Vastaus: PlayStation VR aka Project Morpheus - lasit virtuaalitodellisuuteen
Itse olen aika hypettynyt näistä, mutta ihmetyttää välillä tuo Sonyn taktiikka markkinoida. Ensinnäkin minun mielestäni VR-laseja ei pitäisi mainostaa joillain perkeleen kökösti tehdyllä zombi taksi pelillä, helvetin rumalla robotti golffilla tai tuolla ihan ihmeellisellä rez infinite paskeella

Itsella ainakin ostohalut murenee samantien, kun näen sen videon Sonyn esittelyshowsta missä ne mainostaa ihan housut märkinä tuommoisia pelejä laseille. Tulee heti mieleen move ja se kuinka kakkaa se oli ja on. Kyllä kannattaisi mainita noita isoja ja hienoja pelejä hieman useammin ja mainita nuo edellä mainitut sitten sivulauseessa, että tulee myös tuommoisia pökäleitä pelattavaksi.
Hieman ihmetyttää ettei pahemmin ole puhuttu tuesta Ark survival evolved peliin, koska se on saanut aikamoisen suosion jo nyt early vaiheessa ja luulisi että tuo on ainakin yksi peli, jota todella moni haluaa pelata VR-laseilla. Kuitenkin se on aikaa sitten julkistettu yhdeksi näitä tukevien pelien joukkoon...
Edit: Tai oikestaan se tuossa "pelottaa", ettei niistä niin sanotuista "kunnon" peleistä ole paljon puhuttu. Ettei vaan sisältö jää pelkästää loppujen lopuksi tuommoiseksi zombi taksi pelailuksi.
Onneksi tuo Rigsin hehkutus hieman pelastaa.
Edit2: Turhan hätäisesti kirjotin, kun en näköjään ollut nähnyt viimeisempiä esittelyjä. Onhan tuolla jo muutama hyvän näköinen peli mukana, vaikka ei henkilökohtaisesti itseäni kyllä pahemmin innostanut.
Itse olen nämä varmasti ostamassa, jos julkaisun aikaan on tulossa edes pari kiinnostavaa peliä ja esim. joitain sovelluksia, kuitenkin myös hinnan ollessa n.500€ luokkaa.