Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Kyllä tänäänkin tuli muutama tunti hakattua näitä uusia kappeleita. Pari kappaletta oikein hyvää, yks ei istunu omaan makuun yhtään. Parissa expert tasokin läpäisty.

Mutta mä en lakkaa ihmettelemästä, että miten tätä voi pelata seisten? Kokeilin yhden kerran eikä siitä tule yhtään mitään. Kamera tv:n yläpuolella noin 175cm korkeudessa, itse olen 185cm. Kamera ei pysy mukana ollenkaan niin kuin istuessa ja joutuu seistessä vähän koukkimaan alakautta kun miekoilla heiluu ja näin ollen pelaaminen on todella epämiellyttävää. Istuessa kamera pysyy mukana käytännössä koko ajan.

Enää 1,5 tuntia niin aukee 24 tunnin trophy. Pisteitä näytti olevan kasassa jotain 59miljoonaa vaaditusta 100miljoonasta...
 
Mutta mä en lakkaa ihmettelemästä, että miten tätä voi pelata seisten? Kokeilin yhden kerran eikä siitä tule yhtään mitään. Kamera tv:n yläpuolella noin 175cm korkeudessa, itse olen 185cm.

Ei mitään ongelmia pelata seisten. Sulla on kamera yllättävän korkealla? Täällä se on 110 cm korkeudella television päällä. Pelaan 150 cm päässä kamerasta. Samoilla mennään myös Firewallin kohdalla.
 
Kyllä tänäänkin tuli muutama tunti hakattua näitä uusia kappeleita. Pari kappaletta oikein hyvää, yks ei istunu omaan makuun yhtään. Parissa expert tasokin läpäisty.

Mutta mä en lakkaa ihmettelemästä, että miten tätä voi pelata seisten? Kokeilin yhden kerran eikä siitä tule yhtään mitään. Kamera tv:n yläpuolella noin 175cm korkeudessa, itse olen 185cm. Kamera ei pysy mukana ollenkaan niin kuin istuessa ja joutuu seistessä vähän koukkimaan alakautta kun miekoilla heiluu ja näin ollen pelaaminen on todella epämiellyttävää. Istuessa kamera pysyy mukana käytännössä koko ajan.

Enää 1,5 tuntia niin aukee 24 tunnin trophy. Pisteitä näytti olevan kasassa jotain 59miljoonaa vaaditusta 100miljoonasta...

Eikai tätä peliä voi istuallaan pelata? :D Miten istuen mennään kyykkyyn? Olisko sulla se pituuden kalibrointi pelin sisällä jotenki pielessä?
 
Eikai tätä peliä voi istuallaan pelata? :D Miten istuen mennään kyykkyyn? Olisko sulla se pituuden kalibrointi pelin sisällä jotenki pielessä?

Voi pelata loistavasti. Itse pelannut istualteen jo 22 tuntia. Itsellä on polvet ja selkä niin romuna että en edes pääse kyykkyyn mutta istualteen vaan kallistaa jompaankumpaan suuntaan ja näin vaan väistää seinän. Olen kokeillut kalibroida asetuksia mutta siellä on korkeudessa vaan kaksi vaihtoehtoa eikä ne vaikuta mitään. En tiedä mistä tämä mysteeri johtuu mutta toisaalta, minun on helpompi pelata istuen.
 
Ostin tuon titanic pelin.
Koska on aina kiehtonut tuo potskin tarina..
Nooh mittasuhteet ei ihan ole osunu kohilleen hylyssä sukeltaessa..
Aika pieni se hylky!
Mut ihan ok kokemuksena muuten..en ole läpi vielä pelannu.
Eli pelissä ohjataan sukellus " kelloa" koordinaatti pisteeseen..
Siitä jatketaan pikku robolla etsimään esineitä hylyn silsältä.
No tavarat viedään laivaan ja putsaillaan tutkittavaksi.
Robotin huolto ja uusi sukellus.
Ohjaaminen move kapuloilla..
Kamera varsinkin tukialuksella tavaroiden putsauksessa hieman levottoman tuntunen.
 
