Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Onhan kaikki muistanu käydä lataamassa sen ilmasen auton tähän :)

Kysymys tosta alun vaikeustason valinnasta. Eli vaikuttaako se jotenki fysiikoihin ja ajettavuuten minkä vaikeustason siitä valitsee vai vain käytössö oleviin ajoapuihin? Sitten vielä kyselisin tosta fov säädöstä. Onko mitään vinkkiä siihen?
 
Vastaus: Project CARS

Kannattanee heittää se vaikeustaso heti sinne tappiin asti 100%. Epäilen että peli on kaikilla muilla asetuksilla tehty jollaintapaa helpoksi. Tuossa on sekin hyöty että totut paremmin ajamaan tekoälyä vastaan joka ei anna armoa yhtään :)
 
Vastaus: Project CARS

Kannattanee heittää se vaikeustaso heti sinne tappiin asti 100%. Epäilen että peli on kaikilla muilla asetuksilla tehty jollaintapaa helpoksi. Tuossa on sekin hyöty että totut paremmin ajamaan tekoälyä vastaan joka ei anna armoa yhtään :)

Katselin eilen inside sim racinging ekan tunnin kokeilut ja 90% vaikeustaso meinasi tuottaa siellä ongelmia :D

80% vaikuttaa ensitesteillä sopivalta gamepadille mutta ehkä ratilla turhan helppo.
 
Vastaus: Project CARS

Mikä vikana ku kaikki alkuvalikossa lukittuna? Vain quick racen saa dubain radalla
 
Vastaus: Project CARS

Eipä peli ehtinyt täksi päiväksi Verkkikseltä. Tilattu ja maksettu joskus kuukausia sitten. Kiitos! Jos vittuillessaan kävisi gigantista ostamassa ja palauttaa tuon takaisin jahka joskus tulee.
 
Vastaus: Project CARS

Onhan kaikki muistanu käydä lataamassa sen ilmasen auton tähän :)

Kysymys tosta alun vaikeustason valinnasta. Eli vaikuttaako se jotenki fysiikoihin ja ajettavuuten minkä vaikeustason siitä valitsee vai vain käytössö oleviin ajoapuihin? Sitten vielä kyselisin tosta fov säädöstä. Onko mitään vinkkiä siihen?

Ajomalli on eri, eli ennemmin vaikein ja helpottaa ite sit.
 
Vastaus: Project CARS

Mikä vikana ku kaikki alkuvalikossa lukittuna? Vain quick racen saa dubain radalla
Kokeile käyttöoikeuksien palautusta.

Valitse [PlayStation™Network/Käyttäjätietojen hallinta] > [Palauta käyttöoikeudet].
Jos et voi käynnistää PlayStation®Store -kaupasta lataamaasi sisältöä tai käyttää lisäsisältöä, tämä saattaa korjata ongelman.
 
Vastaus: Project CARS

Eipä peli ehtinyt täksi päiväksi Verkkikseltä. Tilattu ja maksettu joskus kuukausia sitten. Kiitos! Jos vittuillessaan kävisi gigantista ostamassa ja palauttaa tuon takaisin jahka joskus tulee.

Mulle jäi kans joku peli joskus tulematta julkkariks Verkkiksestä. Oliskohan ollut Destiny. Kaikkialta muualta on muistaakseni aina tullut viimeistään julkkarina ja Discshop jopa toimittaa välillä ystävällisesti ennen aikojaan ;) Ei se yleensä päivästä kiinni ole ellei sit vapaat osu just hyvin julkkariks :)
 
Vastaus: Project CARS

Kyllä on hirveetä paskaa tuo kaksoiskuvajainen ps4:llä :( kaikki liikkuva näkyy kahtena ja varsinkin mutkissa tausta on yhtä tuplakuvaa, ja toki tämä tekee asfaltistakin yhtä mössöä kun 2 hieman motion blurrattua eri kuvaa summataan yhteen...huoh,..
Ajomalli on ihan tuttua forzaa jne, äkkinäisyys varmaan riippuu hieman pädi asetuksista. Törmäys fysiikat on sen sijaan jostain ridgeracerista, auto heitti katolleen suht hitaassa mutkassa kun joku auto pökkäs parin kympin vauhti erolla perään...jee tosi simu jos ei tämän paremmin kosketuksia hallitse..huh huh.
 
