Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

Itse en ole päässyt Homeen tänään, enkä eilen. Valittaa koko ajan jotain C-931-ongelmaa.

No juu, en ole päässyt HOMEeen vielä kertaakaan. Aika rikkinäiseltä vaikuttaa.

Edit: Pääsi kerrasta USA accountilla.
 
Vastaus: Playstation Home

No juu, en ole päässyt HOMEeen vielä kertaakaan. Aika rikkinäiseltä vaikuttaa.
Ei Homessa sinällään mikään ole rikki. Palvelinkapasiteettia ei vaan ole yksinkertaisesti tarpeeksi. Ei autokaan ole "rikki", jos sinne ei mahdu kolmeasataa tyyppiä yhtä aikaa. :)
 
Vastaus: Playstation Home

Jesh, nyt pääsin vihdoin homeen. Aikasemmin tuli aina tota 931 erroria mutta kun laitoin reitittimestä pleikkarin ip:n DMZ-alueelle niin johan rupesi toimimaan!

Koitin metsästellä mitä portteja Home käyttää mutta ei kai sellaista tietoa tarvi kuluttajalle kertoa..
 
Vastaus: Playstation Home

Jesh, nyt pääsin vihdoin homeen. Aikasemmin tuli aina tota 931 erroria mutta kun laitoin reitittimestä pleikkarin ip:n DMZ-alueelle niin johan rupesi toimimaan!
Mitens toi toimii?

Voisin itsekin kokeilla, jotta pääsisin vähän enemmän tutustumaan "kotiin".
 
Vastaus: Playstation Home

Itse en ole päässyt Homeen tänään, enkä eilen. Valittaa koko ajan jotain C-931-ongelmaa. Keskiviikkona ehdin 15 minuuttia tutustumaan vähän hahmonluontiin, liikkumiseen ja alueisiin.

Kysymyksiä löytyy siis jonkin verran, koska olen vain sen vartin viettänyt Homessa.

1) Mitä nämä Clubit ovat ja miten niihin liitytään?

2) Missä ne pelikohtaiset (esim. Uncharted ja Far Cry 2) huoneet ovat ja miten niihin pääsee?

3) Missä on Red Bullin ja Dieselin sposoroimat alueet?

4) Voiko kämppäänsä ostaa ilmaisia huonekaluja vai onko kaikki maksullista?

Ensin eli, itsellä on käynyt jokseenkin edes kerrankin hyvä tuuri meinaan pääseen varmaan 50% prossaa homeen ja 50% kerroista en pääse. Eli ainavälillä pääsen välillä en.

1) Clubit ovat alueita jonne voit kutsua kaverisi, clubi saa huoneen joka on suunnilleen sama kuin normi mutta joku lava siellä vissiin on. Sitten siellä on ilmoitustaulu mihin clubin adminit voivat kirjoittaa tiedotteita. Tietysti huone on vähän isompi? 30 kaveria mahtuu vain yhteen clubiin.

2) Pelikohtaisia huoneita ei vielä Eurooppalaisille tullut. Tulee ensiviikolla?? Jenkeillä nämä huoneet jo on.

3) Red bull alue ja lentopeli tulee vissiin ensi viikolla. Dieselin alueesta ja vaatteista ei ole vissiin tietoa?

4) Kun menet ensimmäisen kerran homeen, muokkaat sen ukon ja sit pääset omaan huoneeseen. Omassa huoneessa on tällöin jo tavaraa paikoillaan ja niitä saa siirrellä, ne ovat siis ilmaisia. Myös maksullisia huonekaluja löytyy.
 
Vastaus: Playstation Home

nyt tuli mieleen kanssa yks mikä on jäänyt tekijöiltä huomiomatta, eli tässä ei ole yhtään lapsihahmoja, meinaan kun tein 4V-tyttärelleni homeen tunnukset, nii ei o kiva kun siellä perässä juoksentelee jotai karvasia äijiä... eikö ihmiset tajua, jos nimen perässä on 04, että voi tarkoittaa kenties syntymävuotta :(
 
Vastaus: Playstation Home

nyt tuli mieleen kanssa yks mikä on jäänyt tekijöiltä huomiomatta, eli tässä ei ole yhtään lapsihahmoja, meinaan kun tein 4V-tyttärelleni homeen tunnukset, nii ei o kiva kun siellä perässä juoksentelee jotai karvasia äijiä... eikö ihmiset tajua, jos nimen perässä on 04, että voi tarkoittaa kenties syntymävuotta :(
:D

Aika hauskaa oli kokeilla naisella, heti oli tyyppejä juttelemassa. Ja kun vielä hokee "looking for virtual boyfriend" niin huomaa ps3-pelaajien epätoivoisuuden..
 
Vastaus: Playstation Home

:D

Aika hauskaa oli kokeilla naisella, heti oli tyyppejä juttelemassa. Ja kun vielä hokee "looking for virtual boyfriend" niin huomaa ps3-pelaajien epätoivoisuuden..

Kukas se epätoivoinen on, kun pitää naista leikkiä et saa juttuseuraa..? No eivaan, toi on ihan totta; vaikka laittaa rumimman naisen jota aikaan saa, on heti joku kyselemmässä. En todellakaan anna tyttöni(12v.) "pelata" tällä.
 
Vastaus: Playstation Home

En :o mutta kun tykkää siitä niin mikäs siinä mun mielestä, tosin, onneksi halusi olla mies, niin ei tartte enään miettiä mitään :p

No joo... Mut kannattaa ainakin seurata ettei mitkään pedobearit tule sieltä tekemään tuttavuutta...

Tämä siis näin ihan ystävällisenä neuvona. Vaikka olen aika varma että siinä vieressä seuraat mitä Homessa tapahtuu.
 
Vastaus: Playstation Home

No joo... Mut kannattaa ainakin seurata ettei mitkään pedobearit tule sieltä tekemään tuttavuutta...

Tämä siis näin ihan ystävällisenä neuvona. Vaikka olen aika varma että siinä vieressä seuraat mitä Homessa tapahtuu.

hyvä pointti, todellakin olen siinä vierellä juurikin sen takia. :)
 
Vastaus: Playstation Home

hyvä pointti, todellakin olen siinä vierellä juurikin sen takia. :)

Harmi ettei tässä saa kahta pelaajaa yhtä aikaa kotiin samalta konsolilta. Katsos jos sais, voisit tehdä itelle sellasen 2.5m pitkän jääkaappi-pakastin yhdistelmän seisomaan siihen vierelle...

Pitäis ainakin pedobearien pysyä kaukana... :D
 
Vastaus: Playstation Home

Homessahan saa valikoista poistettua puhe- tai tekstikommunikaation, tai vaikka molemmat. Lapselle saattaisin hyvinkin sulkea chatit, mitäs tekevät pedobearit sen jälkeen? Vanhemmalle nuorelle tämä tietysti saattaa pilata kokemuksen.
 
Vastaus: Playstation Home

Homessahan saa valikoista poistettua puhe- tai tekstikommunikaation, tai vaikka molemmat. Lapselle saattaisin hyvinkin sulkea chatit, mitäs tekevät pedobearit sen jälkeen? Vanhemmalle nuorelle tämä tietysti saattaa pilata kokemuksen.

Hyvä pointti...

Ite en muistanut ollenkaan tota mahdollisuutta...
 
Vastaus: Playstation Home

Joku sanoi, että ostamalla sen kesämökin sieltä apartment shopista voit kutsua sinne sit kavereitakin. Tiiä sitten. Liekkö joku jo testannut?
 
Ylös Bottom