Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

ps2 ei oikee näyttäny pyörittävän dvd:itä ja pelitki toimi vaa ku piti masiinaa väärinpäin joten päätin viedä takuu huoltoon hobbariin.
Pari viikkoa siinä kuulemma menee ja jo parin päivän jälkee alko kädet tärisee ja hiki puskee ku pes2 on hyllyssä ja master leaguet käynnissä mut kone on huollossa...joudin sit kaivaa psone:n kaapista ja puhaltaa pölyt päältä ja eiku iss2 pyörimään.
Aika kämänen mut pakko ku pakko.
Oisko muuten pk seudulta innostuneita pes2 turnaukseen osallistujia??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Keitäs ne Werah ja Poskos ja ne muut legendat on? siis niitten oikeet nimet?

Poskos on legendaarinen futaaja nimeltä Ferenc Puskas. Kuten aikaisemminkin kerrottiin.
 
Löytyisköhän mistään jotain listaa, jossa ois kaikkien noiden eternal Argentina ja muiden classic joukkueiden oikeet nimet? ISSland.comista mä en ainakaan löytänyt...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Löytyisköhän mistään jotain listaa, jossa ois kaikkien noiden eternal Argentina ja muiden classic joukkueiden oikeet nimet? ISSland.comista mä en ainakaan löytänyt...

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/28569.html

ja sieltä vaikka sitten se Roster. Lopusta pitäisi tulla nuo spessujutut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Olen onnistunut useaankin otteeseen PESissä, mutta PES2:ssa ei tunnu onnistuvan.


Uskosin että onnistuu ku sain osumaan takimmaiseen ristikkoon ja moke oli keskikohilla...
 
Re: Re: Re: Vaparit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikeshinoda
helppO
valitsee suunnaksi alanurkan, pitää nuolta alhaallaja laukoo keskitys napista, vähän kierrettä loppuun... ta-taa mokke on myöhässä. olen tehnyt monta samanlaista maalia.

Jos nyt lukisit viestini uudelleen ja katsoisit mitä ne kovat ja hirmukovat vedot tarkoittaa :rolleyes:

Tosin olen kyllä itsekkin oppinut jo PES2:ssa vetämään hirmukovalla muurin läpi 16m kohilta, tosin edelleen tippuvalehti mokesta kauempaan ylänurkkaan on varmempi...
 
Taitaa olla ihan tyhmä kysymys...jos hankkiin X-prtin avulla ne joukkuepäivitykset ja aloittaa uuden kauden siinä mestareiden liigassa, niin onko se rupuliporukka taas siinä miehistössä, kuten yleensä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Taitaa olla ihan tyhmä kysymys...jos hankkiin X-prtin avulla ne joukkuepäivitykset ja aloittaa uuden kauden siinä mestareiden liigassa, niin onko se rupuliporukka taas siinä miehistössä, kuten yleensä?

Lyhyesti ja ytimekkäästi.... Kyllä. Pointti on että nouset paskasta pikkuseurasta suurseuraksi.
 
Taisi olla tuokin sanottu aikasemmin tässä topicissa.
Ja muutenkin turhanpäiväinen postaus.

Voi sitä miettiä ennenkuin postaa.
 
Juu!

Ihan hyvä peli.. Olen pelaillut vaan yksittäisiä turnauksia ja otteluita. Suomi on ala-tehoinen niin kuin aina ; (
Grafiiikka on ihan ÓK.
Pelattavuus aika hyvä.
Rankkarit tosi outoja ei tottele ohjastusta sitten millään.
Ja vedot lähti ihan kuuseen ensimmäisten 10:en pelituntien aikana...
Onko jollainen kokemusta www.konsolifin.netin lisälevystä.Kannattaako se hankkia??
 
Re: Juu!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikomail
Ihan hyvä peli.. Olen pelaillut vaan yksittäisiä turnauksia ja otteluita. Suomi on ala-tehoinen niin kuin aina ; (

No jaa... Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Itse lähinnä säädin Kolkkaa ja Tainiota paljon nopeammaksi. Litmasta ja Kuqia muutin hitaammaksi. Taisin sieltä täältä säädellä hieman, mutta en liiemmin.
 
Itse en ole nimien lisäksi muuten pelaajien taitoihin, yms. koskennu, paitsi, että tein Edgar Davis:n vähän enemmän oikean näköiseksi...
 
Ylös Bottom