Vastaus: Project CARS

VPD tuotti mulle kivan yllätyksen. Tilasin normi version,maksoin etukäteen pelin. Paketin avattuani totesin,ett ovat lähettäneet limited edition version.:)

Itse pelistä ei oo vielä oikein mitään kokemusta. Asetuksia tutkaillu enemmän ku ajanu. Toshan loppuu napit kesken,jos kaikki toiminnot meinaa laittaa...jokaiselle vaihteelleki voi laittaa oman nappinsa.:D Ratin säätöjä on älytön määrä.
 
Vastaus: Project CARS

Kyllä on hirveetä paskaa tuo kaksoiskuvajainen ps4:llä :( kaikki liikkuva näkyy kahtena ja varsinkin mutkissa tausta on yhtä tuplakuvaa, ja toki tämä tekee asfaltistakin yhtä mössöä kun 2 hieman motion blurrattua eri kuvaa summataan yhteen...huoh,..
Ajomalli on ihan tuttua forzaa jne, äkkinäisyys varmaan riippuu hieman pädi asetuksista. Törmäys fysiikat on sen sijaan jostain ridgeracerista, auto heitti katolleen suht hitaassa mutkassa kun joku auto pökkäs parin kympin vauhti erolla perään...jee tosi simu jos ei tämän paremmin kosketuksia hallitse..huh huh.

Ajomalli on kyllä niin kaukana forzasta kun olla ja voi, ellet vedä avut päällä sillä amateur fysiikoilla.
 
Vastaus: Project CARS

On kyllä niin hauskaa tää moninpeli. Vähän kyllä hävettää omat toilailut tuolla. :eek:
 
Vastaus: Project CARS

Onko porukalla kiinnostusta, jos illalla ajettaisiin verkossa?

Millä alustalla pelailet? Ite oon ps4:lla.
Ratti näyttäisi toimivan ok:sti näin nopeasti testattuna. Säätelyä ja totuttelua vaatii kyllä selkeästi pitkään, mutta voisinhan tulla totuttelemaan onlineenkin. Perseellehän se menee, varsinki ku pelaa mahdollisimman realistisesti eikä tunne ratoja (ei mitään apuviivoja tai karttoja).

Mun psn on Anttehoo
 
Vastaus: Project CARS

Ens tuntuma otettu ja hyvältä vaikuttaa. Mut hanskat vähän hukassa.
Epäsäännöillisesti ajelen,mut saa lisäillä minutkin jos joskus samaan aikaan satutaan ajelemaan.
Psn on Garmiva
 
Omenanraadon saa lisätä myös.

Voi veljet on hieno auto toi Renault clio. AI:n kanssa uskomatonta taistelua ja ei tuossakaan kisassa ollut mitään valittamista AI:ssa. Todella hyvä.

Tuohon kuva "ongelmaan", niin harjoituksissa koitin kiinnittää huomiota lopulta kun sen huomasin niin ajoin ulos. :D
En ymmärrä mitä te katselette ajon aikana vai ajatteko auton takaa, sillä ohjaamosta koitan katsoa mutkaan ja katse vaihtuu kokoajan katsoen kaikkea liikennettä jne, niin ei kyllä ajossa huomaa grafiikassa mitään. Tai jo huomasin et ilta näytti perhanan hienolta.

Edit: ongelma. Peli toimii täysin, mutta valikoissa ei kuulu puhetta kun menee uuteen paikkaan (eli ne alareunan tekstit). Myös radalla ei mekaanikolta kuulu mitään, vaikka ruutuun tulee teksti. Mekaanikon ääni on kuitenkin päällä.
 
Vastaus: Project CARS

Itse kovasti ihmettelen tuota grafikka keskustelua joka pelistä on syntynyt. Ajelin itse tuossa aamusella melkein 4h, enkä itse onnistunut kiinnitäämään missään vaiheessa huomiota tuollaiseen graafiseen ongelmaan josta monilla foorumeilla valitetaan.

Itse pelisä ei ole muutakuin hyvää sanottavaa. Ratin (T300RS) kanssa ei syntynyt mitään ongelmia, vakio polkimien kanssa jarru meinasi olla hieman haasteellinen säädettävä, mutta kun siitä sääti herkkyyden suht pieneksi rupesi jarrukin tuntumaan jotenkin jarrulta eikä renkaat menneet niin herkästi lukkoon.
Aikasemmin keskustelussa muutamat valittelivat karttien ajettavuudesta, mutta niistäkin sai mielestäni suht ajettavat kun hieman autoa sääteli. Suosittelen ehdottomasti säätämään kartista ohjauksen "välityssuhdetta" (liekkö oikea sana asialle) suuremmaksi jolloin ohjauksesta tulee huomattavasti rauhallisempi.

PSN: pakona jos kaipailee kanssa ajajaa.
 
Ylös Bottom