Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Kertokaahan kuinka ajantasalla pelaaja siirrot ovat. Ensimmäisessä demossa jota pelasin Figo ja kumppanit veti vielä Realissa, mutta onko lopullisessa versiossa hieman päivitelty näitä siirtoja?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Pro Evolution Soccer 5:n arvostelu on nyt luettavissa PS2FINissä (linkki: http://www.konsolifin.net/arvostelu.php?platform=ps2&id=489). Yksin- ja moninpeli saman koneen ääressä iski kovemmin kuin PES koskaan aiemmin. Valitettavasti tuo verkkopelimoodi ei tunnu olevan vain ajantasalla :(. Pitäisiköhän odottaa, että kaikilta löytyy 10 megan yhteydet ennen kuin tuo alkaa pelata asiallisesti?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Turhat empimiset pois!! Harvassa ne kerrat ovat olleet että uusi PES olisi tuntunut muutamaa tuntia kauemmin huonommalta kuin edeltäjänsä. Kummasti vuodessa ehtii tahkota yhden version jo niin puhki että Master liigassa pärjää Cellineillä ja kumppaneilla vaikemmallakin tasolla :D

Itsekin joskus oikeaa palloa potkineena realistisempi futispeli on ollut aina parempi jo Sensible Soccerin ajoista lähtien..

Btw.. kokeilimpa eilen kaupassa uusintaa Fifaakin ja yllätävän paljon olivat PESsistä apinoineet pelattavuuteen. PESsiksi siitä ei silti ollut, mutta miksei arcadehenkiseksi mätöksi :p
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

pesfan.com
pesinsight.com

-> Tule DIGI-EXPO messuille, niin saat muistikorttiisi pes-optionfilen! Se on best! :)

NYT: PES5 peli + opas 200+ sivua! Aaahh!!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

DPK sanoi:
pesfan.com
pesinsight.com

-> Tule DIGI-EXPO messuille, niin saat muistikorttiisi pes-optionfilen! Se on best! :)

NYT: PES5 peli + opas 200+ sivua! Aaahh!!

ööö...mikä opas? Heräs kiinnostus!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Laitetaas nyt vähän ensitunnelmia pelistä. Oon pelannu reilu kymmenen peliä(1xMM-turnaus ja pari höntsä peliä). 5 tähdellä. Oon hävinny kaks peliä, MM:ssä voitin kaikki pelit Brasilialla.
Itse pelissä maalin teko tuntuu olevan vaikeampaa(vertaan neloseen) peleissä oon noin 1,5 maalia/peli kertaakaan en oo jääny nollille. Vastaavasti puolustaminen on helpompaa ja COM-pelaaja ei tunnu saavan maaleja kuin erikoistilanteista, varsinkin vaparit kolahtelevat kehikkoon/sisään useasti. Pelitempo ei ole mielestäni tippunut niin radikaalisti kuin ennakoista olin käsittänyt. Pelinrakentelu on helpompaa, kiitos parantuneiden syöttöjen. Mutta kyllä tässäkin tuntuu pärjäävän koohottamalla juoksu nappi pohjassa laidoilla. Turnauksissa pelaajat väsyy entistä nopeammin.

+/-
+valikot selkemmän näköisiä
+vedot ovat todella näyttävän näköisiä
+perussyötöt kovempia ja jotenkin vaan paremman tuntuisia
+Veskan pitkät heitot
+hyötynäkökohta
+pelaajat kankeampia ja haltuunotot->realistisempaa
+laidalta maalin eteen keskittäminen vaikeampaa ja jos tulee läpi niin puolustustava joukkue hoitaa paremmin
+liigoissa oman maan cup:it mukana
+ML:ssä jyrkimmät kehityskäyrät näyttäisi osuvan ikään 21-25
+uudet välianimaatiot, esim. enää ei tiedä heti alusta tuleeko kortti vai ei

-sivurajaheitot, samaa ku ennenkin
-vieläkään ei oikein pysty antamaan lyhyen vaparin kuin yhteen suuntaan, kovuuden voi sentään säätää itse.
-ronaldinhon freekick acc.
-omien turnausten tekeminen, ei mitään uutta
-selostus, taattua Peter Brackley ja Trevor Brooking "laatua"

eipä täs muuta tuu mieleen, takas pelaamaan
PesFan:n option fileä odotellessa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

DPK sanoi:
pesfan.com
pesinsight.com

-> Tule DIGI-EXPO messuille, niin saat muistikorttiisi pes-optionfilen! Se on best! :)

NYT: PES5 peli + opas 200+ sivua! Aaahh!!

