Itse kyllä saan nyt maaleja aikaan Valencialla Master Leaguessa, mutta pitää tehdä aivan helvetinmoinen työ niiden eteen. Välillä vähän liikaakin, kone ei niin hirveästi tee mitään virheitä ja oma viimeistely ei manuaaleilla ole samoissa prosenteissa mitä koneella. Viimisessä viidessä ottelussa olen kaikissa tehnyt kaksi maalia.
Ajattelin, että voisin tiputtaa tason Top Playerille ja sitä testata vaihtelun vuoksi. Toistaiseksi pelannut pelkällä Superstarilla.
Rival matseissa edelleen pelin koodi menee ihan hulluksi vaikeimalla tasolla kuten viime vuonnakin. Vastustajat juoksevat hulluna kohti palloa ja ovat tehokkaita riistämään. Siihen päälle vielä nuo tappoliukkarit, Villarreal sai 7 keltaista sekä 1 punaisen mua vastaan ja olisi ansainnut vielä enemmän kortteja. Pallon kanssa se pelasi pirun nopeata ping-pongia vain pelkästään maalia kohti ja Player-ID loisti poissaolollaan.
Täytyy katsoa useampi rival peli, että miten ne menee ja vaikka pelata niitä matalammalla vaikeustasolla. Nyt oli vähän liian raju muutos.
Muuten peli on kyllä ollut ihan uskomatonta hunajaa, tässä on niin monta isoa ja pienempää asiaa tehty hyvin. Aivan huikea futispeli!