Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

PesWorldin Phase 2 sisältää Bundesliigan, Portugalin ja Espanjan 2 liigan. Ilmeisesti Serie B ei tule vielä siinä.

Phase 2 ajankohdasta kysyttäessä vastaus oli: "ehkä nopeammin kuin arvaatkaan ;)".

Sisältääkö bundesliiga siis myös pelaajat? Siirtyykö ne yhtä helposti?

Tässä viime yöltä Pogban volley

Laitan nyt eri viestin kun on niin eri asiaa.

Pakko nimittäin hehkuttaa tuota ML pelimuotoa verrattuna Fifaan.
Ensinnäkin mestareiden liigan lisenssi tuo niin oman fiiliksen tuohon touhuun, mutta siinä on monta muutakin pienempää juttua.

Valikot on saman tyyppiset, mutta jotenkin paljon paremmat. On myös valmentajan suosikkipelaaja.

Mut sit mikä itselle tuo fiilistä on nuo kuukausittaiset tilastot. Sieltä näkee käsittämättömän tarkasti aivan kaiken datan tietyllä ajanjaksolla ja siitä näkee esim taktiikan muutokset, jos yrittää ajaa sisään uutta taktiikkaa. Näkee edellisen kuun tilastot verrattuna uuteen jne. Todella huikealla tarkkuudella.
Sit on kuukauden joukkue, hieno saada omia pelaajia sinne jne.
Sit pelaajien treenaamiset tehty paremmin kuin Fifassa. Ja tosiaan taktiikka vaikuttaa selkeästi miten joukkue sitä osaa pelata. Sit vielä noi pelaajien roolitukset yms.

Todella paljon syvällisempää ja näyttää siltä, että siellä pelaa joukkue, enkä minä. Annan toki komennot, mutta pelaajat toimii sen mukaan mikä joukkueeseen vaikuttaa, eikä 100% mun käskyttämänä, jolloin peli näyttää jalkapallolta.

Muutoinkin kun Fifassa oli ihan sama miten veti taktiikoiden osalta, niin tässä on nautinto käyttää jopa tunteja miettien eri tilanteita, käyttää niiden kelluvien taktiikoiden lisäksi niitä preset taktiikoita. Esim 2-0 tilanteessa Chelsietä vastaan voi vaihtaa täysin toisenlaisen taktiikan ja alkaa puolustamaan jne.
Joka pelissä huomaa miten tulos vaikuttaa omaan, että vastustajan peliin todella rajusti.

Fifassa myös tein 95% maaleista aina 1-2 eritavalla. Tässä ei ole tullut kahta samanlaista maalia ja aina huudan ja nousen pystyyn tuulettamaan maalin jälkeen. Fifassa näpytin äxää et pääsen jatkamaan ja seuraavaan peliin nopeasti.

Harmittaa suunnattomasti etten palannut PES:n pariin aikaisemmin. Tässä on sitä jotain!

... Ja selittäkää mulle mikä noissa Scouttien huutokaupoissa on jujuna, siis hinta-mielessä? Aivan poskettomia hintoja esim. 5X Italysta, +100k... Ok, ymmärrän että kolmella tarkalla täsmäpallola saat sen haluamasi pelaajan, mutta esim. itselläni 5X English League, joka siis tällä ajatuksella varmasti yli mainitsemani summan? Miten edes jengillä tässä välissä varaa huutaa yli satasta, onko niin kovia exploitteja jo?

Ps. Eilen mielenkiintoinen bugi 10k FW-pallon kanssa : kursori meni liikuttavan lähelle mustaa mutta lipsahti yli valkoiselle. Löin animaation startilla yli niin tämän jälkeen löytyi Salah musta pallo käpälässä. Yritin toistaa bugia muttei enää onnistunut.

Mukava kuulla Omppu. Kyllähän Master Liigassa on myös omat ongelmansa, mutta itsekin pidän siitä enemmän kuin FIFA:n urasta vaikka siinä ehkä on osa asioista realistisempia.

Tämän vuoden ML uudet ominaisuudet vaikuttavat hyviltä ja ne tuo paljon lisää syvyyttä sekä realismia pelimuotoon. Sitten, kun pelissä ei ole enää kentällä niitä viime kauden ongelmia ja eikä tarvitse itse käsin vääntää Bundesliigaa niin on PES 2017 aikamoinen peli!

Editointi on myös paljon nopeampaa ja sulavampaa, lisäksi siellä on paljon enemmän vaihtoehtoja kaikissa kohdissa parroissa, silmissä ja jne. Kiva yllätys itselleni, kun tykkään itsekin editoida paljon.

