Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliko sulla raksi päällä siinä niissä kahdessa kohtaa, kun lisäsit pesworldin tiedostot. Voi johtua siitä tai sitten oletko ladannut sieltä päävalikosta sen live update rosterin?Mikähän asetus mulla on väärin että mä en saa kokoonpanoja joukkueille ajan tasalle kun pikapeleissä? Kiva olis tuo Master Liiga Nicellä aloittaa mut mihin se Balotelli alias Super Mario sieltä häviää?![]()
Ei ollu kummassakaan. Ja jos tuon Update jutun käy lataamassa niin se korvaa ne tiimien nimet niillä alkuperäsillä.Oliko sulla raksi päällä siinä niissä kahdessa kohtaa, kun lisäsit pesworldin tiedostot. Voi johtua siitä tai sitten oletko ladannut sieltä päävalikosta sen live update rosterin?
Olitko kuitenkin ladannut sen jo aikaisemmin? Itse ainakin tein niin ja on uudet pelaajat ML:ssä. En tosin tiedä tarviiko niin tehdä.Ei ollu kummassakaan. Ja jos tuon Update jutun käy lataamassa niin se korvaa ne tiimien nimet niillä alkuperäsillä.
Juu tein sen tuossa aiemmin. Pitäskö poistaa kaikki ja ruksata jotain kun lähtee lataamaa uusiks? Vartin homma se tällä kertaa onOlitko kuitenkin ladannut sen jo aikaisemmin? Itse ainakin tein niin ja on uudet pelaajat ML:ssä. En tosin tiedä tarviiko niin tehdä.
En tiedä, tuskin. Itse jätin siinä ruksaamatta, että se ei korvaa sitä Konamin rosteria.Juu tein sen tuossa aiemmin. Pitäskö poistaa kaikki ja ruksata jotain kun lähtee lataamaa uusiks? Vartin homma se tällä kertaa on
Latasitko ensin tiedostot vai tuon Updaten? Saatoin tehdä sen väärässä järjestyksessäEn tiedä, tuskin. Itse jätin siinä ruksaamatta, että se ei korvaa sitä Konamin rosteria.
Pitää internetistä tutkia, että mistä tuo sulla johtuu.
Updaten latasin ensin ja sitten laitoin tiedostot.Latasitko ensin tiedostot vai tuon Updaten? Saatoin tehdä sen väärässä järjestyksessä
Okei eli tein juuri väärässä järjestyksessäUpdaten latasin ensin ja sitten laitoin tiedostot.
Onhan tää kaikkien aikojen paras jalkapallopeli. Lisenssien puutekkaan ei ole mikään ongelma ainakaan ps4:llä ku option filet saa niin helposti laitettua.
PES on eittämättä huikea peli. Mutta arviossa sanottiin onlinesta että ei ollu saatavilla. Se jos joku on iso ongelma konamille. Yksinpelinä tämä on ehdoton valinta. Online pelaajalle tuskin.http://www.gamereactor.fi/arviot/359093/Pro+Evolution+Soccer+2017/
Kiva lukea välillä jostain muustakin kuin NBA sarjan urheilupeleistä, että ei ole pelkkä vuosipäivitys ja että peli on arvostelijoiden mielestäkin oikeasti hyvä.
Häh? Tokihan tuossa nyt online on, vaikka ei arvosteluhetkellä olisikaan ollut testattavissa.PES on eittämättä huikea peli. Mutta arviossa sanottiin onlinesta että ei ollu saatavilla. Se jos joku on iso ongelma konamille. Yksinpelinä tämä on ehdoton valinta. Online pelaajalle tuskin.