Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prototype [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monoplhoric
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

OT:ta: Tässä myös ihan hyvä esimerkki modeille siitä että nämä, PS3 ja 360 ketjut Prototypestä voisi vaikka yhdistää. Kun tuntuu että samat tyypit ja läpät pyörii nyt vuorotellen kummassakin ketjussa. Asialle paneutuneiden ei tarvitsisi pomppia infon perässä kahden ketjun välillä jossa samat naamat keskustelevat.

Ihan vain ehdotuksena :rolleyes:

Aikaisemmin on saatu kuulla, että ihmisiä ahdistaa kuulla kokemuksia kilpailevan konsolin version pelistä. Minun puolestani multiplattareille pitäisi olla yhteiset ketjut, mutta ei se ole aikaisemmin onnistunut, kun on joka tapauksessa tehty ketjut omille alueille ja siellä haluttu keskustellua.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Aikaisemmin on saatu kuulla, että ihmisiä ahdistaa kuulla kokemuksia kilpailevan konsolin version pelistä. Minun puolestani multiplattareille pitäisi olla yhteiset ketjut, mutta ei se ole aikaisemmin onnistunut, kun on joka tapauksessa tehty ketjut omille alueille ja siellä haluttu keskustellua.

Asia vilpitön! Onkos teillä jo oma kopio tästä pelistä? Meinaan, että olisihan se kiva lukea arvosteluna teidänkin mielipiteenne Prototypestä. =)
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Eipä löytynyt Prototypeä Tornion City Marketista. Ei mitään uutta että uusia pelejä sieltä ei löydä. : /
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Itselläni nyt takana reilut 4 tuntia pelaamista ja siltikin jaksaa naurattaa kun repii vihollisia halki,poikki ja pinoon. Tuo GR:n revikka yllätti kyllä, ne antoivat Bionic Commandolle 9 vaikka en itse millään olisi sitä antanut ja taas Prototype saa 4. Kyllä vaihtelevat kummasti nuo arvosanat :D Mutta erinomainen tähän asti ollut, halunnut vain sekoilla ympäriinsä, juonta jaksaa kyllä painaa mutta kyllä se odottaa.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Jos Proto ja Alex kolahti kovaa niin halukkaat voi jo ilmeisesti koristaa kirjahyllyä Alex Mercer-figuurilla... Ei hassumpi.

Kuvat löytyy Desctructoidista.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Jotkut taisivat kaipailla sitä Gametrailers.comin arvostelua, joten se on tullut ja pisteitä kerääntyi 8.6.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Prototype tulikin ostettua aikalailla hetken mielijohteesta ja voin sanoa, ei harmita yhtään. Aivan mahtava peli. Kaupungissa juoksentelu ja riehuminen on aivan törkeän hauskaa ja erikoisia poweruppeja löytyy vielä pitkäksi aikaa. Paras peli mitä olen vähään aikaan pelannut.

Monissa arvosteluissa on haukuttu mm. kaupungin "rumuutta", mutta jos minulta kysytään, näinkin laaja ja eloisa kaupunki on upea eikä minua haittaa yhtään vähän tylsähkön näköiset kerrostalot - niiden kattoja pitkin on silti todella hauska hyppiä. ;)
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Aivan mahtava peli!

Todella riemukasta ultraväkivaltaa ja peli ei todellakaan ole ruma. Kaupunki on hieno ja peli pyörii hienosti.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Itsekkin pidän kyllä grafiikkoja täysin riittävinä. Toki jos oikein pysähtyy katsomaan niin tekstuurien rumuus pistää hieman silmään - mutta kuka pysähtyisi tälläisessä pelissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Ollut kipeänä tässä viikon verran, maannut sohvalla ja katsellut leffoja. Äitini halusi piristää minua joten hän tuli käymään tänään kämpilläni ja olikin ostanut Prototypen o_o