Kerrotko vielä,että mitkä joukkuueen pelaajat ovat väärin,jos jostain näkis/tietäisit :)
Kattelin meinaan joukkueiden kokoonpanoja ja ainakin englannin liigassa kaikki näytti olevan oikein.Ei oikein jaksaisi turhaan selata kaikkia joukkueita läpi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Koller1 sanoi:
Kerrotko vielä,että mitkä joukkuueen pelaajat ovat väärin,jos jostain näkis/tietäisit :)
Kattelin meinaan joukkueiden kokoonpanoja ja ainakin englannin liigassa kaikki näytti olevan oikein.Ei oikein jaksaisi turhaan selata kaikkia joukkueita läpi.
Kyllähän siellä englannin liigassa jonkun verran tekemättömiä siirtoja on. Suurimmat nyt ovat varmaan, että Jermain Jenas on siirtynyt Newcastlesta Tottenhamiin ja Alberto Luque Deposta Newcastleen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Kaikki oikeat pelaajat saa kun lataa option filen www.pesfan.com. Tänään pitäisi olla ladattavissa. :)

Ja itse pelistä.. on se kumma miten konamin pojat saa pelistä paremman joka vuosi vaikka aina tuntuu ettei edellistä paremmaksi saa, mutta hyvä niin.. Yleisesti ottaen peli on vaikeampi ja realistisempi ja maalinteko nostaa tunnelman taas kattoon. 5 tähdellä ei pujotella heti läpi Master leaguen sukkajoukkueella.

Verkkopelit on sitten kyllä tämän osan suola. Vaikka espanjan poikia vastaan voi hiukan hetkellisesti lagittaakin niin onhan se aina eri hienoa otella oikeaa vastustajaa vastaan. Yleisesti ottaen tuo lagi ei juuri häiritse, varsinkaan jos vastustaja ei ole espanjasta asti. Eiköhän nimetä omat pelit jatkossa aina FIN-alulla niin löytää helpommin kotimaistakin sukitettavaa :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

PES 5 virallinen ohjekirja

-> On aivan päivän selvää, että tämä upea yli 200 sivuinen opas mahtavilla värikuvilla varustettuna on yksi minun suurimmista toiveista!!!

--> Lisää tietoa tietysti www.pesfan.com (super sivuilta)

---> Teille peeloille joille peli mukamas liian helppo?? Kokeilkaa Master Leagueta 5 tähteä on muutenkin max. mitä siinä voi laittaa, vaikka kutos tason olisikin ostanut.. kaiken voittaminen esim. Juvella very difficult! :mad:

----> Tietysti on sanomattakin selvää, että kun kavereiden kanssa tai netissä ottaa turnausta matsia niiiiin aiijaaaiii!! I'm IN HEAVEN BABY!!! :D

NYT: PES5 ja PESÄÄ! :D SIIS HYVÄÄ KESÄÄ!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Kanis sanoi:
Valitettavasti tuo verkkopelimoodi ei tunnu olevan vain ajantasalla :(. Pitäisiköhän odottaa, että kaikilta löytyy 10 megan yhteydet ennen kuin tuo alkaa pelata asiallisesti?
Ei se kaistan leveydestä ole niinkään kiinni vaan pingin nopeudesta. Esim. valitettavan moni luulee että jos kaistaa on tarpeeksi niin voi ihan hyvin esim. käyttää nettiradiota tai p2p-ohjelmaa samaan aikaan "kun kyllähän sitä kaistaa riittää kun mulla on kaheksanmeganen yhteys eikä toi peli vie niin paljon kaistaa". No kyllähän kaistaa riittää siirtämään isoa tietomäärää lyhyessä ajassa mutta pingi huononee joka tapauksessa ja nopeatempoisissa nettipeleissä pingi on tärkeämpi kuin kaistan leveys.
Kuten totesin, mulla on suuri(n) osa nettimatseista ollut tosi smootheja, paljon smoothimpia kuin osasin odottaakaan TIFin nettipelin kokeilemisen jälkeen. Ainoat ikävän lagiset pelit ovat olleet espanjankielisiä vastaan, joten jos et muita vastaan pelannut niin se kyllä selittäisi asian.
Pari kertaa olen pelannut saksankielistä ja pari kertaa englanninkielistä vastaan ja noissa matseissa oli lähes kuin olisi pelannut samalla koneella. Mutta kun välimatka kasvaa niin ei sille vaan voi mitään että peli rupeaa lagaamaan eikä sille että tuon tyyppiset pelit ovat lagille herkkiä. Fysiikan lait ovat mitä ovat :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

keho sanoi:
Kaikki oikeat pelaajat saa kun lataa option filen www.pesfan.com. Tänään pitäisi olla ladattavissa. :)

Menee ehkä vähän ohi varsinaisesta aiheesta, mutta mistä sais Hki:stä ostettua ton Max Driven ja paljonkohan hintaa noin niinku suurin piirtein...

