Vastaus: Pro Evolution Soccer 5 ( PES5 )
Captain Cook sanoi:
Mullakin negatiivinen asia koskee vaikeustasoa, mutta siinä mielessä että peli on liian helppo. Kuudella tähdellä kone on varsin helppo pitää nollilla huonollakin joukkueella ja hallita pelejä selvästi. Harmittaa ettei ikinä ole ihan nesteessä kun kone vyöryttäisi hyökkäyksiä vaikka jollain Manulla. En ymmärrä miksei kone voi tehdä maaleja tehokkaammin, silloin harvoin kun ne pääsee todella hyvään maalitilanteeseen niin laukaus kohdistuu päin mun maalivahtia. Ei toi harmita että hallitsee pelejä, jos pelaa hyvällä joukkueella, mutta kun sitä peliä hallitsee Leccelläkin vaikka Juventusta vastaan selvästi niin tuntuu tylsältä.
Tohon sama, mutta oonko ainoa jonka mielestä koneen hyökkäyspeli on todella mielikuvituksetonta vai johtuuko se vain että oma pallonhallinta on noin 60%.
Koneen hyökkäys taktiikka tuntuu olevan pelkästään läpisyöttöjen hakemista, riippumatta joukkueesta. Koneen tekemät maalit tulevat lähes pelkästään vapareista, kulmista ja yksin läpitilanteista. Oikein yllätyin tossa eräs ilta kun koneen vastahyökkäyksessä kun vasemmalta maalin oikealle puolelle tulleen keskityksen jälkeen ei tullutkaan hätästä puskua tai vetoa vaan keskitys takaisin, josta saikin maalin. Tais olla eka koneen maali muusta kun vapareista(3kpl) lähes 20 peliin mun kaudella.
Muuten, johtuuko pelaajan nuolista vai jostain muusta kun en saa CF:ä rynnimään maalille kun on nopea hyökkäys laidalta, josta pelata maalin eteen pallon. Se joko pysähtyy ennen rankkualuetta tai muuten vaan alkaa hidastelemaan hyökäykseen lähdössä. CF on noin pilkun kohalla ja nuoli vastustaja maalia kohti.
nakkerton sanoi:
Tuo pitää paikkaansa. Oikeastaan se tekijä, mikä tekee peleistä jännittäviä, ainakin minulle on se, että saako sitä voittomaalia tehtyä 10min pelillä.
Tuosta kanssa täysin samaa mieltä. Ja kun oma maalinteko tuntuisi kehittyneen, edellillisellä kaudella lähes 2/peli, niin tuokin jännitys on siirtynyt koska sen maalin tekee.
Suurimmat kiroilut mun sohvalla lähtee tuomareista. Tarkemmin siitä että kone saa pysäyttää hyökkäykset jatkuvasti joko isolla tai pienellä rikkeellä ilman pelkoa minkäänlaisesta kortista. Eikös oikeessakin fudiksessa oo joku "jatkuva virheellinen peli" -rike josta voi saada kortin?
Taisi kone saada kaksi korttia mua vastaan edellisellä kaudella. Tosin ei niitä juurikaan itselläkkään tule, mitä nyt muutama turhautumisesta.
ML:stä mun täytyy kysyä, esittääkö muut joukkueet tarjouksia teidän pelaajista. Oon saanu yhen tarjouksen kolmen kauden aikana ja sekin todella huono. Vaikka on ollut useampikin pelaaja "possible transfer"-tilassa. Vai onko toi tapa tuoda vaikeustasoo ML:ään, ettei pysty rahottamaan pelaajien ostoja siirtokorvauksilla.