Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Popstars, HYH HYH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko vielä sen verran valaista, että suomessa on myös ns. "ikiteinejä", jotka edesauttavat kaikenmaailman horottajien listamenestystä.

joo ja onhan se väärin, että he pääsevät huipulle ihan ilmaiseksi. He eivät tee itse laulujaan, heille keksitään tyyli ja sanat mitä he sanovat, ja sitten he väittävät tehneensä hemmetinmoisen työn julkisuuden eteen. Yksi laulu kilpailu voitto ja heti huipulle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Älkää nyt turhaa bändiä haukkuko, jos ette edes kuulu kohderuhmään. Kohde ryhmähän on selkeästi 8-14 tytöt, joilta ei yleensä voi mitään kovin ihmeellistä musiikkimakua odottaa.

Minä pystyn kyllä suodattamaan kaiken mua ei kiinnostavan musiikin pois korvistani.

mulle ilmeni työn kautta, että kohde ryhmä on paremminkin 4-14 vuotiaat tytöt.
Koko päiväkoti ryhmä 4-6 vuotiaista kuuntelee innoissaan Gimmeliä. Ja sitä on muuten pakko kuunnella duunissa joka päivä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Microsize Girl
sitä [Gimmeliä] on muuten pakko kuunnella duunissa joka päivä.
Otan osaa :(

Paitsi päiväkodeissa(!), Gimmel vetää tällä hetkellä lattiat täyteen myös jokaisessa K-18 -teinihelvetissä ja tietty ruotsinlaivoilla. Saa nähdä miten pitkälle noilla Gimmelin eväillä sitten pääsee. Onhan esimerkiksi Nylon Beat tehnyt samanlaisella konseptilla "musiikkia" jo vaikka kuinka pitkään: rumia muijia ja huonoja biisejä, mutta jengi vaan ostaa.

Sehän tässä oikeastaan onkin niin pelottavaa - Miten pelkällä TV-mainonnalla voidaan saavuttaa noin uskomattomia tuloksia (platinat parissa viikossa)?!? Gimmelin mainoskampanja oli varmaan Suomen suurin ja tehokkain. Uskomaton juttu! Huomasitteko muuten miten ovelasti koko show oli ajoitettu juuri joulumarkkinoihin? Taitavaa!!

Voisikin olla jännää pistää esimerkiksi Jizin kanssa poikabändi pystyyn, kiekua playbackinä jotain "oh baby as long as we are together I'll love you forever...", näyttää sitä päivittäin telkkarissa ja sitten laskea kuinka nopeasti saadaan platinalevy haltuun. Veikkaan että ne samat ihmiset jotka ostavat Gimmelia ostaisivat myös meidän levymme. Sitäpaitsi ollaan Jizin kanssa paremman näköisiä kuin Gimmelit :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Voisikin olla jännää pistää esimerkiksi Jizin kanssa poikabändi pystyyn, kiekua playbackinä jotain "oh baby as long as we are together I'll love you forever..."...

Olet ilmeisesti nähnyt Hubaveikot 2:n.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Voisikin olla jännää pistää esimerkiksi Jizin kanssa poikabändi pystyyn, kiekua playbackinä jotain "oh baby as long as we are together I'll love you forever...", näyttää sitä päivittäin telkkarissa ja sitten laskea kuinka nopeasti saadaan platinalevy haltuun. Veikkaan että ne samat ihmiset jotka ostavat Gimmelia ostaisivat myös meidän levymme. Sitäpaitsi ollaan Jizin kanssa paremman näköisiä kuin Gimmelit :D

Hei joo, tossa ois ideaa! Siinä ois takakujan pojatkin ihmeissään, se ois viikko ja maailma ois vallotettu :)
Kohde ryhmä vois olla 18 - 21 vuotiaat tytöt :D

np: Gimmel - Etsit Muijaa Seuraavaa :D

Jeps, meidän hoitolapsetkin (äiti on perhepäivähoitaja) hoilaavat innoissaan: "Ja etsit nuijaa seuraavaa!"

kimmelpimmel on tosi säälittävä "bändi". Ei mitään osaamista. Livekeikkaa en onneksi kuullut, mutta se musavideo oli jo niin hirveä että itketti. Hyi yök. Ja se bushma on todella rumakin vielä.

