Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Awesome sanoi:
Nyt män hermot!!! 18. päivä lähti play.comista eikä tullu vieläkään...
Saattaisi tulla huomenna, sillä mulle tuli 17. päivä postitettu Play-lähetys tänään.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Kuulin tuossa jokin aikaa sitten että Kampin keskuksessa toimivassa peliliikkeessä olisi myyty "avajaistarjouksena" PES5:sta hintaan 9,99... :confused:

Kaverini kävi myös ostamassa tuon äärimmäisen ylihinnoitetun pelin itselleen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Oliver sanoi:
Saattaisi tulla huomenna, sillä mulle tuli 17. päivä postitettu Play-lähetys tänään.

Minulle ei ole vielä PESsiä eikä StarGoatsen seiskakautta tullut, vaikka NPKP ja OsiriusFIN saivat omansa eilen ja toissapäivänä. Lloopekin sai Tähtiporttinsa eilen, eiku siis tännää =( Ja samana päivänä kaikki lähtivät.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Oliver sanoi:
Saattaisi tulla huomenna, sillä mulle tuli 17. päivä postitettu Play-lähetys tänään.

Hope so! Tilasin sen kylläkin n. 1kk ennen ilmestymistä, saattaa johtua siitäkin...

Helppoa tää oottaminen ei oo... PC:n demoa hakannu sormet verillä, pitäs päästä tahraamaan Dual Shock myös!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Huomenta, latasin tänään pesfan.comin optiofilen Max Drivellä pleikkariini ja voi pojat ,maailman paras futispeli parani entisestään. Kyllä täytyy sanoa että pesfanin optiofile on todella laatu tavaraa. Nyt on mahtava pelata kun kaikki seurajoukkueet on oikeilla paidoilla,logoilla mainoksilla ja pelaajilla, maajoukkueista puhumattakaan.
Tänään pitää aloittaa Master League koska olen jo tovin odotellut että saan juuri joukkueet ja pelaajat kuntoon. Nyt alkaa todellinen pelaaminen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Awesome sanoi:
Nyt män hermot!!! 18. päivä lähti play.comista eikä tullu vieläkään...

Huomenna ostan kaupasta ja palautan playn lähettämän jos ees koskaan tulee...

Murr!!!

Sulla on näköjään sama kohtalo kuin minulla, paitsi, että minun tilaus lähti 19. päivä. Ja vieläpä aamulla, koska tilaus oli otettu 18. päivä vastaan. Toivon mukaan se nyt tulisi vielä tällä viikolla oon nimittäin hajoillu joka aamu kun ei ole tullut postilaatikkoon. Viimekin yönä näin unta, että availin kirjekuorta, jossa PES5 oli, sitten heräsinkin yhtäkkiä kello viiden aikoihin =7

Yleensä mulla kestää muutaman päivän että saan pelin kotiin asti. (ma lähtee niin silloin ke tai viimeistään to postilaatikossa).
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Tänään tuli Playsta maili että PC versio on lyöty postiin! :cool:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Eikö noihin vuodenaikoihin, säihin, tai kellonaikoihin voi mitenkään vaikuttaa missään muussa kuin yksittäisessä pelissä? :confused: Mä en ainakaan cupissa tai mestareiden liigassa löytänyt kohtaa, josta noihin pääsisi vaikuttamaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

The Joker sanoi:
Eikö noihin vuodenaikoihin, säihin, tai kellonaikoihin voi mitenkään vaikuttaa missään muussa kuin yksittäisessä pelissä? :confused: Mä en ainakaan cupissa tai mestareiden liigassa löytänyt kohtaa, josta noihin pääsisi vaikuttamaan.

Tuskinpa niihin voi vaikuttaa. Luulen, ettei esim. espanjalaisten joukkueiden kotikentällä koskaan pelata lumisella kentällä yms... Itse en ole kokenut, mutta uskoisin, että esim. Rosenborgin kotikentällä talvisen kelin todennäköisyys esim. mestareiden liigaa pelatessa on suurempi kuin jollain eteläisemmällä joukkueella..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Naurattaa kun netissä yli puolet vastustajista on olleet Ronaldinho-faneja. Joukkueeksi käy ainoastaan Barca tai Brasilia.

Mikä siinä äijässä viehättää...? :confused:


Pystyykö netissä pelaamaan editoiduilla joukkueilla? Eli jos joku on ladannut esim. pesfan.comin option filen tai vastaavan, voiko pelata oikeilla rostereilla ja parannetuilla pelaajilla? Minun mielestäni ainoastaan ML-tiimeissä voisi olla jotain erilaista alkuperäisiin joukkueisiin ja pelaajiin verrattuna, muutenhan tuo nettipeli menee ihan "huijaamiseksi".

