Transposea tullut nyt kahden päivän aikana pelattua varmaan likemmäs 10 tuntia ja kaks kenttää olis vielä jäljellä.
Arvostelijat sanoo pituudeksi 6-8 tuntia, mutta joko mä olen huomattavasti tyhmempi tai sitten ne sanoo noin, koska pelin tiedoissa mainitaan tuo 8 tuntia.
Niin tai näin niin aivot on olleet koetuksella ja mitä pidemmälle peli etenee niin sitä useammin uutta kenttää katselee aina aluksi epäuskoisena ja miettii, että millä helvetillä tuo muka pitäis ratkaista.
Ideahan on niinkin simppeli kun hakea tarvittavat kuutiot ja laittaa ne oikeaan paikkaan.
Ongelma tulee siinä, että sun pitäs tehdä monta asiaa samalla ja tässä käytetäänkin sitä vanhaa kikkaa jossa peli taltioi sun tekemiset ja kun kelaat ajan takaisin alkuun niin sun kloonit toistaa kaiken kerralla.
Aluksi tuokin on simppeliä, mutta sitten mukaan heitetään kentät joissa pitää juosta seinillä ja katossa ja painovoima tietenkin menee aina sen hahmon oman perspektiivin mukaan.
Eli jos oot vaikka katossa ja haluat heittää kuution alapuolella olevalle versiolle niin sun pitää pudottamisen sijaan ihan kunnolla heittää se,
Sitä en tiedä, että onko joku päivitys rikkonut pelin vai mistä johtuu, mutta mulla peli muuttuu todella nykiväksi välillä kun kävelee viistoja pintoja pitkin.
Missään vanhemmissa videoissa tuollaista ei kuitenkaan näy ollenkaan.