Katsoittekos NYT-liittestä kun se yksi neropatti oli tokaissut että koska ne kappaleiden tekijät ei kuitenkaan itse osaa niitä laulujaan esittää, niin he antavat lauluntekijöillekin mahdollisuuden.
Tsiisös, mikä idiootti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Katsoittekos NYT-liittestä kun se yksi neropatti oli tokaissut että koska ne kappaleiden tekijät ei kuitenkaan itse osaa niitä laulujaan esittää, niin he antavat lauluntekijöillekin mahdollisuuden.
Tsiisös, mikä idiootti.

Mä en enää tiedä itkeäkö vai nauraa. Joku niistä "fiksuista" likoistako sen sanoi?

Kaikki sanottu löytyy myös Muusikoiden.net:n boardin aiheeseen liittyvästä threadista.
Monkeyheavenilla tuolla on jo viesti kirjotettuna, mutta sanottakoon vielä kerran, että hauskaa oli kieltämättä ko. keikkaa telkustakin seurata =)

Gimmel 4evaaaah!1

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Olet ilmeisesti nähnyt Hubaveikot 2:n.
Noh, kolmosta odotellessa on tullut kateltua useammankin kerran. Kolmosenhan pitäisi ilmestyä marraskuun aikana. Toivottavasti taso on vähintään yhtä hyvä!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Turha sitä on ihmetellä, miksi Gimmelin lutkat horottaa listakärjessä. Jos maailma ei olisi pullollaan typeriä teinityttöjä niin Britney Spearsin ynnä muiden vastaavien "laulajien" levyjä myytäisiin 0 kpl.
Teinit pyörittää maailmaa.:mad:

Mä tiedän ainakin muutaman tyypin joka ostaisi Britneyn levyjä, vaikkeivat teinejä olekaan... no ainakaan ulkoisesti. Ehkä meissä jokaisessa asuu pieni teini. Ja kyllähän tuota Britneytä katselee ihan mielellään... :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja kyllähän tuota Britneytä katselee ihan mielellään... :p

Niin, muovisia barbeja tykkää toiset katsella. Onko se sitten syy ostaa levy ja KUUNNELLA tämän järjettömän ärsyttävää ääntä? Tjaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Niin, muovisia barbeja tykkää toiset katsella. Onko se sitten syy ostaa levy ja KUUNNELLA tämän järjettömän ärsyttävää ääntä? Tjaa...

Kuka kuuntelemisesta puhui? Ja kuka tykkää mitäkin katsella, mutta ennemmin tuota katsoo kuin jotain teinigoottia tai punkkarinuorta tai jotain vastaavaa... ei silti, on noita paremmankin näköisiä naisia maailmassa kuin Britney. :)

Enkä kyllä tiedä mikä sen äänessä niin ärsyttävää on, suurin osa erittäin älykkäistä nuorista taitaa vihata sitä sen takia kun se on Britney, eli teinipoppia. Kaikesta ei tarvitse pitää, itse en esimerkiksi omista yhtään hänen levyään koska musiikki ei iske, mutta ei se ole syy sen haukkumiseen.

Minusta siinä on jotain outoa, että samat tyypit jotka ihannoivat jotain Emi - Nväärinpäin- emiä, pitävät Britney Spearsia teinipoppiroskana.

Mitä musiikkia Emi -Nväärinpäin- em sitten on?
Teinipoppia räpättynä johon markkinamiehet ovat keksineet 'katu-uskottavan' imagon ja vaikean lapsuuden.

Samasta tuubasta nämä molemmat tulevat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Minusta siinä on jotain outoa, että samat tyypit jotka ihannoivat jotain Emi - Nväärinpäin- emiä, pitävät Britney Spearsia teinipoppiroskana.

Minä olen sitten väliinputoaja, sillä en voi sietää eminemiäkään. Hänen biisit on aivan syvältä.

Britneyn biisien taustalla on sentään joitain ammattilaisia; osassa biiseissähän on jopa sointuja! Laulaja kuitenkin pilaa "äänellään" kokonaisuuden täysin.

Ylös Bottom