Peepmaster
New Member
Pakko vielä sen verran valaista, että suomessa on myös ns. "ikiteinejä", jotka edesauttavat kaikenmaailman horottajien listamenestystä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Älkää nyt turhaa bändiä haukkuko, jos ette edes kuulu kohderuhmään. Kohde ryhmähän on selkeästi 8-14 tytöt, joilta ei yleensä voi mitään kovin ihmeellistä musiikkimakua odottaa.
Minä pystyn kyllä suodattamaan kaiken mua ei kiinnostavan musiikin pois korvistani.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Microsize Girl
Ja sitä on muuten pakko kuunnella duunissa joka päivä.
Otan osaaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Microsize Girl
sitä [Gimmeliä] on muuten pakko kuunnella duunissa joka päivä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Voisikin olla jännää pistää esimerkiksi Jizin kanssa poikabändi pystyyn, kiekua playbackinä jotain "oh baby as long as we are together I'll love you forever..."...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Voisikin olla jännää pistää esimerkiksi Jizin kanssa poikabändi pystyyn, kiekua playbackinä jotain "oh baby as long as we are together I'll love you forever...", näyttää sitä päivittäin telkkarissa ja sitten laskea kuinka nopeasti saadaan platinalevy haltuun. Veikkaan että ne samat ihmiset jotka ostavat Gimmelia ostaisivat myös meidän levymme. Sitäpaitsi ollaan Jizin kanssa paremman näköisiä kuin Gimmelit![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Katsoittekos NYT-liittestä kun se yksi neropatti oli tokaissut että koska ne kappaleiden tekijät ei kuitenkaan itse osaa niitä laulujaan esittää, niin he antavat lauluntekijöillekin mahdollisuuden.
Tsiisös, mikä idiootti.
Ushma muistaakseni.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Mä en enää tiedä itkeäkö vai nauraa. Joku niistä "fiksuista" likoistako sen sanoi?
Noh, kolmosta odotellessa on tullut kateltua useammankin kerran. Kolmosenhan pitäisi ilmestyä marraskuun aikana. Toivottavasti taso on vähintään yhtä hyvä!!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Olet ilmeisesti nähnyt Hubaveikot 2:n.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Turha sitä on ihmetellä, miksi Gimmelin lutkat horottaa listakärjessä. Jos maailma ei olisi pullollaan typeriä teinityttöjä niin Britney Spearsin ynnä muiden vastaavien "laulajien" levyjä myytäisiin 0 kpl.
Teinit pyörittää maailmaa.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja kyllähän tuota Britneytä katselee ihan mielellään...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Niin, muovisia barbeja tykkää toiset katsella. Onko se sitten syy ostaa levy ja KUUNNELLA tämän järjettömän ärsyttävää ääntä? Tjaa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Enkä kyllä tiedä mikä sen äänessä niin ärsyttävää on,
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Minusta siinä on jotain outoa, että samat tyypit jotka ihannoivat jotain Emi - Nväärinpäin- emiä, pitävät Britney Spearsia teinipoppiroskana.