Esa Mäkijärvi
KonsoliFIN Alumni
Mielipiteitähän nämä taas on..
- Esa
- Esa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
hyvänä esimerkkinä käy varmaan doa3 joka muka on ja tulee olemaan parempi kuin tekken4 virtua fighter4 tai soul calibur2 vaikka varmaan jokainen entisiä pelisarjoja pelannut tietää ettei doa-sarja yllä lähellekään noita muita...
No oli joo. Luulen, että Shenmue2 jää vimoseksi peliksi, jonka ostan silleOriginally posted by Peoplez
Älkääkä käsittäkö väärin, minunkin sympatiani ovat Dreamcastin puolella! Koneella oli paljon potentiaalia, ja paljon hyviä pelejä!
kuka on niin pälli et tekee jotain johtopäätöksiä konsolien/pelien suhteen lukemalla tm:ää? toiseks miten kyseinen lehti ees kehtaa esittää jotain omia vankkoja mielipiteitään ku kukaan ei ees arvosta tai toisinsanoen tm ei ole uskottava pelilehti...suosittelisin corcalle ja kavereille vierailua gamespotin ja ignin sivuilla ku näyttää teiltä noi huippupelit menneen täysin ohi vai kuulutteko siihen joukkoon joka pitää parhaimpina peleinä niitä aikansa kauneimpia graafisesti ja kaiken lisäksi ette edes itse tiedosta pitävänne niistä peleistänne juuri grafiikan takia...hyvänä esimerkkinä käy varmaan doa3 joka muka on ja tulee olemaan parempi kuin tekken4 virtua fighter4 tai soul calibur2 vaikka varmaan jokainen entisiä pelisarjoja pelannut tietää ettei doa-sarja yllä lähellekään noita muita...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Ei edelleenkään tule keneltäkään omia "parhaita pelejä", kovasti ollaan kyllä pommittamassa muiden kirjoituksia. Kertoo teilaaajien omasta kyvystä keskustella peleistä oman mielipiteensä takana.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
TM ei tee juttua jokaisesta hyvästä pelistä, vaan ainoastaan uudenlaisista, innovatiivisista jne. PS2:lle ei sellaisia ole pahemmin tullut. GT3 pääsi lehteen kai sen takia, että se on paras autopeli.
PS2:lle on hyviä pelejä, mutta ei sellaisia jotka olisivat TM:ssä mainitsemisen arvoisia. Kuten sanottu, TM ei ole pelilehti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *****
Ottakaa kantaa, kertokaa miksi itse päädyitte PS2:n omistajiksi?
corcalle sen verran niistä tappelupeleistä et jotkut asiat on vaan niin itsestäänselviä vai oletko sä niin saatanan tyhmä ettet sä usko mitään ennen kuin sä oot testannu ja tuominnut pelit henkilökohtaisesti...ei se ole niin kovin vaikeaa ennustaa kuka kävelee voittajana esim. suomi-ranska jalkapallo ottelusta...sä sanoit et muilta konsoleilta on tulossa pelejä jotka ovat graafisesti näyttävämpiä ja ympäristöltään laajempia ja mä uskon sen mutta sähän painotit et kaikki täytyy perustella...mä en tarvitse niitä sun perusteluja mut sä toitotit vaan kaikille et perustelkaa, perustelkaa mä pidän siitä, toi on mun tyyliä ja sit sä heität kommentteja ilman mitään perusteluja...sä kaivoit ittelles kuopan ja tee nyt jotain et pääset ylös sieltä...
Grand Theft Auto 3 - GTA3 on ehkäpä maailman väkivaltaisin peli [/B]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Virtua Tennis 2: ostaisin tältä seisomalta, mutta kun ne puupääidiootit eivät laittaneet siihen mahdollisuutta pelata koko matsia. Ei tajuu miksei, ei tajuu miksei, ei vaan tajuu...