Edit: Tulipas vaikeasti selitettyä, laitetaan kuumeen piikkiin. Eli vaikka tekisi mitä muutoksia, netissä nämä eivät saisi olla voimassa. Tämä on minun mielipiteeni. Miten asia oikeasti on? En ole edes ajatellut että onko vastustajilla ollut "doupattuja" pelaajia kentällä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

illu sanoi:
Naurattaa kun netissä yli puolet vastustajista on olleet Ronaldinho-faneja. Joukkueeksi käy ainoastaan Barca tai Brasilia.

Mikä siinä äijässä viehättää...? :confused:


Pystyykö netissä pelaamaan editoiduilla joukkueilla? Eli jos joku on ladannut esim. pesfan.comin option filen tai vastaavan, voiko pelata oikeilla rostereilla ja parannetuilla pelaajilla? Minun mielestäni ainoastaan ML-tiimeissä voisi olla jotain erilaista alkuperäisiin joukkueisiin ja pelaajiin verrattuna, muutenhan tuo nettipeli menee ihan "huijaamiseksi".

Edit: Tulipas vaikeasti selitettyä, laitetaan kuumeen piikkiin. Eli vaikka tekisi mitä muutoksia, netissä nämä eivät saisi olla voimassa. Tämä on minun mielipiteeni. Miten asia oikeasti on? En ole edes ajatellut että onko vastustajilla ollut "doupattuja" pelaajia kentällä.
Vakiopelaajat, -joukkueet ja -kokoonpanot juuri tuon huijaamisen välttämiseksi. Sinänsä sääli, sinänsä ei.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Hyvä juttu. Ei tartte sitten ruveta muuttelemaan kun korkeintaan niitä räikeimpiä keksittyjä nimiä ML:n takia.

Mitään edellisten osien massiivista editointirumbaa ei jaksa aloittaa kun sillä ei loppujen lopuksi mitään merkitystä edes ole. Nettipeli se on minkä takia tämäkin tuli ostettua, ehdottomasti tärkein muutos edellisiin osiin verrattuna.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Latasin eilen sen pesfanin optiofilen ja nyt on kaikki joukkueet,pelaajat liigat ja stadionit oikein mutta sellaista kysyisin että kun aloitan Master Keaguen niin onko pesfanin päivitykset voimassa myös siinä?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

eikö kukaan tiedä mistä saisi kopioitua kunnollisen optionfilen mun muistikorttiin? joku liike tai ihminen...?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

JM sanoi:
Latasin eilen sen pesfanin optiofilen ja nyt on kaikki joukkueet,pelaajat liigat ja stadionit oikein mutta sellaista kysyisin että kun aloitan Master Keaguen niin onko pesfanin päivitykset voimassa myös siinä?

Kyllä ovat päivitykset siinäkin voimassa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Ei pojililla olisi hyviä kikkoja tehdä maaleja?
Tämä on eka pessini joten olen aika tumpelo :rolleyes:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Tulihan se sieltä vihdoin...

PSOne:lla alottanut PES:sien pelaamisen ja ylivoimasesti vaikein tähän mennessä, vain 4 voittoa 10 ekasta pelistä, mikä on vain hyvä juttu!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Vaparit tuntuvat uppoavan kyllä hieman liian helposti, vaikka toisaalta kun aattelee tuleehan vapaapotkuista nykyään aika usein maaleja.

EDIT: Siis oikeassa jalkapallossa. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )

Tuleehan vaparimaaleja iisimmin kuin PES4:ssä, mutta siinä vaparit olikin liian vaikeita. Kulmatilanteetkin on vaihtelevampia, puskutkaan ei enää lähde joka kerta jonnekin huitsin nevadaan.

Erityisesti pidän pelin hitaasta temmosta, syöttöpeliä on pakko pelata. Ei enää puolen kentän kuljetuksia, puolustajien ohittaminen on todella vaikeaa. Silti kone ei huijaa. Myös koneen silloin tällöin tekemät harhasyötöt ja paniikkipurut suoraan vastustajalle luovat vaikutelman "oikeasta" vastustajasta.

Virheitä vihelletään enemmän, mutta kortteja tulee vähemmän. Hyvä niin. Alkoi ottamaan pannuut nelosessa, kun keltaisen kortin sai joskus vain hipaistessa vastustajaa, ilman että edes taklasi.

Minä tykkään ku hullu puurosta. Uudistukset saa pelin tuntumaan tuoreemmalta kuin aiempina vuosina.
 
Ylös Bottom