En ole näin hyvää peliä pelannut sitten Crackdownin. On aivan loistava. Olen vielä aivan alussa mutta silti, tuo tuhoaminen, tuo kaikki gore! Oi että mitä nautintoa! Ja en todellakaan ymmärrä kaikkia arvosteluja mitä tämä peli on saanut. :D Mutta jos vielä vähän hakkaisi ja tulisi sitten myöhemmin kertoilemaan enempi fiiliksistä.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Tuossa on nyt reilut 17 tuntia takana, juonitehtävä 24 menossa, kaikki sivutehtävät tähän asti kultana saatu. Ainoa ehkä valittamisen aihe tulee siitä että vaikeustaso alkaa nousemaan kuin seinä tuossa loppuvaiheessa. Pikkutukikohtia vartioi yleensä muutama heavy tank, helikoptereita ja niitä pirun virustutkia :D Mutta eipä se sinänsä tuota ongelmaa, voimat sillä tasolla että tankki pamahtaa yhdellä iskulla ja helikopterit myös. Muutama sivutehtävän kulta-aika oli niin hermoja raastava että meinasi ohjain lentää ikkunasta. Mutta muuten on erittäin positiiviset fiilikset ja vieläkin mittari pysyy erinomaisen puolella.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Pari päivää peliä pelanneena täytyy sanoa, että erittäin viihdyttävää toimintaa. Freeroaming/parkourmeininki on erittäin hauskaa ja helppoa ja vauhdin tunne on päätä huimaava kun Alex vetelee flibejä autojen ja talojen päältä. Infamousiakin kokeilleena voisin sanoa pitäväni Prototypestä enemmän - meleebrawling ja supernopea eteneminen mielyttää, kun taas Infamousia pidän vähän hidastempoisempana. Alussa epäilin pitäväni tästä koko virusteemasta ja Alexin supervoimista, mutta onhan se megasiistiä. Grafiikka on juuri sopivaa noin nopeaan ja kaoottiseen toimintaan ja ruudunpäivitys pysyy korkealla lähes kokoajan.

Eri taitoja on rutkasti ja taisteluihin saa paljon vaihtelevuutta ja eri lähestymistapoja. Hidastusefekti kykyjen ja targettien vaihtelun yhteydessä on loistava ominaisuus, kun toiminta pysyy saumattomana. Infamous ja Prototype eroavat toisistaan todella paljon vaikka outoja yhtäläisyyksiäkin löytyy - kummassakin pelissä tuhotaan yhdessä vaiheessa tartunnan saaneita vesisäiliöitä, sattumaa?

Slashing, smashing, devastating, brawling, freeroaming. Mitä muuta tällaiselta hiekkalaatikko peliltä voi odottaa?
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Huh, itse olen onnistunut sivuuttamaan kokonaan hypen tämän pelin kohdalla. Nyt kun olen lueskellut tätä ja tuota Playstation- puolen ketjua, niin alkaa "pieni" innostus nousemaan. Katsoin lisäksi vielä tuon GT:n reviikan, joka ei sekään omalta osaltaan onnistunut ainakaan innostusta yhtään laannuttamaan:). GT on tehtaillut noin niin kuin yleensäkin aika hyvin omaan makuun osuvia arvosteluja. Hieman vaan pelottaa tuo pelin loppupuolen jyrkkä vaikeusasteen nouseminen. Tuo ei ainakaan omasta mielestäni ole välttämättä mitenkään erityisen hyvä asia.

No juu, mutta luultavasti sitä joutuu noukkimaan tämän freeroam- tuotoksen kaupan hyllyltä mukaansa.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Yli 20 h takana (en varma paljonko yli) ellei jopa 30 h.

Juoni taitaa ruveta lähenemään loppuaan, mutta tekemistä kyllä piisaa.

Kaikki challenget tähän asti kullalla läpi ja webbiä kerättävänä vielä. Todella nautittava peli. Crackdown with an attitude. Toimii toimii toimii - kunpa pääsisi taas kotiin jatkamaan jauhamista.
 
