Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Vahvistan tämän (valitettavasti :(:mad:), koetetaas nyt pitää ne hermot kurissa, ei tää nyt NIIN vakavaa ole :confused:. Kyllä näissä usein tulee tunteella elettyä ja välillä turhauttaa rotan lailla, mutta perseily ei silti missään olosuhteissa ole hyväksyttävää. Kuten liigan alussa jo kirjoitin:

vain 16 pääsee pleijareihin ja 14 jää auttamatta rannalle. Kaikkien on tämä syytä hyväksyä ja pelattava kausi rehdisti alusta loppuun. Eliittiliigan pelaajisto on timantin kova ja kovan luokan tatin hakkajia jää väkisinkin liigan hännille ja keskikastiin, kun kaikki nyt ei vaan voi voittaa ;)

Tervetuloa uudelle Ducksin GM:lle, ja onnea liigaan :)

- Yli KOMIT zaario


Nyt täytyy tehdä asia selväksi. Mä en ole koskaan (tuhansien pelien) aikana lähteny vitutuksen takia liigasta pois. Mä olen pelannut kaikki pelit kunnialla läpi. Erätauolla mä lähetin viestin Selareille että mitä tässä tapahtuu, jonka jälkeen peli palas alkuvalikkoon -> lähetin viestin selarille että mitä tapahtui.

Mä olin valmis aloittamaan pelin alusta.

Mä en todellakaan lähde kesken pelin pois.

Joten, kysymättä multa tässä on tapahtunut vääryys!


- Aeon
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Nyt täytyy tehdä asia selväksi. Mä en ole koskaan (tuhansien pelien) aikana lähteny vitutuksen takia liigasta pois. Mä olen pelannut kaikki pelit kunnialla läpi. Erätauolla mä lähetin viestin Selareille että mitä tässä tapahtuu, jonka jälkeen peli palas alkuvalikkoon -> lähetin viestin selarille että mitä tapahtui.

Mä olin valmis aloittamaan pelin alusta.

Mä en todellakaan lähde kesken pelin pois.

Joten, kysymättä multa tässä on tapahtunut vääryys!


- Aeon

Siis tuossa on nyt selkeä ristiriita, sillä selarit kirjoitti että jäit keskiympyrään kaverin siirryttyä 3-0 johtoon. Sä taas sanot, että oli erätauko :confused: Sitten itse näin, että sä menit offlineen ja Selarit oli online koko ajan, kun laittoi mulle viestiä asiasta. Eli siis miksi menit offline? Sanoit, että peli heitti sut alkuvalikkoon... Myöskään uusintaottelupyyntöä sulta ei kuulemani mukaan tullut, miksi? :confused:

Itse muodostin oman kantani näitten tietojen perusteella, ja en nyt näe mitään syytä epäillä toisen Komissaarin sanomaa, joka oli tilanteessa johtoasemassa... Toisaalta kyllä tiedän, ettei sulla ole tälläisiä tempauksia taustalla, että tosi hämmentävä tilanne :(. Pelaamisen lopettaminen kesken pelin kuuluu liigassa kiistatta kuitenkin kiellettyjen asioitten listalle.

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mä en tiedä mitä siinä tapahtui, mutta vaikka selarit johtais mua 10-0, en ikinä lopettais peliä kesken! Tiedän kuinka vittumaista se on!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mä en tiedä mitä siinä tapahtui, mutta vaikka selarit johtais mua 10-0, en ikinä lopettais peliä kesken! Tiedän kuinka vittumaista se on!

Mutta vastaatko noihin kysymyksiin, joita esitin... kai nyt jollain voit selittää nuo tilanteet...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mä kirjoitin tilanteesta selareille ja se 30sec ei riittänyt , joten se peli pysähty keskiympyrään / alotukseen, ja seuraavaks kun olin kirjottanut niin oltiinki jo alkuvalikossa. Offlineen en kyllä mennyt kun oli muitakin pelejä liigoissa!
Voisin antaa vaikka 5-0 eteen, ei väliä. Mutta siit piän sanani et peliäkään en rageta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Mä kirjoitin tilanteesta selareille ja se 30sec ei riittänyt , joten se peli pysähty keskiympyrään / alotukseen, ja seuraavaks kun olin kirjottanut niin oltiinki jo alkuvalikossa. Offlineen en kyllä mennyt kun oli muitakin pelejä liigoissa!
Voisin antaa vaikka 5-0 eteen, ei väliä. Mutta siit piän sanani et peliäkään en rageta.

No kyllä nyt ainakin kävit offlinessa, koska sen psn-verkosta kirjautumisen näin minäkin. Ja ihmettelen että miksi et sitten sen jälkeen yrittänyt pelata matsia uudelleen (jos EA tilttaa, niin sitä sattuu, mutta sitten on selkeät ohjeet säännöissä tälläisen varalta)... Selarit jäi kuitenkin minun tiedon mukaan peliin, ja sinä (syystä tai toisesta poistuit pelistä)
Muuhun en oikein voi ottaa kantaa, kun en itse tuossa tilanteessa ollut. Selarit tehköön lopullisen päätöksen asiasta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

En osaa sanoa mitä tässä kävi, mutta jos näin nyt päätätte niin tyydyn päätökseenne.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jees eli Anaheimin ruoriin tuli hypättyä. Oon ekan kerran pelivalmiudessa Lukon pelin jälkeen eli tossa 21.00 paikkeilla. Päivitän tota vaihtotsydeemiä jne. tässä illan aikana kun kerkeän. Lisäilkäähän pleikkarin puolella kaveriksi, nimenä toimii sama kun täällä. Rohkeesti myös viestii niin täällä kun pleikkarillakin,että saadaan pelejä sovittua.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Helwetin mukava yllätys...

