Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

Kävin ehdottamassa tuolla Playstation Communityssä tuota niin sanottua In-Game Chattiä mikä mahdollistaisi chattaamisen pelin aikana muiden kanssa vaikka chatin jäsenet olisivat eri peleissä, eikä olisi haittaa vaikka chattiin mahtuisi useampi kuin kaksi jäsentä. Toki tuo olisi mahdollista järjestää myös XMB:n kautta, mutta nyt kun Home on ajankohtainen niin voisi se ominaisuus löytyä sieltäkin. Samalla tietysti pitäisi laajentaa Game Launching jokaiseen PS3 peliin.

Linkki: http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=b_EN_PS3_Home&thread.id=68959

Onko muuten esim. suljetun betavaiheen osanottajilla tietoa siitä, mihin johtaa tuo Home Squarella oleva suljettu lasiovi, jonka takana pyörivät rullaportaat? Terveisin nimimerkki "kunhan kyselen kun niin perhanan utelias olen" :D

Onko muuten esim. suljetun betavaiheen osanottajilla tietoa siitä, mihin johtaa tuo Home Squarella oleva suljettu lasiovi, jonka takana pyörivät rullaportaat?
Siellä on tarujen myyttinen *kohinaa* *häiriöääniä*

Siis mitä berberiä? En o päässy homee koko iltana ja kaverit sie o nyt mut meikä ei pääse? What ???

Onko muuten esim. suljetun betavaiheen osanottajilla tietoa siitä, mihin johtaa tuo Home Squarella oleva suljettu lasiovi, jonka takana pyörivät rullaportaat? Terveisin nimimerkki "kunhan kyselen kun niin perhanan utelias olen" :D

Oisko ollut 'Event Center'. Siellä ollaan jotain messuja koettu suurikokoisten videoscreenin välityksellä ym.

Siellä on tarujen myyttinen *kohinaa* *häiriöääniä*
Oooh, siis SE kyseinen myyttinen... *räps* *blue screen of death*....Prkl, ja niin kaatui wintoosa juuri kun olin saamassa ihmiskunnan suurimman salaisuuden sanottua julki... :D ;)

Hah, juuri vietin sen verran aikaa äsken tuon "The whole world in your hands"-ruudun edessä, että alkoi biisikin jo kuulostaa siltä, kun laulaisivat "You got the homo in your hands"... :D :D

Pitäisi kai jo maisemaa vaihtaa, joo... ;)

Jos ei jaksa pähkäillä, voi koodit käydä lukemassa suoraan täältä.
Yhdessä pähkäily oli sen verran hauskaa että en taida kurkata vaikka pariin huoneeseen en päässytkään :) juuri tuollaista helppoa pientä tekemistä home tarvitsee lisää. "minipeleistä" ainoastaan keilailua jaksaa pelata vielä kokeilunkin jälkeen.

Mites onko noiden nimien väreillä mitään merkitystä?

Siis mitä berberiä? En o päässy homee koko iltana ja kaverit sie o nyt mut meikä ei pääse? What ???
Se on oikeastaan vaan tuurista kiinni. Jos sattuu sisään pääsemään, siellä pysyy aika hyvin. Mutta jos tulee etenkin sitä virhettä C-931, sitten ei auta kuin odotella, että ruuhka helpottaa.

Se on oikeastaan vaan tuurista kiinni. Jos sattuu sisään pääsemään, siellä pysyy aika hyvin. Mutta jos tulee etenkin sitä virhettä C-931, sitten ei auta kuin odotella, että ruuhka helpottaa.

Tota C-931 virhettä on ollut ilmassa aika kauan jo mulla... Tuli siellä välissä ilmoitus että "session no longer exists"... :D

Vois kai kohta puolin koittaa jälleen...

Eikös se ole echochrome, no kuitenkin:

Pelihän on 3D-perspektiivi-hämäyspeli, se mikä näkyy hahmon yllä on hahmon yllä ja alla on alla, eikä perspektiivin mukaisesti kauempana. Idea on tehdä aukkoja (mustat) ja trampoliineja (valkoiset) ja niiden avulla poimia niitä paikallaan jököttäviä varjohahmoja. Liikkuvat harmaat hahmot tuovat game överin osuessaan, vältä siis näitä.

Eikös se ole echochrome, no kuitenkin:

Pelihän on 3D-perspektiivi-hämäyspeli, se mikä näkyy hahmon yllä on hahmon yllä ja alla on alla, eikä perspektiivin mukaisesti kauempana. Idea on tehdä aukkoja (mustat) ja trampoliineja (valkoiset) ja niiden avulla poimia niitä paikallaan jököttäviä varjohahmoja. Liikkuvat harmaat hahmot tuovat game överin osuessaan, vältä siis näitä.

Luulin, että idea on vain pudotella niitä ukkoja alas tasoilta, ei ihme ettei tullut tulosta :D. Miten saa jotain trampoliineja? Mitenkään en saanut niitä paikallaan jököttäviä ukkoja.

Tämä voi olla parasta mitä nettipelaamiselle on koskaan tapahtunut. Potentiaalia löytyy! Yllätyin jo tämänhetkiseen tarjontaan. Vuoden päästä olemme taivaassa.

Semmonen kysymys olis Homeen liittyen, että mitä PS3 moninpelejä pystyy launchaamaan Homen kautta(onko jossain lista?). Meinasin vaan, että tuolta löytyisi ainakin hyvin peliseuraa. :)

Itse en ole päässyt Homeen tänään, enkä eilen. Valittaa koko ajan jotain C-931-ongelmaa. Keskiviikkona ehdin 15 minuuttia tutustumaan vähän hahmonluontiin, liikkumiseen ja alueisiin.

Kysymyksiä löytyy siis jonkin verran, koska olen vain sen vartin viettänyt Homessa.

1) Mitä nämä Clubit ovat ja miten niihin liitytään?

2) Missä ne pelikohtaiset (esim. Uncharted ja Far Cry 2) huoneet ovat ja miten niihin pääsee?

3) Missä on Red Bullin ja Dieselin sposoroimat alueet?

4) Voiko kämppäänsä ostaa ilmaisia huonekaluja vai onko kaikki maksullista?

Ylös Bottom