Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR - lasit virtuaalitodellisuuteen

Sain viimeinkin aikaiseksi täyttää sen hakemuksen ps5 sovitinta varten jos vaikka pääsisi testaamaan kuinka paljon paremmalta no man's sky ja blood & truth sillä pelattuna oikeasti näyttää.
Edelleen ihmettelen miksei noitakin voi vaan ostaa kaupasta sillä jo tuon kaavakkeen lopussa lukee "hakemuksen täyttäminen ei takaa, että saat sovittimen". Kyllä herättää luottamusta :D
 
Onko moni pyytänyt Sonylta tuon PS VR adapterin PS5 konsolia varten? Kuinka kauan sen saapumisessa on teillä kestänyt? Omani lähetettiin 02.12.2020, eikä ole vieläkään saapunut. Liekkö hävinnyt matkalla... :(
Omani ei koskaan saapunut. Huuto.netissä tuli vastaan vitosella, niin ostin poies.
 
Tuollaista olen lukenut myös redditin puolelta.
Sitten joku toinen onkin saanut omansa alle viikossa ja joku vaikka kolmen kuukauden jälkeen.
Onneksi tuossa ei missaa kuin pari pikkasen paremman näköistä peliä joten ei ole iso menetys jos sitä ei saakaan.
Muutenkin asensin jo kaikki pelit ps4 pron kovolle joita ehkä tulee joskus vielä pelattua. Saattaa siellä olla vielä tilaa uudelle saints & sinnersille, mutta eipä muuta kiinnostavaa näytä olevan nykyisille laseille tulossakaan.
 
@mik@_h:

Minä ainakin sain. En muista kauanko meni mutta muistelen että ei se ainakaan erityisen nopeasti tai hitaasti olisi tullut. Yli viikko siinä varmasti meni mutta tuskin kuukautta kuitenkaan.
 
@mik@_h:

Minä ainakin sain. En muista kauanko meni mutta muistelen että ei se ainakaan erityisen nopeasti tai hitaasti olisi tullut. Yli viikko siinä varmasti meni mutta tuskin kuukautta kuitenkaan.
Sama, tuli 'jossain' ajassa, muistaakseni melko nopeasti kuitenkin, viikko kaksi.
Ei vaan enää napostellut nuo PSVR1 pelit kun laitoin tulille. Sysäsin sitten koko vehjeksen aikuiselle pojalleni jos se joskus innostuisi siitä.
 
@mik@_h:

Minä ainakin sain. En muista kauanko meni mutta muistelen että ei se ainakaan erityisen nopeasti tai hitaasti olisi tullut. Yli viikko siinä varmasti meni mutta tuskin kuukautta kuitenkaan.
Sama. Ja ihan kohtalaisesti on tullut pelattuakin sen jälkeen, pääasiassa Everybody's Golfia. En ole huomannut kuitenkaan että olisi mitenkään merkittävästi erilainen kuin PS4:lla.
 
Sama. Ja ihan kohtalaisesti on tullut pelattuakin sen jälkeen, pääasiassa Everybody's Golfia. En ole huomannut kuitenkaan että olisi mitenkään merkittävästi erilainen kuin PS4:lla.

Ei se olekaan. Oman tietoni mukaan ne pelit jotka hyötyy ps5:sta paremman visuaalisen annin muodossa on no man's sky, blood & truth ja zenith.
Fracked hyötyy myös, mutta siinä erona on lähinnä vähemmän sahalaitaa kaukana olevissa objekteissa.
 
Ei vain kuulu julkasupäivämäärää tai hintatietoja psvr2:lle..

Sony itsekin silti jo kovin tykkää laitetta esitellä ja sähköpostia mulle laittaa ettei se voi kaukana enää olla. Ehkäpä on muitakin syitä, tunnettuja, ko kehitys.
 
Onko kellään kokemuksia Trickster VR Dungeon crawlerista? Näyttää ihan kohtuullisia arvosanoja saaneen.
 
En ole yllättynyt vaikka hinta onkin kova.
Onneksi ei ole mikään kiire ostaa vaan odottelen rauhassa mitä mahdollisia vikoja tuosta ilmenee.
Eniten epäilyttää tattien kesto kun ei ne meinaa kestää edes perus ohjaimissa ja vr pelejä pelatessa niitä tulee varmasti ihan huomaamatta käsiteltyä kovakouraisemmin siinä käsien heiluttelun lomassa.
 
Meillä ilmeisesti 599e.
Oletan kyllä hinnan tippuvan aika pian sillä aika harva on valmis maksamaan tuosta enemmän kuin mitä itse ps5 maksaa.
Toisaalta omalla kohdalla ei tarvittaisi kuin vaikka täysi gt7 vr tuki ja pari muuta kovaa peliä ja telia/elisa/dna tarjoamaan 36kk koroton osari niin helposti tuollainen ostoon menee jos laatu on oikeasti kohdillaan.
Tosin tuossakin tapauksessa tulisi varmaan odoteltua joku 4-6kk jotta ne mahdolliset ongelmat tulee ilmi ja samalla tulisi enemmän pelejäkin tarjolle.
 
Kyllä 700€ hinnalla tällä tietoa jää osto tulevaisuuteen. Ehkä sitten juurikin tuolla pellen sanomalla 36kk korottomalla osamaksulla kun ps5.
 
Jos, vaikka parin vuoden päästä saa Suomessa 500€ hintaan niin sitten ei ole paha investointi tuollaisesta teknologiasta.

Toivottavasti kaikki PSVR1 murheet on nujerrettu ja hyvää sisältöä tulisi, vaikka kovin VR-buumi on jo takana. VR tuskin tulee kuolemaan niin silloin yleensä asiat vain paranee siitä ensimmäisestä aallosta.
 
Tarkoittaako usb-C että tässäkin kuljetetaan data pakattuna kuten Questissa ja Picossa PCVR:ää käyttäessä, vai tukeeko tämä myös display porttia PS5:seen usb-C:n kautta?

Silmäseurantaa lukuunottamatta ei kauheasti uudista VR rautaa, fresnel linssit modernimman pancaken sijaan, mutta FoV ok ja reso Pico/Reverbin tasolla.

Seurantaan, on vähän turhan kallis jollei PS5:sta löydy entuudestaan.
 
Ylös Bottom