Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n beta- ja demokoodit (kyselyt ja jakamiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3:n beta- ja demo-koodit (kyselyt ja jakamiset)

PES 2011 Online ML beta

Edit: Mites nämä betat suunnilleen toimii? Miten annetaan palautetta ja niin päin pois? Onko betan loputtua valintaikkuna tyyliin: "Mitä pidit pelistä? 1. huono 2. ok 3. hyvä." No aika kärjistetysti, mutta ymmärtänette.. :)

Eipä tullut Dead Nation beta koodia. Jos jollain siis löytyy ylimääräinen nii tänne vois laittaa privalla ;)

Dead Nationin koodi kelpaisi tänne vaikka privaviestinä. Pitkästä aikaa vapaampi viikonloppu ja opiskelut eivät ihan poskettomasti vielä paina päälle niin ehtisi pelatakin :-)

Ylläolevalta sivulta löytyy mm. "*PS3* Beta Key Generator". Se puolestaan johtaa sivulle, jonne kannattaa mennä, jos tahtoo olla höynäytettävissä.

Eli älkää nyt ihmiset todellakaan uskoko kaikkea, mitä intternetissä on. Älkää varsinkaan no-name-blogeja.

Tällä viikolla Sonyn on tarkoitus jakaa koodeja LBP 2:n betaan. Jos jotakuta koodin saajaaa ei beta kiinnosta niin mulle voi lähettää koodin. :)

EDIT: Ei tarvitse lähettää, sain oman koodin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

minullekin voi lähettää LBP 2 betan koodin. Yksityisviestinä vaan tänne päin :)

Ylimääräinen lbp2 koodi kelpaisi tännekin :o En näköjään ollut tarpeeksi aktiivinen pelaaja :(

Tännekkin kelpaisi lbp2-beta koodi. :)

Whoa..? Onko LBP2 koodit jaossa jotenkin yleisesti?
Olisi ihan kiva saada yksi kappale LittleBigPlanet 2:sen betakoodi.

(En ole muuten ikinä osallistunut betoihin PS3sella, muuhun kuin BFBC2, joka oli Storessa jaossa)

Tänne kelpais LBP2 betakoodi. Eli laittakaas YV:tä, jos löytyy ylimääräinen koodi.

Jos jollakin sattuu vielä olemaan ylimääräinen koodi, voin minäkin mielelläni ottaa sellaisen :) privana laittakaa jos löytyy!

jotenkin ihmeessä on päässy käymään niin että en saanut LBP2 koodia vaikka olen omast mielestni pelannu vähän liikaakin lbp:tä. Joten jos joku on saanut LBP2 koodin jota ei itse halua käyttää nii laitappa mulle YV:tä.

EDIT: ei tarvitse enää

MULLE MYÖS!!! voitte pistää yv tä tai sähköpostia
(kisko.koskinen@gmail.com)

Jos joltakin löytyy AC: Brotherhoodin beta koodeja (Ja et itse keksi sille mitään käyttöä) niin olisin enemmän kuin kiitollinen jos saisin sen.:)

Jos joltakin löytyy AC: Brotherhoodin beta koodeja (Ja et itse keksi sille mitään käyttöä) niin olisin enemmän kuin kiitollinen jos saisin sen.:)

Koodinhan saa ennakkotilaamalla pelin GameStopista, tosin vissiin pitää mainita asiasta jos myyjä ei automaattisesti koodia tyrkytä.

Tosin nyt on mahdollisuutta saada Assassin’s Creed: Brotherhood -betakoodeja pelaajalehden sivuilta. Jakavat noita ilman ennakkovarausta siis.

Assassin’s Creed: Brotherhood -betakoodeja jaossa - Pelaajalehti.com

Edit: Koodit näköjään loppuneet.

Ylös Bottom