Vastaus: Prototype [X360 Hype]

Eilen meni läpi ajassa 10 h 45min ja challengeja en tehnyt paljoa yhtään, mutta nyt alan niitäkin tahkoamaan..
 
Vastaus: Prototype [X360]

Itse on tullut vedettyä peli läpi, kaikki Intriguet kerätty, 80% haasteista Platinumilla ja enää joku 10 000 infektoitunutta pitää pistää lihoiksi. Enää noita Landmarkkeja puuttuu 8 ja 1 Hint pallero. Tuo viimeinen Intrigue kesti etsiä melkein 3 tuntia kun se vaihtelee että milloin nuo putkahtelee esiin. Suosittelen helikopterilla pörräämistä niin eiköhän nuo yleensä aina tule esiin jossain vaiheessa. Nyt jatkamaan Hardilla, siinäkin enää 15 tehtävää. Kohta tuo 1000 GS tulee täyteen tätä menoa :D
 
Vastaus: Prototype [X360]

Joo tulihan toi peli tilattua ja viimeviikon perjantaina saapu postiin. Mukana oli sellane valtava 20 cm korkee Alex Mercer figuuri joka komeilee ny mun hyllyllä. Joo mun mielest peli on todella hyvä ja tykkään kaikesta mitä pelissä on. Ainut miinus puoli on että jotkut Platinum eventsit on ihan järjettömän vaikeita ja tarina oli lyhyt sillä peli tuli pelattuu läpi jossai 12-14 tunnissa. Mutta kyllä oli ostamisen arvonen. Siel on hauskaa silpota niitä sairastuneita (zombeja) ja kyl se saavutuski joskus täs tulee et pitää tappaa n.53 000 sairastunutta ja on hieno vetää kauheet parkourit kaduilla ja ilmassa. Tykkään myös ajoneuvoista mutta yhes tehtäväs meinas lentää ohjain seinään ku meni pitkä tehtävä pilalle ku tankki ei meinannu kääntyä. Harmi että on pian jo koko peli läpi 100%. Lyhyt mutta todella hyvä peli. :D
 
Vastaus: Prototype [X360]

Tänään sain vihdoin oman kopioni testaukseen ja mitä pari tuntia pelittelin niin täytyy sanoa että tässä on peli minua varten! Empä muista milloin viimeksi olisin tahkonut expaa niin kovalla innolla kuin tässä. Pakko vaan saada uusia taitoja avattua! :D Mukavana bonuksena huomasin kun hyppää tarpeeksi korkealta niin vatsaa kouristaa kivasti aivan kuin pentuna vuoristoradalla :p Gorea on todella kivasti ja meininki on melko hektistä. Mutta miinuksena täytyy mainita aika ajoin kankeat kontrollit jotka huomaa varsinkin jumpeventsejä tehtäessä. Ei hermo kestäny joten jätin tekemättä ( Tai sitten harjotuksen puutetta ) Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen ostokseeni.
 
Vastaus: Prototype [X360]

Joo piti tämä peli nyt sitten hommata ja alun perusteella ei mikään kovin erikoinen tekele... ainakaan vielä. Tai sitten ei ole vain mun tyyppinen peli. Ihan mukavaa mättöä, mutta ei mitään kauhean sävähdyttävää.
 
Vastaus: Prototype [X360]

Jep erittäin hyvä aivotnarikkaan peli. Juoni nyt on sellaista pilipali kamaa, vaikka yksi asia mietityttää:

Kenen miehen kanssa hän puhuu monissa välivideoissa?

Ohjaus toimii, grafiikka nyt ei ole parasta, muttei estä pelaamista. Kuitenkin fps ei droppaa ollenkaan tiukemmissakin tilanteissa. Ihan mainio peli, suosittelen kokeilemaan edes.
 
Ylös Bottom