Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 halvalla - hintavertailut - tarjoukset

  • Viestiketjun aloittaja Eemeli
  • Aloituspäivämäärä
Jos siellä lukee "niin kauan kuin tavaraa riittää" niin se on kai laillisuutta hipovaa toimintaa. Epäilyttävää tosin.
 
Tukkuhinta pelkälle konsolille taitaa vieläkin (ainakin pienissä erissä) olla sellaiset 1700mk:n pinnassa, joten jos sen alle löytää niin se on jo hyvä tarjous. Tietenkin päälle tulee ainakin muistkortti pakko-ostoksena kuten varmaan ainakin yksi peli, joten jos jostain löytyy kohtuuhintainen paketti niin käy kimppuun vaan.
 
Kani:
Huh, ennemmin ostaisin vaikka 500 kalliimmalla jostain muualta kun tollasesta ruuhkarysästä

Et ajatellut niin päin, että 500mk:n edestä nimenomaan kannattaa ryysikseen puskea ? ;)
 
Joku tuolla aikaisemmin mainitsi Espoon Gigantin avautumisesta. Oli kuulemma ollut sen verran raisu meininki, että poliisien piti tulla paikalle ohjaamaan massaa :)

Mutta mitähän PS2 mahdollisessa avajaistarjouksessa maksoi?
Tänne Lappeenrantaan ollaan avaamassa aivan lähipäivinä myös uusi Gigant, mutta ketjun tyylin mukaisesti päivää ei kerrota ennekuin on aivan pakko.
Itse kyllä ajattelin mennä jonottamaan, vaikka sitten aamuyöstä, joten palataan asiaan ja katsotaan kannattiko.
 
Olin Espoon Gigantissa seitsemäs sisällä, vaikka tulin vain 2 tuntia aikaisemmin. Vaikka PS2 ei järettömän halpa ollutkaan, tuli se keikka aika halvaksi. Nimittäin 200 ensimmäisen kesken arvottiin viisi 1000 mk lahjakorttia, ja HEHEH satuin voittamaan.

Mitä pitemmäksi jono takana kasvoi sitä parempi mieli tuli. Lopussa jonossa oli jotain 600 ihmistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Kani:
Et ajatellut niin päin, että 500mk:n edestä nimenomaan kannattaa ryysikseen puskea ? ;)

No 500mk ei ole mun mielestä moisen ryysiksen arvoinen vaikka sillä ehkä hikisesti tuntipalkoille pääsisikin. Tutustuin Isoon Omenaankin ruuhkan laannuttua ajan kanssa rauhassa, oli varmasti miellyttävämpi kokemus :). Mulle vapaa-aika on sen verran arvokasta aikaa ettei sitä viitsi ruuhkassa haaskata.

Viimeinen kaupallinen ruuhkakokemus mulla tais olla ps2:n nouto ensimmäisenä myyntipäivänä, mutta se oli sen arvoistakin :) (eli arvonsa kullakin). Onhan noita marketteja jo nähty ja aina tulee uudempia ja hienompia (kuten tarjouksiakin parempia ja halvempia).
 
Huonompaa tsägää ei voi käydä. Sain riparilahjaks Pleikka kakkosen ja sen hintanan oli 2695,- ja ostin myös GT3:sen ja muistikortin. !!!KELE!!!! Parin viikon päästä sitä myytiin alle 2000,-
Ja jos halvalla haluu sen saada, niin menee sinne uuteen giganttiin. Ryysistä saattaa tulla, mutta rahaahan siinä säästä (tai henki menee). ;)
 
Odottaminen oli oikeastaan aika leppoista, koska oli paljon samanhenkistä jengiä ympärillä. Aika kului nopeasti ja yhtäkkiä ovet vain avautuivat.
 
netista.com

ostiko kukaan teistä yleensäkään sitä konetta netista.comista? vai eikö niillä ollut ollenkaan kyseisiä koneita myynnissä? täyttä huijaustako?:confused:
 
Taisi olla suurta huijausta koko netista.comin juttu. Ei oota on helppo myydä halvalla :D

Ja verkkokauppa.com näyttää myös heikolta, niitten oman systeemin mukaan edellinen erä koneita saapui yli kolme viikkoa sitten.

Itse tilasin juuri Megaswapista http://shop.kolumbus.fi/megaswap pleikkarin 1785mk ja soitin vielä perään että tavaraa on varmasti saatavilla. Sanoivat että koneita on useita kymmeniä varastossa :)

-PV-
 
Re: netista.com

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kesis
ostiko kukaan teistä yleensäkään sitä konetta netista.comista? vai eikö niillä ollut ollenkaan kyseisiä koneita myynnissä? täyttä huijaustako?:confused:

yks tuttu osti sieltä ps2:n + muistikortiin silloiseen 1490,- hintaan. erä ei oo vissiin ollut kovin suuri kaiketi.
 
Mä ostin kanssa netista.comista pleikan. Sain mainoksen lauantaina, sunnuntaina tilasin ja maanantaina oli kuulema jo loppu. En muista päivämäärää, mutta n. kuukausi sitten.
 
Mistäköhän ps2sen sais halvimmilla näin joulun alla ostettua? En ole kovin ahkerasti seurannut mainoslehtisiä mutta näyttävät olevan hinnat siinä 1800mk pinnassa, aika kallista kun tarjouksistahan on aikaisemmin saanut jopa 1500mklla. Tänä viikonloppuna olis varmaan tarkotus käydä tommonen hakemassa.
 
Ainakin Etelä-Suomessa raportoidaan monessakin paikkaa koneitten loppuneen.
Kenenkään ei ole ollut tarvis pudottaa hintaa sillä koneet on viety käsistä.
Eli jos haluat koneesi jouluksi, niin osta se sillä 1800:lla.
 
Minä haluaisin tietää, että onko kukaan ylipäätänsä koskaan saanut ostettua Netistasta pleikkaria + muistikorttia hintaan 1490,-. Minä vahvasti epäilen, että ne eivät ole myyneet yhtään konetta siihen hintaan, tai sitten ovat myyneet pari kappaletta, mutta roimalla tappiolla. Mitähän järkeä tuollaisessa touhussa ylipäätänsä on??
 
Prisma lappeenranta

Prismasta lähti alkuviikosta 1690,- ja sieltä omani hain.
 
PS2 hinta

Morjes!

Niin siis mikä hinta siitä ps2:sta kannattaa nyt maksaa? Ja voisiko kukaan suositella pääkaupunkiseudulla jotain liikettä josta saisi konsolin kohtuuhintaan?

Ja vielä peleistä. En ole itse vielä pelannu ps2:sta joten millainen grafiikka koneessa on? Jotkut ovat kovasti hehkuttaneet XBoxia kannattaako hankkia ps2 vai xbox. Mielestäni PS2:sella on mielenkiintoisemmat pelit ja ainakin kokemusta konsoleista löytyy..

Joten kommentteja..
 
Hinnoista en tiedä, mutta itselläni on ainakin hyviä kokemuksia ps2:sta. Osta se vaan.

Grafiikka on ihan hyvää. Riippuu tietenkin pelistä, mutta kyllä se on tosi hienoa.
 
Ylös Bottom