Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Stars -kanta-asiakasohjelma

mutta uskaltaakohan noita pisteitä enää makuuttaa tuolla tilillä.
Eikös nämä kannata vaan suoraan lunastaa lompakkoon, kun 1250 pistettä on täynnä?

En kovin tarkkaan ole katsonut noita pisteillä lunastettavissa olevien pelien vaatimia pistemääriä, mutta ei ne kyllä äkkiseltään hyviltä diileiltä vaikuta. Stellar blade 17,5k pistettä = 70€ (okei, normihinta 80€, mutta ollut jo alessa 60€), Hunt Showdown 7500 p = 30€ (Storesta alesta starter edition 20€ ja Premium edition 31,5€) jne. Alesta käteisellä saa halvemmalla, joten itse aina napannut vaan piateet suoraan lompakkoon, etenkin kun tuo stars-systeemi ei ole vakaudellaan muutenkaan vakuuttanut.

Itsellä tuli taas 20€ ilmasta rahnetta lompakkoon. Hyvä wysteemi ja toivon että jotain samanlaista saadaan tulevaisuudessa.

Eikös nämä kannata vaan suoraan lunastaa lompakkoon, kun 1250 pistettä on täynnä?
Noin mä olen ennen tehnytkin ja sitten vaan pitänyt itse kirjaa siitä kuinka paljon noita omia alennuksia olen käyttänyt kun pleikkarihan tuhlaa ne automaattisesti heti seuraavaan ostoon.
Nyt ajattelin kerrankin kerryttää pisteitä kun muistaakseni se lunar eclipsen deluxe maksaa tarjouksessakin 50e niin ei tarttis sit koko summaa oikealla rahalla maksaa.

Nyt ajattelin kerrankin kerryttää pisteitä kun muistaakseni se lunar eclipsen deluxe maksaa tarjouksessakin 50e niin ei tarttis sit koko summaa oikealla rahalla maksaa.
Eiks toi oo vaan rahan siirtämistä taskusta toiseen? Tai siis, tuntuuhan se kivemmalta käyttää "ilmaista" rahaa vähän löyhemmin, mutta eihän se eroa tee, että jos nyt nostat pisteistä lompakkoon sen mitä irtoaa, käytät sen jonkun muun pelin ostamiseen (johon olisit oikeaa rahaa käyttänyt kuitenkin) ja sit ostat sen Lunar Eclipsen oikealla rahalla. +/-0 se lompakossa on molemmissa tapauksissa, mutta fiilis voi tietty olla eri.

Jotain vikaa taas ilmeisesti kun ostin aamulla phantom libertyn eikä vieläkään ole tullut pisteitä.
Äsken tsekkasin redditin niin sielläkin useammalla sama ongelma.
Pisteitähän pitäs saada tienattua vielä heinäkuun 23. päivään asti.

No nyt tuli pisteet. Eihän siinä mennyt kuin n.13 tuntia.
Heti vaan lunastamaan vitosen lompakon täyttö kun ei sitä koskaan tiedä milloin nuokin häviää.
Omia pisteitä näpäyttämällä näki myös kätevästi, että tässä 23 kuukauden aikana on tullut 120e takaisin. Ei ollenkaan huono.

Ylös Bottom