Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 halvalla - hintavertailut - tarjoukset

  • Viestiketjun aloittaja Eemeli
  • Aloituspäivämäärä
Re: PS2 hinta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *****
Morjes!

Niin siis mikä hinta siitä ps2:sta kannattaa nyt maksaa? Ja voisiko kukaan suositella pääkaupunkiseudulla jotain liikettä josta saisi konsolin kohtuuhintaan?

Ja vielä peleistä. En ole itse vielä pelannu ps2:sta joten millainen grafiikka koneessa on? Jotkut ovat kovasti hehkuttaneet XBoxia kannattaako hankkia ps2 vai xbox. Mielestäni PS2:sella on mielenkiintoisemmat pelit ja ainakin kokemusta konsoleista löytyy..

Joten kommentteja..

Jos on hirvittävä kiire ostaa konsoli niin osta PS2, mutta jos ei ole kiirettä niin venaile X-Boxin julkaisuun ja mene kauppaan kokeilemaan X:ää ja PS2:sta sitten vasta päätät kumman ostat.

1750mk lienee sopiva hinta pulittaa PS2:sta. Niin ja kannattaa varmistaa, että kyseessä on uusi v5 malli ettei osta vanhempia malleja.
 
Joo, jos haluat heti päästä pelaamaan hyviä pelejä niin osta ihmeessä pleikka2, mutta jos haluat odotella sitä äksälootaa niin siitä vaan.

Hintaa pohtiessa kannattaa ottaa huomioon että ps2=dvd-soitin ja monipuolinen pelikone.
 
Joo enköhän mä kuitenkin "tyydy" PS2 kakkoseen. Ei jaksa kiinnostaa se micro$oftin xlaatikko. Olen tässä katsonut netistä hintoja.. Yleisimmät hinnat pyörivät siinä 1800mk:n ja 1995mk:n välissä toisinsanoen n.300-333. Paketin hinta (minua kiinnostavan) on pyörinyt siinä 2300-2600 +osaan vielä posti/toimituskulut ~PS2 +muistikortti +peli.

Toisaalta ei jaksaisi pyöriä montaa kuukautta halpojen kauppojen perässä. Loppupeleissä sillä parilla sadalla ei ole niin paljoa väliä. Jos esim. ostit koneen vuosi sitten ja saisit sen nyt 1000mk halvemmalla niin olet kuitenkin omistanut ja pelannut sitä jo vuoden kun toiset ovat vasta ostamassa. Eli olet jo "saanut" korvauksen "menetetystä" rahasummasta.

Halvimmat paketit myy ilmeisesti Lohenette, Verkkokauppa sekä VPD eli luultavasti päädyn tilaamaan paketin jostain noista.
 
Tai sitten tilaan setin tuttavilta Arabiemiraateista..heh:D ! Suomesta ei löydä mistään yhtä halvalla..;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly
Ainakin Etelä-Suomessa raportoidaan monessakin paikkaa koneitten loppuneen.
Kenenkään ei ole ollut tarvis pudottaa hintaa sillä koneet on viety käsistä.
Eli jos haluat koneesi jouluksi, niin osta se sillä 1800:lla.


Pleikkareiden loppumisestahan kohistiin ennen joulua, taisipa uutiskynnyskin ylittyä.

Tietääkö kukaan, jäikö jonkun pukinkontista pleikkari uupumaan toimitusvaikeuksien vuoksi.

Kyynikko minussa epäilee ennakkokohinan olleen myynnin piristämistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TT1
Pleikkareiden loppumisestahan kohistiin ennen joulua, taisipa uutiskynnyskin ylittyä.

Tietääkö kukaan, jäikö jonkun pukinkontista pleikkari uupumaan toimitusvaikeuksien vuoksi.

Kyynikko minussa epäilee ennakkokohinan olleen myynnin piristämistä.

Tuo oli kait vähän paikka kohtaistakin mutta kuitenkin. Veljeni etsi ennen joulua Tampereelta eikä löytänyt. Kaikki myivät ei joota. Saman koin itse Hyvinkäällä.
 
Maahantuoja ilmoitti jossain radio haastattelussa, että n.60% pleikakri 2 tarpeesta saatiin jouluna hoidettua. Joten aika moni jäi ilman pleikkaria ja aika moni isi joutui jälkikasvulleen lupaamaan, että "heti sitten joulun jälkeen ostetaan se pleikkari". No nyt näitä ostajia varmaankin riittää joten mitään paineita hinnan alennukselle ei ole olemassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TT1
Pleikkareiden loppumisestahan kohistiin ennen joulua, taisipa uutiskynnyskin ylittyä.

Tietääkö kukaan, jäikö jonkun pukinkontista pleikkari uupumaan toimitusvaikeuksien vuoksi.

Kyynikko minussa epäilee ennakkokohinan olleen myynnin piristämistä.

Oma isäni joka on alalla kertoi, että Etelä-Suomesta ei koneita saanut enää viimeiseen viikkoon mistään. Kaksi viikkoa ennen kenties tuurilla.
Että kyllä niitä mutrusuita jouluna varmaan piisasi. Itse olin tarpeeksi ajoissa liikenteessä, onneksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly


Oma isäni joka on alalla kertoi, että Etelä-Suomesta ei koneita saanut enää viimeiseen viikkoon mistään. Kaksi viikkoa ennen kenties tuurilla.
Että kyllä niitä mutrusuita jouluna varmaan piisasi. Itse olin tarpeeksi ajoissa liikenteessä, onneksi.

Tuurillahan ne laivatkin seilaa...

V5. ostettu Helsingin City-Anttilasta 24.12.2001. n klo 10 aamupäivällä... Vielä oli pinossa kymmenkunta konetta jäljellä.
 
285.20 (~1695 mk) Lohjan Sokoksesta muutama päivä sitten.
(tosin sain kortilla alennusta)
 
Mikä juttu toi v5 oikein on? Onko siinä jotain eroa muihin esim siihen ilmestymiserään sillon reilu vuos sitten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo
Mikä juttu toi v5 oikein on? Onko siinä jotain eroa muihin esim siihen ilmestymiserään sillon reilu vuos sitten.

Tossa koneessa on ymmärtääkseni koko DVD-koneisto uusittu, emolevy vaihdettu, tuuletin vaihdettu ja lisäksi DVD-ajuri on päivitetty uusimpaan versioon 2.10E.

Jos ostat Sonyn kaukosäätimen, niin se toimii tässä vitosversiossa ilman että mitään tarvitsee tallettaa muistikortille. Edellisissä versioissa tarvitsee uusi ajuri ensin tallentaa muistikortille...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
saako mistään ostettua hyvään hintaan valmiiksimodattuja koneita?

Joo kyllä toi Hevnet niitä on ainakin myyvinään, mutta mun tapauksessa tilaus ei ikinä saapunut perille. Tilasin sen tossa lokakuun puolivälissä. Kuukausi tilauksesta kyselin viivästystä ja sieltä vastattiin, että postiin on lähetetty. Kyselin vielä myöhemmin lähetystunnusta, jotta olisin voinut seurata tilauksen kulkua. Vastaus oli, että he eivät säilytä niitä. Ei oo tähän päivään mennessä näkyny. Mutta, jos vielä innostaa niin hinta "tavallisella modilla" oli siinä 2700 mk. Neo 4 setti oli valikoimasta poistunut.
 
Ennen joulua luin palstoilta, että miten PS2:n hinta tulee tippumaan joulun jälkeen 1500 mk:an. Ei tainnu ennustus mennä iha nappiin ellei sitten joulun jälkeinen aika ole koko loppuvuosi.
 
Ylös Bottom