Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

Jes! Pääsin eilen 20 minuutiksi Homeen. Eihän siinä mennyt kuin 14 yritystä... :rolleyes:

Pelattiin NISUPULLAN kanssa keilausta ja biljardia. Oli kyllä vähän vaikeuksia löytää vapaata rataa ja pöytää. Tyhmästi tehty, kun on vain noin vähän niitä ratoja :(

Tänään yritin myös 14 kertaa päästä Homeen, mutta ei niin ei :mad:

Tulisin jos klubissa olisi vielä tilaa.
Samma här! Siis jos pääsisin joskus Homeen vähän pidemmäksi ajaksi...
 
Vastaus: Playstation Home

nyt tuli mieleen kanssa yks mikä on jäänyt tekijöiltä huomiomatta, eli tässä ei ole yhtään lapsihahmoja, meinaan kun tein 4V-tyttärelleni homeen tunnukset, nii ei o kiva kun siellä perässä juoksentelee jotai karvasia äijiä... eikö ihmiset tajua, jos nimen perässä on 04, että voi tarkoittaa kenties syntymävuotta :(

Entä jos perässä sattuukin juoksemaan 4v-poikia, jotka eivät myöskään ole saaneet tehtyä lapsihahmoja...

:D
 
Vastaus: Playstation Home

Porukka näyttää olevan hieman puutteessa, kun mitä olen tuolla ollut kaksi kertaa. Niin, joka muijan ympäri on 10 urosta. Tulee joku luontodokumentti mieleen, jossa kymmenen kukkoa yrittää tehdä vaikutusta yhteen kanaan :)
Toisaalta tällainen toisi ihan uuden aspektin koko touhuun, kun voisi perustaa virtuaali perheen ja saa AI lapsia :D, joita pitäisi vielä kouluttaa kuin jotain Tamagotcheja. Loppujen lopuksi taitaisi vaan mennä siihen, että kun oikeassa elämässä käyt vetämässä baarissa naamat niin oikea akka huutaa, Homessa vedät naamat, niin virtuaali akka huutaa...
 
Vastaus: Playstation Home

Porukka näyttää olevan hieman puutteessa, kun mitä olen tuolla ollut kaksi kertaa. Niin, joka muijan ympäri on 10 urosta. Tulee joku luontodokumentti mieleen, jossa kymmenen kukkoa yrittää tehdä vaikutusta yhteen kanaan :)
Toisaalta tällainen toisi ihan uuden aspektin koko touhuun, kun voisi perustaa virtuaali perheen ja saa AI lapsia :D, joita pitäisi vielä kouluttaa kuin jotain Tamagotcheja. Loppujen lopuksi taitaisi vaan mennä siihen, että kun oikeassa elämässä käyt vetämässä baarissa naamat niin oikea akka huutaa, Homessa vedät naamat, niin virtuaali akka huutaa...

Siis toihan on melken loistava idea! Eli vähän niinku joku K18 sims :D
 
Vastaus: Playstation Home

Saapa nähdä milloin tuota Homea pääsee kokeilemaan.
Parina iltana oon nyt yrittänyt päästä sisään ja aina vaaan pukkaa jotain network erroria.
 
Vastaus: Playstation Home

Saapa nähdä milloin tuota Homea pääsee kokeilemaan.
Parina iltana oon nyt yrittänyt päästä sisään ja aina vaaan pukkaa jotain network erroria.

Tänään yritin about 20(?) kertaa painaa uudelleen Xää, kunnes pääsin sisään. Aina tuli se C-931 errori.
 
Vastaus: Playstation Home

Porukka näyttää olevan hieman puutteessa, kun mitä olen tuolla ollut kaksi kertaa. Niin, joka muijan ympäri on 10 urosta. Tulee joku luontodokumentti mieleen, jossa kymmenen kukkoa yrittää tehdä vaikutusta yhteen kanaan :)
Toisaalta tällainen toisi ihan uuden aspektin koko touhuun, kun voisi perustaa virtuaali perheen ja saa AI lapsia :D, joita pitäisi vielä kouluttaa kuin jotain Tamagotcheja. Loppujen lopuksi taitaisi vaan mennä siihen, että kun oikeassa elämässä käyt vetämässä baarissa naamat niin oikea akka huutaa, Homessa vedät naamat, niin virtuaali akka huutaa...

