Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Onhan se totta että PS4 versiossa temporal AA aiheuttaa kahdentumista, ja tuntuu siltä että peli ehkä väsyttää silmiä hieman enemmän kuin normaalisti. Jokatapauksessa pelin kehittäjät ovat luvanneet katsoa asiaa ja voi olla että PS4 versioon tulee tulevassa päivityksessä vaihtoehto käyttää samaa AA:ta kuin Xbox versiossa.
 
Vastaus: Project CARS

Ajomalli on kyllä niin kaukana forzasta kun olla ja voi, ellet vedä avut päällä sillä amateur fysiikoilla.

Optioista ei ole apuja päällä kuin abs ja automaatti loota kuten minulla kaikissa autopeleissä (ja ainakin aluksi jarru/ajolinja...joka on vähän epämääräinen tässä..)

Toki tuntumassa on erojakin, tässä auto on liimatumpi rataan pienillä nopeuksilla mutta toisaalta antaa pädillä ohjausvasteita joita ei ikinä vääntäisi livenä, vastaheitoissa taas samaa kuin forzan pro asetuksilla, eli pelastautuminen hyvin vaikeaa pädillä.
Mun mielestä pädilläkin hyvä simu mallintaa tapaa kuinka pystyisit ajamaan 'oikeasti' ei niin että pädillä kontrolli katoaa tietyssä paikoissa.

En siis näe radikaaleja eroja. Tämä simuloi tien epätasaisuuksia auton käytökseen elävämmin, toisaalta taas forza silottaa tasaisemmin pädi ohjauksen rajoituksia.
 
Vastaus: Project CARS

Minkä siinä aluksi pistit. Sehän kysyi fysiikat siinä aluksi vaikeustason kanssa?

Tosiaan miksi mulla ei kuulu noita puheääniä!?!? Eikä tallennu hudi, eikä kuvakulma.
 
Vastaus: Project CARS

Minkä siinä aluksi pistit. Sehän kysyi fysiikat siinä aluksi vaikeustason kanssa?

Tosiaan miksi mulla ei kuulu noita puheääniä!?!? Eikä tallennu hudi, eikä kuvakulma.
Ittelläni tulee puheet dualshockin kaiuttimesta vaikka on ratti. Eli siis mulla on tossa dualshock vieressä päällä
 
Ittelläni tulee puheet dualshockin kaiuttimesta vaikka on ratti. Eli siis mulla on tossa dualshock vieressä päällä

Oli kuulokkeet ja silti ongelma, ilman kuulokkeita myös. Eli ei kuulu ollenkaan. :S

Edit: Olikin niin hiljaa, sieltä luului..kuulokkeista ei. Tsjusinkin että äänet tulee chätti äänenä ja mulla oli chättiäänet nollissa. :D nyt toimii
 
Vastaus: Project CARS

Alku ei kyllä vakuuttanut, ajotuntuma aika kehno mutta toivotaan, että menee alun piikkiin .
 
Vastaus: Project CARS

Olipa kiva.. tein säädöt rattiin huolella, yritin mennä careeriin ajamaan; mistään ei saanut lisättyä tietoja driver profiiliin. Noh, pelin käynnistys uudestaan, tällä kertaa dualshockilla, laitoin tiedot ja career valmiiksi. Taas uudelleenkäynnistys, ratti, ensimmäiseen practise sessioon; kaikki ratin asetukset nollautunu. Perkele. Noh, quitti, säädöt uusiksi. Sinne meni se practise sessio..
 
Vastaus: Project CARS

Esim Nyrressä toi kaksoiskuva häiritsee ihan ohjaamo kuvakulmastakin, mutta eihän sitä muuten sieltä hirveästi näe kisan aikana(paitsi asfaltti). Konepelti kuvakulmasta ja uusinassa aika perseestä.

Olen tykästynyt tuohon kypäräkameraan, kunhan vain ottaa kypärän ja sumennuksen pois päältä. Sitten se onkin melkein sama kuin ohjaamosta, mutta saa mutkiin kääntymiset mukaan :D

Äänet ja forcet tuntuvat pelissä olevan ihan hyvät, mutta tärinöitä ei minulla tällä hetkellä ole. Kantareen päällä ei kuulu kuin ääni ja sama juttu, jos jarruttaa lukkoon.

Ei mitenkään ihmeellisesti ole peli vielä sytyttänyt, mutta ehkä sitten kun saa hyviä kisoja aikaiseksi ja antaa pelille aikaa puraista kunnolla.
 
Vastaus: Project CARS

Eipä tarvi tätä ostaa, peleissä vittumaisinta mitä tiedän tuo haamukuva.
 
Vastaus: Project CARS

Tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta miteä nuo renkaiden värit ruudun oikeassa ala-kulmassa oikein tarkoittaa, eli ensin on sininen ja sitten vihreä yms, kuvaako se renkaan kulumista vai?
 