Danke!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Skippasin tarkoituksella nelosen, joten siihen en voi verrata. PES5 vaikuttaa kuitenkin kahden 30min ottelun perusteella odotetun erinomaiselta peliltä. Pelaajat ovat sopivan kankeita ja liikkeet vaikuttavat myös aiempaa aidommilta. Tuomarit tuntuvat vaan viheltelevän paitsioita välillä ihan typerissä paikoissa, ja tulipahan myös nähtyä kun kaksi pelaaja juoksi läpi laidasta alá PES1. :rolleyes: Barcelona vei odotusti Real Madridia lukemin 7-5. :cool: Ruotsi-Suomi päättyi Kuqin törkeään filmaukseen rangaistusalueella, jonka vuoksi Suomi vei pelin 5-4. Minä olin siis Ruotsi, broidi pelasi Suomella... :mad: :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Truck sanoi:
Menee ehkä vähän ohi varsinaisesta aiheesta, mutta mistä sais Hki:stä ostettua ton Max Driven ja paljonkohan hintaa noin niinku suurin piirtein...

Danke!

Ainakin Espoossa sijaitseva Konsolinet myy hintaan 39 e. Liikkeellä noutopiste Pitäjänmäen Filmtownissa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Karma sanoi:
Kuten totesin, mulla on suuri(n) osa nettimatseista ollut tosi smootheja, paljon smoothimpia kuin osasin odottaakaan TIFin nettipelin kokeilemisen jälkeen. Ainoat ikävän lagiset pelit ovat olleet espanjankielisiä vastaan, joten jos et muita vastaan pelannut niin se kyllä selittäisi asian.
Pari kertaa olen pelannut saksankielistä ja pari kertaa englanninkielistä vastaan ja noissa matseissa oli lähes kuin olisi pelannut samalla koneella. Mutta kun välimatka kasvaa niin ei sille vaan voi mitään että peli rupeaa lagaamaan eikä sille että tuon tyyppiset pelit ovat lagille herkkiä. Fysiikan lait ovat mitä ovat :)
Ennen julkaisua tuli joo enimmäkseen pelattua noita espanjalaisia vastaan, ja lagi oli tosiaan ihan mahdotonta. Nyt kuitenkin on alkanut ilmaantua enemmän engelsmanneja ja saksalaisia linjoille, eikä viivettä ole niin paljon. Itse olen pelannut suunnilleen 20 matsia netissä, ja puolet niistä on ollut ihan mahdottomia. Suunnilleen 5-7 on mennyt ihan hyvin niin, että lagia ei ole paljon. Pari kolme ottelua on vastannut melkeinpä sitä, että pelaisi samalla koneella. On siis aika pitkälti tuurista kiinni joutuuko verkkoviiveestä kärsimään.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Xbox-version Live-tuesta olen kuullut todella positiivista juttua verrattuna neloseen. Kuulemma lagia ei ole ollenkaan suomalaisten kesken tai se on vähäistä. Muutenkin Live-ominaisuuksia ja valikoita on paranneltu paljon eli todellista herkuttelua on luvassa ensi viikolla minullakin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Vollust sanoi:
Ainakin Espoossa sijaitseva Konsolinet myy hintaan 39 e. Liikkeellä noutopiste Pitäjänmäen Filmtownissa.

Sori taas kun vähän poikkean asiasta, mutta kun tuonne keskustelupuuhun ei vastata mihin tämä asia kuuluisi. Eli Puolenkuun pelit myy tuota Max Drivea hintaan 29,00. Vieläkö löytyisi jostain halvemmalla, tietääkö joku?

Ja sit toinen asia: onko kellään peli vielä kertaakaan tiltannu? Mulla tilttas Master Leaguessa viimeisessä pre-season ottelussa. Jämähti vain sivurajaheitto tilanteeseen. Enkä tietenkään ollut tallentanut peliä kuin ennen ensimmäistä pre-season matsia. Kyl v*****i!!!
 
Ylös Bottom