastaava nvidian RTX 2060 Super tasoinen näytönohjain niin peleissä saataisiin paljon enemmän suorituskykyä irti menettämättä samalla kuvanlaadun tarkkuutta.
Ainahan sitä suorituskykyä saadaan grafiikka-asetuksia laskemalla mutta kuvitteletko oikeasti, että sillä saadaan 30fps muutettua 60fps XSS tapauksessa?
Ymmärrät varmaan, että dynaaminen 4K voi tarkoittaa 1080p-4K väliä sahaavaa saavuttaakseen fps tavoitteen. Renderöintiresoluutiot kulkevat keskimäärin paljon alemmalla tasolla kuin 4K ja tämä ei suinkaan ole mikään moite vaan järkevää ja pakonsanelemaa käytäntöä konsoliraudan asettamien rajoitteiden vuoksi. 30fps targetilla natiivi 4K tai vähintäänkin tämä dynaaminen "4K" on realismia vielä kauan.
Tässä hyvä esimerkki dynaamisesta 4K
Resoluutio XSX tapauksessa on 1080p-4k riippuen mitä ruudulla tapahtuu. Se on todella kaukana laadullisesti mitä natiivi 4K olisi mutta kuitenkin järkevää fps pitämiseksi kunnollisena.
PS5 esittää parempaa dynaamista skaalaa mutta silläkin jäädään kauas natiivista 4K tasosta
Joo kyllä minä sen ymmärrän mitä Dynaaminen reso tarkoittaa, siksi se on ollut uusien konsoleiden tulosta asti tervetullutta että tasainen frame saavutetaan.