Vastaus: Project CARS

Nyt kun tässä on päässy jyvälle pelin toiminnasta, niin kyllähän tämä maistuu. Menee kyllä hetki, että tajuaa tuon uran toiminnot. Ja sain vaihdettua mailit kilometreiksi. En heti löytäny sitä kun siinä ei lue ''maili'' ja ''kilometri'' vaan metric ja mailin kohdalla joku ihan muu. Ensin ihmettelin kun siinä time trial osiossa ei omat ajat päivittyny listaan sitten millään. Sitten hokasin, että mullahan just loppu plus jäsenyys. Laitoin plus jäsenyyden voimaan ja sitten päivitty oma aika muiden aikojen joukkoon. Itse en ainakaan ole vielä törmännyt noihin haamukuviin tai kahtena näkyvään kohtaan. Ura lähtenyt nyt hyvin käyntiin ja muutenkin hyvä peli ajaa ratilla.
 
Vastaus: Project CARS

Mites tässä saa sekventiaalin pakille? Ei onnistunu down-shiftaamalla. Eikä tuo h-kaavion pakkikaan skulannu. Siinä voi tosin olla väärä assign. Clio tosiaan autona
 
Vastaus: Project CARS

Kyllä on hirveetä paskaa tuo kaksoiskuvajainen ps4:llä :( kaikki liikkuva näkyy kahtena ja varsinkin mutkissa tausta on yhtä tuplakuvaa, ja toki tämä tekee asfaltistakin yhtä mössöä kun 2 hieman motion blurrattua eri kuvaa summataan yhteen...huoh,..
Ajomalli on ihan tuttua forzaa jne, äkkinäisyys varmaan riippuu hieman pädi asetuksista. Törmäys fysiikat on sen sijaan jostain ridgeracerista, auto heitti katolleen suht hitaassa mutkassa kun joku auto pökkäs parin kympin vauhti erolla perään...jee tosi simu jos ei tämän paremmin kosketuksia hallitse..huh huh.

Sun HDMI piuha tai tv on paskana, tai sitten ajat auton takaa kuvakulmasta?


Onpas muten paskaa hommaa suoraan sanottuna, Porin gigantissa ei ole YHTÄKÄÄN PCars peliä myynnissä eikä ole tulossa?! Yksi ainoa PC:lle ja verkokaupassa ainakin oli tuolloin vielä 5kpl.
Citymarket velottaa 70€ ja Prisma, halleluja! 75€!??? Mitä vi**u? :D

Huonompi homma kun just loppu pankin avainlukulistat ja visakin meni vanhaksi :D Jospa huomenna viimeistään saisi tuon tilattua edes... :mad:
 
Vastaus: Project CARS

Tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta miteä nuo renkaiden värit ruudun oikeassa ala-kulmassa oikein tarkoittaa, eli ensin on sininen ja sitten vihreä yms, kuvaako se renkaan kulumista vai?

Renkaiden lämpötilaa, sinisellä on kylmät ja värilliset merkkaa sitä lämpöä.


Mites tässä saa sekventiaalin pakille? Ei onnistunu down-shiftaamalla. Eikä tuo h-kaavion pakkikaan skulannu. Siinä voi tosin olla väärä assign. Clio tosiaan autona
Kurkkaa sieltä nappien asetuksista että mikä on pakki, jos sieltä löytyisi...


Tarviiko tuokin online muuten sitten plussajäsenyyden?
 
Vastaus: Project CARS

Sun HDMI piuha tai tv on paskana, tai sitten ajat auton takaa kuvakulmasta?

Ihan yhtälailla tuo kaksoiskuva näkyy kaikissa kuvakulmissa, ihan laajasti tiedossa oleva juttu.
Jos tommosta 50% liikkuvan kuvanlaadun huononnusta ei näe niin mitä väliä näillä Fullhd näytöillä, 60fps yms ees on....helmiä sioille :)
 
Vastaus: Project CARS

Ihan yhtälailla tuo kaksoiskuva näkyy kaikissa kuvakulmissa, ihan laajasti tiedossa oleva juttu.
Jos tommosta 50% liikkuvan kuvanlaadun huononnusta ei näe niin mitä väliä näillä Fullhd näytöillä, 60fps yms ees on....helmiä sioille :)

Puhutko nyt omakohtaisista huomioista pelatessasi, vai näiden giffien pohjalta?
 
Vastaus: Project CARS

Ihan yhtälailla tuo kaksoiskuva näkyy kaikissa kuvakulmissa, ihan laajasti tiedossa oleva juttu.
Jos tommosta 50% liikkuvan kuvanlaadun huononnusta ei näe niin mitä väliä näillä Fullhd näytöillä, 60fps yms ees on....helmiä sioille :)

Tämä alkaa vaan kuullostamaan siltä että sulla on jokin 3D ominaisuus päällä tv:stä tai pelistä tai jostain... Voisko olla joku säätö jota muutkin käyttää ja se aiheuttaa kuvassa tuota?
Ei siis mitenkään pahalla vaan itseäni tosiaan kiinnostaa että mistä tuollainen johtuu...
 
Vastaus: Project CARS

Ihan yhtälailla tuo kaksoiskuva näkyy kaikissa kuvakulmissa, ihan laajasti tiedossa oleva juttu.
Jos tommosta 50% liikkuvan kuvanlaadun huononnusta ei näe niin mitä väliä näillä Fullhd näytöillä, 60fps yms ees on....helmiä sioille :)

Eipä itellä ole minkäänlaista kaksoiskuva ongelmaa, hyvi rullaa ja grafiikka on nättiä. Olenko sitten sokea tai jotain?
 
Ylös Bottom