Mikähän asetus mulla on väärin että mä en saa kokoonpanoja joukkueille ajan tasalle kun pikapeleissä? Kiva olis tuo Master Liiga Nicellä aloittaa mut mihin se Balotelli alias Super Mario sieltä häviää? :D

Pakko nyt tulla kehumaan :)
Vaikka tuo maalinteko näyttää monelle olevan vaikeeta niin sitte taas puolustaminen on tehty melko helpoks. Et vaikkei pelaajana pysty omaa saamattomuuttaan byyriä tekee niin ne tekoälyn eri yritykset mitkä on kivan monipuolisia on helppo puolustaa pois. :)

Mikähän asetus mulla on väärin että mä en saa kokoonpanoja joukkueille ajan tasalle kun pikapeleissä? Kiva olis tuo Master Liiga Nicellä aloittaa mut mihin se Balotelli alias Super Mario sieltä häviää? :D
Oliko sulla raksi päällä siinä niissä kahdessa kohtaa, kun lisäsit pesworldin tiedostot. Voi johtua siitä tai sitten oletko ladannut sieltä päävalikosta sen live update rosterin?

Oliko sulla raksi päällä siinä niissä kahdessa kohtaa, kun lisäsit pesworldin tiedostot. Voi johtua siitä tai sitten oletko ladannut sieltä päävalikosta sen live update rosterin?
Ei ollu kummassakaan. Ja jos tuon Update jutun käy lataamassa niin se korvaa ne tiimien nimet niillä alkuperäsillä.

Voin mä sen uusiks tehdä jos se sen vaatii :/

Ei ollu kummassakaan. Ja jos tuon Update jutun käy lataamassa niin se korvaa ne tiimien nimet niillä alkuperäsillä.
Olitko kuitenkin ladannut sen jo aikaisemmin? Itse ainakin tein niin ja on uudet pelaajat ML:ssä. En tosin tiedä tarviiko niin tehdä.

Olitko kuitenkin ladannut sen jo aikaisemmin? Itse ainakin tein niin ja on uudet pelaajat ML:ssä. En tosin tiedä tarviiko niin tehdä.
Juu tein sen tuossa aiemmin. Pitäskö poistaa kaikki ja ruksata jotain kun lähtee lataamaa uusiks? Vartin homma se tällä kertaa on

Juu tein sen tuossa aiemmin. Pitäskö poistaa kaikki ja ruksata jotain kun lähtee lataamaa uusiks? Vartin homma se tällä kertaa on
En tiedä, tuskin. Itse jätin siinä ruksaamatta, että se ei korvaa sitä Konamin rosteria.

Pitää internetistä tutkia, että mistä tuo sulla johtuu.

En tiedä, tuskin. Itse jätin siinä ruksaamatta, että se ei korvaa sitä Konamin rosteria.

Pitää internetistä tutkia, että mistä tuo sulla johtuu.
Latasitko ensin tiedostot vai tuon Updaten? Saatoin tehdä sen väärässä järjestyksessä

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Onhan tää kaikkien aikojen paras jalkapallopeli. Lisenssien puutekkaan ei ole mikään ongelma ainakaan ps4:llä ku option filet saa niin helposti laitettua.

Onhan tää kaikkien aikojen paras jalkapallopeli. Lisenssien puutekkaan ei ole mikään ongelma ainakaan ps4:llä ku option filet saa niin helposti laitettua.

Samaa mieltä! Tänään 12h pelasin kun sairaslomalla en saa oikein liikkua ja olin yksin kotona. Aivan käsittämättömän hienoja pelejä tuli. Yksi huikeimmista oli Manulla Arsenalia vastaan. Olin kokoajan maalin tappiolla, aina tulin tasoihin. 3-3 tasoituksen tein 90+2 minuutilla ja riehusin Zlatanin maalille siihen malliin et onneks asun maalla. Ois ollu poliisit ovella muuten.

Hanki itselleni myös Pohjanpalon, jotta voi Zlatania välillä lepuuttaa. Ensin Stokelle 0-2 turpaan.
Seuraava peli olikin Lyonia vastaan mestareiden liigassa. Voitin 5-1. 25min oli pelattu ni taulussa oli 4-0, joista Pohjanpalo teki kolme.

http://www.gamereactor.fi/arviot/359093/Pro+Evolution+Soccer+2017/

Kiva lukea välillä jostain muustakin kuin NBA sarjan urheilupeleistä, että ei ole pelkkä vuosipäivitys ja että peli on arvostelijoiden mielestäkin oikeasti hyvä.
PES on eittämättä huikea peli. Mutta arviossa sanottiin onlinesta että ei ollu saatavilla. Se jos joku on iso ongelma konamille. Yksinpelinä tämä on ehdoton valinta. Online pelaajalle tuskin.

PES on eittämättä huikea peli. Mutta arviossa sanottiin onlinesta että ei ollu saatavilla. Se jos joku on iso ongelma konamille. Yksinpelinä tämä on ehdoton valinta. Online pelaajalle tuskin.
Häh? Tokihan tuossa nyt online on, vaikka ei arvosteluhetkellä olisikaan ollut testattavissa.

Ylös Bottom