Miika_-
Well-Known Member
Markkinointi onkin omasta mielestä se heikoin alue tällä hetkellä, jos vaikka otetaan Redfall esimerkkinä, niin antavat IGN hoitaa pelin esittelyn ja sitten ne julkaisevat videon missä pelaaja vain juoksee ihan päättömästi edestakas ja saa pelin näyttämään ihan paskalta, kun ei joko osaa pelata tai sitten videon tehnyttä ei vain kiinnosta koko peli.
Sitten tietenkin tuo, että voisivat mainostaa konsoleitaan, pelejään ja game passia muuallakin, kuin vain jenkeissä.
Redfallin markkinoinissa kustiin omaan jalkaan myös siinä mielessä että näytettiin 60fps rullaavia trailereita useampi vuosi niin kyllä tuo 30fps uutinen varmana söi monelta haluja, pitäisi myös Microsoftin myöntää se tosiasia että Amerikan markkinat eivät saisi olla se pääosa alue. Tyhmää on myös se ihmisten mieli että odotetaan investointien jälkeen että sieltä tulee saatana pelejä ovista ja ikkunoista JUST NYT. Xboxilla ja sen pelaajille ei oo mitään hätää ja piste.
Ohi aiheen mutta onko tässä meidän seuraava "yllätys" studio ostos?
WSJ News Exclusive | Sega Nears Deal for ‘Angry Birds’ Mobile Game Maker
The Japan-based entertainment conglomerate is expected to pay about $1 billion for Rovio Entertainment.
Viimeksi muokattu: