Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Mulla oli nykyinen Essential tilaus voimassa 24.12 saakka. Sain ostettua PS Apin kautta essentialia lisää vuodeksi hintaan 53,96 euroa. Käykääs sieltä katsomassa niin saatte halvemmalla jossei konsolilta onnistu!
 
Mulla oli nykyinen Essential tilaus voimassa 24.12 saakka. Sain ostettua PS Apin kautta essentialia lisää vuodeksi hintaan 53,96 euroa. Käykääs sieltä katsomassa niin saatte halvemmalla jossei konsolilta onnistu!
Täällä myös onnistui, kiitos. En tosin ehtinyt testata millään muulla alustalla.
 
Löysin tarjouksen:
PS App - Store - Tilaukset välilehti - tutustu playstation plussaan (lue lisää) - scrollasin sivun alareunaan ja sieltä löytyi tarjoushinnat myös Essentialille.
 
Löysin tarjouksen:
PS App - Store - Tilaukset välilehti - tutustu playstation plussaan (lue lisää) - scrollasin sivun alareunaan ja sieltä löytyi tarjoushinnat myös Essentialille.
Mulla näyttää tarjoukset muihin tilauksiin mutta essentialille vain osta toinen tilaus kohta ja sieltä tarjoaa normaalihintaa. Ehkä se vaikuttaa kun mun nykyinen tilaus on heinäkuulle asti voimassa. En tiä.
 
Mulla näyttää tarjoukset muihin tilauksiin mutta essentialille vain osta toinen tilaus kohta ja sieltä tarjoaa normaalihintaa. Ehkä se vaikuttaa kun mun nykyinen tilaus on heinäkuulle asti voimassa. En tiä.
Erikoista. Ehkä omalle kohdalle osui joku bugi sitten. Tililtä läks kuitenkin se tarjoushinta ja nyt on ps essential voimassa 24.12.2024 saakka.
 
No oli miten oli niin hyvä, että osui kohdalle:)
Testasin vielä selaimen kauttakin niin ei tälle naamalle irtoa tarjousta sitten millään. Noh ensi vuonna uusi yritys :)
 
No oli miten oli niin hyvä, että osui kohdalle:)
Testasin vielä selaimen kauttakin niin ei tälle naamalle irtoa tarjousta sitten millään. Noh ensi vuonna uusi yritys :)
Oliskohan sulla automaattinen uusiminen päällä? Peruutahan se automaattinen uusiminen ja kokeile sitten uudestaan antaako tarjouksen
 
3 päivää essentialia jäljellä, uusiutuva tilaus pois päältä ja ehdottaa vain uutta tilausta 71,95€ appin kautta siis. Outoa..
 
Aika onnekas bugi jos oli siis bugi, kyl itekki voisin tohon hintaa uusia, noh, katotaa jos tulis joku huikea black friday tarjous.

Edit: Tämä ilmeisesti onkin joku blackfriday tarjous mut tosiaan ei oo essential kohalla mitään kun se perus 71e, sekä ne extra ja premium on vain että voit jatkaa sitä mihin asti sitä plussaa nyt onkin muttet saa kokonaista vuotta lisäaikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Onko joku kokeillut essential-tilauksen jatkamista vuodeksi tarjoushintaan, ja sitten vielä korottanut tämän jälkeen tilauksen extraksi. Saakohan siinä alennuksen vielä uudestaan?
 
Menin kokeilemaan Androidin PS appin kautta tarjousta. Failasin captcha-testin kolme kertaa putkeen. Ei se kai auta kuin maksaa täysi hinta. Aina meitä robootteja sorsitaan.
 
No nyt, vuorokaudenvaihteessa loppui plussa ja kyt saa 12 kk hintaan 57,56€. Ei muuta kuin koriin, niin pysyy tuo jaksotus tässä blackweekillä
 
Sama homma itellä 56,65€. Eipä toi -20% tunnu missään niin taitaa jäädä hommaamatta. Tätä aiemmin oli varmaan 10 vuotta tilausta päällä.
 
Ylös Bottom