Tuskinpa siellä ihan pian voi ruveta omaa sukua jatkamaan, mutta lemmikkejähän sinne huhujen mukaan tulisi :)
 
Vastaus: Playstation Home

Mäkin pääsin tänään ekaa kertaa ihan Homeen jopa sisälle. Yrityksiä kertyi varmaan noin 50. Käsittämän huono on tuo hahmon luonti/muokkaus. Toivottavasti se kehittyy rankasti.
 
Vastaus: Playstation Home

Käsittämän huono on tuo hahmon luonti/muokkaus. Toivottavasti se kehittyy rankasti.

Ihan perusjampanhan sillä saa ja jopa itseni näköisen, miltei, sain tehtyä. ObeyAuthoritystä heti huomas että sehän se siinä seisoskelee, oli nimittäin aika hyvin saanut oman näköisensä avatarin tehtyä :) Mitä nyt PSN chatissä naamaa nähnyt.

Ihan hyvä tuo luonti on kyl mielestäin. Mutta, tosin en ole mitään second life ym pelannutkaan.
 
Ensi fiilinkejä

Mun mielestä olisi hyvä jos olisi jotain tilastoja esim noista shakki peleistä, tammesta jne., jotka näkisi esim kaverin profiilista.
Ärsyttää kun pyörii noi samata musat koko ajan tuolla Citymarketissa ja aukiolla. Sen olen huomannut, että tietynkielistä porukkaa alkaa usein kerääntymään tietyille alueille. Esim italjaanoja pörrää koko ajan sen aukion musascreenin liepeillä.
Suomalaisia en ole kohdannut kuin yhden.
 
Vastaus: Playstation Home

Onko kukaan päässy Homettamaan sillä aika kova kuormitus taitaa servuilla olla kun millään pääse :)

Edit: Ny pääs.
 
Vastaus: Playstation Home

Onko kukaan päässy Homettamaan sillä aika kova kuormitus taitaa servuilla olla kun millään pääse :)

Edit: Ny pääs.

Torstaina heitti ensimmäisen session aikana connection erroria, enkä sen jälkeen ole kotiin päässyt eli ilmeisesti siellä vieläkin on jonkinasteisia ongelmia.
 
Vastaus: Playstation Home

Torstaina heitti ensimmäisen session aikana connection erroria, enkä sen jälkeen ole kotiin päässyt eli ilmeisesti siellä vieläkin on jonkinasteisia ongelmia.

kyllä sinne pääsee, jos vain jaksaa sen puolisen tuntia hakata x-nappulaa, kuten mä oon aina joutunu tekemään, jos homeen haluan... yöllä kestää n. 15 mulla päästä sisään :confused:
 
Vastaus: Playstation Home

Nyt ei ole Suomijuntteja juuri ollenkaan täälä meuhkaamas. Harmi ettei täälä ole baari mihin voisi mennä tasottelemaan :p
 
Vastaus: Playstation Home

nyt tuli mieleen kanssa yks mikä on jäänyt tekijöiltä huomiomatta, eli tässä ei ole yhtään lapsihahmoja, meinaan kun tein 4V-tyttärelleni homeen tunnukset, nii ei o kiva kun siellä perässä juoksentelee jotai karvasia äijiä... eikö ihmiset tajua, jos nimen perässä on 04, että voi tarkoittaa kenties syntymävuotta :(

Jos lapsesi PSN tunnus on tehty hänen oikealla syntymävuodellaaan, ei hänen tunnuksellaan pääse Homeen ollenkaan, siitä Home pitää itse huolen.
 
Vastaus: Playstation Home

Jos lapsesi PSN tunnus on tehty hänen oikealla syntymävuodellaaan, ei hänen tunnuksellaan pääse Homeen ollenkaan, siitä Home pitää itse huolen.

mutta mitä väärää siinä on? eihän siellä mielestäni mitään väärää ole lapselle?:o
PS: se on eukon ja tyttären yhteinen tili :p
 
Ylös Bottom