Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Bling Bling

Wilhower

New Member
Noniin arvon rumat taistelutoverit. Koska olemme sekalaista seurakuntaa, voisimme sopia matsirosterit sun muut täällä. Nyt on kiire kahville, joten myöhemmin lisää.
 
Vastaus: Project Bling Bling

Saadaanko me ens lauantaille ja sunnuntaille 5 pelaajaa jos vaan vastustajille sopii? Mä voin pelata molemmissa kuhan alkaa ysiltä tai jälkeen.
 
Vastaus: Project Bling Bling

on muute hienompi nimi tällä sekalaisella tiimillä, kun pro mode turnauksessa ollut lolled by skilled :p
 
Vastaus: Project Bling Bling

Saadaanko me ens lauantaille ja sunnuntaille 5 pelaajaa jos vaan vastustajille sopii? Mä voin pelata molemmissa kuhan alkaa ysiltä tai jälkeen.

Lauantaina ysiltä tai jälkeen sopii hyvin, mukana siis! Sunnuntaina lätkäreenit ni ei pysty ainakaan tohon aikaan.
 
Vastaus: Project Bling Bling

Menee viikonloppu miitissä, ei pääse pleikan ääreen.
 
Vastaus: Project Bling Bling

Duunia joutuu paiskomaan lauantaina, mutta sunnuntaina pystys osallistumaan kyllä!
 
Vastaus: Project Bling Bling

Mun taidot on vajavaiset, mutta voisin olla käytettävissä molempina päivinä ysin jälkeen. Voitas kyllä vähän reenata ennen.
 
Vastaus: Project Bling Bling

Itselläni on muuto kesken. Lauantaina puoleen päivää mennes tiedän toimiiko uuden asuntoni netti ja kuinka hyvin. Luulisin silti ettei ongelmia tule joten voisin pystyä pelaileen kyllä!:rolleyes:
 
Vastaus: Project Bling Bling

Pitää mennä työkaverin 50 vuotis juhliin. En tiedä monelta palaan ja ennenkaikkea missä kunnossa!
 
Vastaus: Project Bling Bling

Maanantaina on matsi vs TT, joko 21:00 tai 21:30. Yritän saada ton jälkimmäisen ajan. 4vs4 tai 5vs5.

Ketkä on halukkaita mun lisäks? Jos tulee ylitarjontaa, koitetaan sumplia ne asiat sitte myöhemmin.
 
Vastaus: Project Bling Bling

Mulla menee kone vaihtoon, joten eipä tarvi ma-ti akselilla varmaan pelailla. Toivottavasti saan uuden mahdollismman pian :D
 
Vastaus: Project Bling Bling

Mullakin on mahdollisuus osallistua. Pääsen tulemaan vähä yli 21. Ketkä nyt on varmoja rosterissa?
 
Vastaus: Project Bling Bling

Mahdollisia on:

GeTTaun
quassimo
Mustikka
Wilho

Olville ja Poogelle laitoin viestiä, muttei oo kuulunu mitään.

Mäkin oon linjoilla tasalta tai vähä ennen.
 
Vastaus: Project Bling Bling

GeTTaunilla on modeemi ongelma muuton jäljiltä. Sillä on NAT 3, yrittää sitä just vaihtaa. Jos ei onnistu niin sit se ei pääse. :(
 
Vastaus: Project Bling Bling

Mä tuun kans linjoille siinä ennen ysiä ni kattellaan sitten että ketä pelaa jne.
 
Vastaus: Project Bling Bling

Torstaina tod.näk. matsi, joko ysiltä tai kybältä. Jos on myöhempään ajankohtaan, pelaan mut jos aikasempaa en töd.näk. pelaa.

Ketkä pääsee mahdollisest molempiin aikoihin?
 
Ylös Bottom