Voi pelata loistavasti. Itse pelannut istualteen jo 22 tuntia. Itsellä on polvet ja selkä niin romuna että en edes pääse kyykkyyn mutta istualteen vaan kallistaa jompaankumpaan suuntaan ja näin vaan väistää seinän. Olen kokeillut kalibroida asetuksia mutta siellä on korkeudessa vaan kaksi vaihtoehtoa eikä ne vaikuta mitään. En tiedä mistä tämä mysteeri johtuu mutta toisaalta, minun on helpompi pelata istuen.
Itselläni on lievä fyysinen vamma nimenomaan oikeassa jalassa ja kyykistyminen on yks niistä jutuista jotka on todella vaikeita.
Harmi jättäää peliä pelaamatta tämän takia
 
Hyviä biisejä tässä lisäpaketissa! Taidot ei juuri normal-tasoa pidemmälle riitä, joten hankittiin lauantai-iltapäivän paitahiki tähän tapaan.

 
Eli olet kertonut Beat Saberille pelin omissa asetuksissa pituutesi 185 cm?
Muistelen (en nyt pääse tarkistamaan pelistä) että siinä voi laittaa max pituudeksi 170cm ja olikos toinen vaihtoehto 150cm?

Itselläni on lievä fyysinen vamma nimenomaan oikeassa jalassa ja kyykistyminen on yks niistä jutuista jotka on todella vaikeita.
Harmi jättäää peliä pelaamatta tämän takia
Ei kannata jättää peliä pelaamatta kyykistymisien takia. Oletko kokeillut istualteen, ei tarvitse jalkoja käyttää ollenkaan?

Itsekin ostin tuon Titanic vr pelin mutta kyllä meni rahat hukkaan, huono minusta.
 
Nyt selvisi ongelma Beat Saberiin liittyen kun adjust floor asetuksesta laitoin omaksi pituudeksi 200cm. En ymmärrä et onko nuo asetuksen vaihtoehdot muuttuneet päivityksessä kun ennen oli vain kaksi vaihtoehtoa nyt siis onnistuu muuten pelaaminen paitsi full comboja ei saa kun ei pääse kyykkyyn että sitten täytyy istuen jos haluaa täydellisen kierroksen.
 
Nyt selvisi ongelma Beat Saberiin liittyen kun adjust floor asetuksesta laitoin omaksi pituudeksi 200cm. En ymmärrä et onko nuo asetuksen vaihtoehdot muuttuneet päivityksessä kun ennen oli vain kaksi vaihtoehtoa nyt siis onnistuu muuten pelaaminen paitsi full comboja ei saa kun ei pääse kyykkyyn että sitten täytyy istuen jos haluaa täydellisen kierroksen.
Täällä oli samoja ongelmia kun tuntui siltä etten pääse tarpeeksi nopeasti alas. Tuo kyseinen asetus oli 190cm. Ainoo vaan että olen noin 30cm lyhyempi niin heitin sen lähemmäksi omaa pituuttani niin alkoi sujumaan. :)
 
Yksin Firewall: Zero Hour riittää syyksi. Räiskintöjen ystävälle uusia näköaloja avaava kokemus.
Sanoisin, että lähinnä silloin noin, jos kovin taktinen ja tiimivetoinen räiskintä on lähellä sydäntä. Itseäni eivät juuri ne elementit kiinnosta räiskinnöissä kuin kevyellä tasolla, joten ei ole minun juttuni. Uskallan myös väittää, että samaan tapaan ajatteleviakin löytyy paljon. Toki varmasti myös taktisen tiimiräiskinnän ystäviä löytyy paljon. Siitä kertoo jo tämän pelin hyvä menestys. Ja onhan peli kieltämättä erittäin laadukkaasti tehty. Harmi vain kun taktinen tiimityöskentelyä kovasti korostava peli ei vain ole minun juttuni.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom