Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Päivitin arvostelun verkkopelitiedot viimeisimpien kokemusteni kanssa ajantasalle. (linkki: http://www.konsolifin.net/arvostelu.php?platform=ps2&id=489). Samalla nostin pelin arvosanaa sen ansaitsemalle tasolle.

Tosiaan täytyy vielä pahoitella sotkuja tämän verkkopelin kanssa. Pro Evolution Soccer on kaikin puolin hieno peli, joka kannattaa ostaa vaikka nettipeliä silmällä pitäen :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Jugger1 sanoi:
Onkos kellään tietoa tulevatko PES-Shopista ostetut pelaajat tai vanhojen maajoukkueiden legendat Master Leagueen mukaan. En ole uskaltanut niitä vielä ostaa.
Kyllä noi taitaa tulla mukaan, varmahan en ole mutta kun ML:n aloitus valikossa ei ole valintaa että haluuko ne mukaan niin jätän itse kyllä varmuudeksi ostamatta.
Mua alko mietityttää ketä niistä PES-shopin pelaajista pelaa vieläkin jossain tai on jotain nuoria pelaajia. Mieleen tuli ainakin Adu, Vagner Love ja C.Alberto.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Jugger1 sanoi:
Onkos kellään tietoa tulevatko PES-Shopista ostetut pelaajat tai vanhojen maajoukkueiden legendat Master Leagueen mukaan. En ole uskaltanut niitä vielä ostaa.

Kyllä tulee.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Huomenta,nyt tarvitsisin kipeästi neuvoja koskien Pesfan.comin optio fileä eli
Sain tänään MAX Driven ja latasin tuolta pesfanista tämän optio filen http://www.pesfan.com/bulletin/attachment.php?attachmentid=1655&d=1129869831
Olen ajanut MaxDrive-ohjelman PC:lle ja iconi löytyy työpöydältä mutta entäs sitten? Mitä seuraavaksi. Mukana tuli 2 kpl cd-levyjä,toinen pc:lle ja toinen PS2:lle. Voisiko joku viisaampi neuvoa minua kunnolla ja kertoa miten saan siirrettyä opito filen PS2:lle.
Olisin erittäin kiitollinen jos joku auttaisi.
-Kiitoksi jo etukäteen-
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Onko joku muu tilannut play.comista pelinsä, jos jollain olisi samanlaista odottelua?

Näköjään silloin kun ei toivoisi, että onkelmia tulisi niin sitten niitä tulee. Paketti lähtenyt viimeviikon keskiviikkoaamuna ja eipä näkynyt tänään tiistaiaamuna postiluukussa vieläkään. Ja sivujen mukaan play.com rupeaa toimimaan vasta jos ei 14 päivän kuluessa paketti ole tullut perille. PRKL, postimies on varmaan ottanut pelin itselleen.

Vittu että ottaa päähän kun oon vielä duunista viikon lomalla.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

max drive siirto tulee niin että laitat sen usb tikun pc seen :D sitten nakkaat sen pesfan option filen sinne tikkuun(purat winzipillä usb tikkuun sen tiedoston). laitat usb tikun ps2 seen . sitten laitat sen ps2 max drive cd levyn sinne ps2 seen se käynnistää sen, sitten valitset sen kuvakkeen missä on muistikorttien kuva( luettelen ulkomuistista) siellä on(muistikortti ja usb muisti kuvakkeet)valitse usb tikun kuvake( valitset sieltä valikosta sen pesfan tiedoston)
sitten siellä oikeassa reunassa on joku "move to memory card"? "usb->memory card"? tai vastaavaa siis siirrät sen usb ltä muistikortille (tarkemmat ohjeet on max driven ohjeessa) :cool:
ja sitten ei muuta kuin max drive levy pois asemasta PES5 sisään ja ei muuta kuin lataat sitten sen pesfan optionfilen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

ippanis sanoi:
Näköjään silloin kun ei toivoisi, että onkelmia tulisi niin sitten niitä tulee. Paketti lähtenyt viimeviikon keskiviikkoaamuna ja eipä näkynyt tänään tiistaiaamuna postiluukussa vieläkään. Ja sivujen mukaan play.com rupeaa toimimaan vasta jos ei 14 päivän kuluessa paketti ole tullut perille. PRKL, postimies on varmaan ottanut pelin itselleen.
Eiköhän se sieltä tule, mulla on lähes poikkeuksetta kaikki tilaukset vieneet n viikon, eli harvemmin on sitä nopeemmin saapuneet.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Miten laitam sen tideoston sinne USB tikkuun?
Latrasin sen tiedoston ja tein sille oman kansion. Kansiossa on 2 kpl tiedosto
1. Max Drive PES5 of Shop items locked zero pes MAX FILE
2. Man Drive PES5 of shop items locked zero pes Winrar Zero Pes

Työpöydällä on Max Drive iconi,mihin tarkoitukseen se on?
USBtikun sivussa on kaksi kuvaa,lukko auki ja lukko kiinni,onko väli kummin se on kun lataa tiedoston tikkuun ja mitä ne tarkoittaa.

Nyt kokeilin laittaa sen tiedoston siihen tikkuun ja kun napsautan " Removable Disk ( G:)
niin siellä on 2 tiedostoa, codelist ja Max Drive PES5 of shop items locked zero pes MAX FILE.
Eli onko kaikki oikein ja tarviiko nämä molemmat.
Sorry kun kysyn neuvoja mutta olen aika urpo näiden koneiden kanssa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

JM sanoi:
Miten laitam sen tideoston sinne USB tikkuun?
Latrasin sen tiedoston ja tein sille oman kansion. Kansiossa on 2 kpl tiedosto
1. Max Drive PES5 of Shop items locked zero pes MAX FILE
2. Man Drive PES5 of shop items locked zero pes Winrar Zero Pes

Työpöydällä on Max Drive iconi,mihin tarkoitukseen se on?

elikkä usb tikku ilmestyy muitten asemien esim C: rinnalle ns virtuaaliasemana (esim F: ) kun sen liittää tietokoneeseen. nuo 2 tiedostoa(tai vain max drive file ) sitten vaan siirrät siihen usb tikkuun (tai kopioit jos et halua poistaa tietokoneelta) niinkuin siirrät tiedostoja kansioista toisiin. se max drive ikoni on ilmeisesti sitävarten jos haluaa poltaa jonkun video cdn jota haluaa katsoa ps2 lla se ei liity pesfan option file hommaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

JM sanoi:
Nyt kokeilin laittaa sen tiedoston siihen tikkuun ja kun napsautan " Removable Disk ( G:)
niin siellä on 2 tiedostoa, codelist ja Max Drive PES5 of shop items locked zero pes MAX FILE.
Eli onko kaikki oikein ja tarviiko nämä molemmat.
Sorry kun kysyn neuvoja mutta olen aika urpo näiden koneiden kanssa.

laita vaikka molemmat sinne ei sillä taida olla väliä kuhan ne on purettu sieltä winzip kansiosta :) ( option file riittää)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Erittäin paljon kiitoksi neuvoista APX:lle. Topivottavasti saan homman pelaamaan,oletko muuten itse ladannut kyseisen tiedoston jos olet niin onko hyvin tehty?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

joo olen pesfan option filejä ladannut PES4selle. PES5 hankin PClle. PES5 PS2 pesfan option filestä ei ole kokemusta mutta eiköhän se ole ihan hyvä ja paranee jatkossa kun versiot 2.0 ... tulevat
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

PES4 ja PES5:een olen tuon pesfanin optionfilen ladannut ja laatutavaraa ne kyllä ovat. Jos jotain virheitä huomaat, niin käy ilmoittelemassa niistä pesfanin foorumille, jotta he voivat korjata sen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Toimiiko tämä USB-tikku ja nämä filet niin vanhoissa kuin uusissa pleikkari2 malleissa?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Millä kamerakulmalla pelaatte?

Itse pelasin pitkään Normal Longilla ennen kuin muistin, että myös Wide on olemassa (jolla olen aiemmpia versioita pelannut). Wide tuntui kuitenkin jopa liian etäiseltä, varsinkin silloin, kun pallo on kameran vastakkaisella puolella kenttää..

Kosketus palloon ja pallon käsittely tuntuu helpommalta Normal Longilla, kun taas kokonaispelinäkemys on paljon parempi Widella. Kumpaa (tai jotain muuta) tee käytätte?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

APX sanoi:
sitten siellä oikeassa reunassa on joku "move to memory card"? "usb->memory card"? tai vastaavaa siis siirrät sen usb ltä muistikortille (tarkemmat ohjeet on max driven ohjeessa)
Eikös se oo joku "uncrush to memory card" tai sinnepäin et .MAX file pitäisi purkaa muistikortille.
blayer sanoi:
Millä kamerakulmalla pelaatte?

Itse pelasin pitkään Normal Longilla ennen kuin muistin, että myös Wide on olemassa (jolla olen aiemmpia versioita pelannut). Wide tuntui kuitenkin jopa liian etäiseltä, varsinkin silloin, kun pallo on kameran vastakkaisella puolella kenttää..

Kosketus palloon ja pallon käsittely tuntuu helpommalta Normal Longilla, kun taas kokonaispelinäkemys on paljon parempi Widella. Kumpaa (tai jotain muuta) tee käytätte?
Normal Long:lla millä alusta asti tottunu pelaa, Wide on turhan etäinen omaan makuun. On totta pelaajien sijoittumisen näkyisi paremmin Wide:lla
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

blayer sanoi:
Millä kamerakulmalla pelaatte?

Itse pelasin pitkään Normal Longilla ennen kuin muistin, että myös Wide on olemassa (jolla olen aiemmpia versioita pelannut). Wide tuntui kuitenkin jopa liian etäiseltä, varsinkin silloin, kun pallo on kameran vastakkaisella puolella kenttää..

Kosketus palloon ja pallon käsittely tuntuu helpommalta Normal Longilla, kun taas kokonaispelinäkemys on paljon parempi Widella. Kumpaa (tai jotain muuta) tee käytätte?
Wide ehdottomasti. Ja nyt kun tässä osassa kamera ei zoomaa kentän kauempaan laitaan, on esim puolenvaihtojen tekeminen paljon helpompaa. Ja tietysti kokonaiskuva on parempi pelistä näin.

Yksi soraääni löytyy tästä pelistä, ja tarkemmin ML:stä. Itseäni korpeaa nimittäin aika paljon, että kun olen nyt onnistuneesti muuntanut neljä ykköslohkoa F.A. Premiershipiksi, Liga Españolaksi, Bundesligaksi ja Eredivisieksi, niin lohkojen koostumus muuttu huonolla tavalla pelin edetessä. Esim. kun nyt aloitin pelin Ajaxilla, eli valitsin itselleni Eredivisien kakkosdivarin, jää enää vain toinen oikean elämän Hollannin liigan joukkue jäljelle, eli todennäköisyydet siihen, että Vitessen tasoinen joukkue ja minun Ajaxini nousisivat nyt ensimmäisellä kaudella ykkösdivariin ja pysyisivät siellä muiden Hollannin joukkueiden kanssa, ovat todella pienet ja täten sinne nousee kaikenlaisia Celticejä ja Glasgow Rangerseja.
Eli ratkaisu tähän olisi tietenkin lisenssimäärien lisääminen tai sitten PES- ja WE-Unitedin korvaaminen joillain Hollantilaisilla joukkueilla. Tietääkö muuten kukaan että olisiki jossain editointiohjeita Hollantilaisille joukkueille?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Widelle itsekin pelailen. Sillä on tultua joka PESsiä pelattua. Ja jos se tuntuu liian etäiseltä, niin muutamassa ottelussa siihen kyllä tottuu.

Itse haluisin myös korva WE ja PES Unitedit jollain joukkueilla. On meinaa rasittavaa kun tuonne Premier Shippiin nousee joukkueita mitkä eivät siellä oikeasti voisi pelata. Täytyy toivoa että joku Pesfanista uurastaisi lisää joukkueita. Onko kellään tietoa päivittyvätkö Master Leagueen iät jos niitä muokkaa edit modessa. Huomasin ainakin että statsit päivittyvät. Varsinkin kiinnostaisi tietää esimerkiksi jos vaikka ostaisin Vagner Loven PES Shopista niin olisiko hän oikean ikäinen vai 16 vuotias Master Leaguen alottaessa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

olisko kellään espoossa asuvalla täydellistä optionfileä max driven kautta tai muuten optionfile hyvin kunnossa. esim pelipaidatkin oikein. jos on niin voisko joku kopioida mun muistikortille? tai tiedättekö espoosta tai helsingistä paikkaa tai pelikauppaa mistä filen saisi?
ps. uskomaton peli!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Nyt män hermot!!! 18. päivä lähti play.comista eikä tullu vieläkään...

Huomenna ostan kaupasta ja palautan playn lähettämän jos ees koskaan tulee...

Murr!!!
 
Ylös Bottom