Eli en pysty pelaamaan pelejä, tai ainakaan Sluijbailijaa vastaan ei toimi ja nhl jäätyy kokoajan..mitä ihmettä on tapahtunut yhdessä yössä!!?
Ja nyt mullakaan ei toimi tuo tee vaihtoja...PERKELE!!!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Hellou rakkaat eliittikumppanit,



Osaisiko kukaan tarjota apua mulle ja Boorikselle, vai eikö meillä vaan ole mitään tehtävissä? Ollaan nyt pari päivää koitettu saada peliä pelatuks, mutta.. jatkuvasti näyttöön pamahtaa teksti "yhteys vastustajaan on katkennut " .. molemmat on bootannut useampaan otteeseen molempina päivinä ja kumpikin on kokeillut haastaa. Molemmilla toimii HUT ja GMC pelit muita vastaan kyllä ihan normaalisti.. :confused:


T. V*ttuuntunut Floridan GM
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

kyllikkiä kaipaillaan viel
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Porsse, JonttuC & VilberttoCarlos, pistäkäähän viestii millon teillä sopii pelailla pelit alta pois.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Hellou rakkaat eliittikumppanit,



Osaisiko kukaan tarjota apua mulle ja Boorikselle, vai eikö meillä vaan ole mitään tehtävissä? Ollaan nyt pari päivää koitettu saada peliä pelatuks, mutta.. jatkuvasti näyttöön pamahtaa teksti "yhteys vastustajaan on katkennut " .. molemmat on bootannut useampaan otteeseen molempina päivinä ja kumpikin on kokeillut haastaa. Molemmilla toimii HUT ja GMC pelit muita vastaan kyllä ihan normaalisti.. :confused:


T. V*ttuuntunut Floridan GM
Ja tänään tuli sitten kolmas päivä kun ei pystytty pelaamaan sluibailijan kanssa peliä :mad:
olisko kenelläkään mitään vinkkiä?

Ollaan buutattu kummatkin pleikkarit monta kertaa...haastettu ristiinrastiin monta kertaa..poistettu toistemme kavereista ja lisätty uudestaan..prkl!!:mad:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Täälä ihan samaa ongelmaa, jos yrittää pelata Sonera Viihteen mukana tulleella Thomsonin TG789vn boxilla niin usein kun haastat tai otat haasteen vastaan Connectedissa peliin niin se vaan lataa ja lataa ja lataa mutta ikinä ei mene siihen ruutuun asti jossa valitaan pelipaidat yms.

Vaan juuri ennen sitä tulee joku "vastustajaan menetetty yhteys" - viesti.. Ja tämä tulee sitten aina suurinta osaa vastaan..

Esim kyllikkiä vastaan kävi eilen niin.. Vaikka kuinka boottas ja toivo apua ylemmältä taholta niin aina sama lopputulos.

Et onko jommalla kummalla Teistä sama boksi tai osaako joku sanoa neuvoa meikäläisellekin et miten muut Sonera viihteen ukot pystyy pelaamaan? Tarviiko tässä tehdä jotain taikatemppuja boksille vai mitä :)



Koskas Porsse ja Enkmanni pääsis peleille?

Porssea en ole koko viikon aikana onlinessa nähny ellei mies ole ihan yöpelaaja..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Hellou rakkaat eliittikumppanit,



Osaisiko kukaan tarjota apua mulle ja Boorikselle, vai eikö meillä vaan ole mitään tehtävissä? Ollaan nyt pari päivää koitettu saada peliä pelatuks, mutta.. jatkuvasti näyttöön pamahtaa teksti "yhteys vastustajaan on katkennut " .. molemmat on bootannut useampaan otteeseen molempina päivinä ja kumpikin on kokeillut haastaa. Molemmilla toimii HUT ja GMC pelit muita vastaan kyllä ihan normaalisti.. :confused:


T. V*ttuuntunut Floridan GM
Teillä sama käynyt kun mulla. Mulla poistus tuo kun latasin kokoonpanot ja menin tuonne "paita koodiin". Kokeilkaa ihmeessä! :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Koskas Porsse ja Enkmanni pääsis peleille?

Porssea en ole koko viikon aikana onlinessa nähny ellei mies ole ihan yöpelaaja..

Joka päivä pelannu GTA V netissä aika paljon nii viestillä tai chatissa saa kiinni parhaiten. Ei tota änäriä tuu pelailtua ku satunnaisesti jos ei gmc pelejä oo tiedossa. Eiköhän toi GTAn peluuki vähene kohta ku viikon tykittää putkee :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Jooh sori meikäläisen puolesta kun en ole pelaillu. Pyrin pelailemaan tässä viikonlopun aikana pelit pois. Ollu tiistaista lähtien kuumeessa ja vatsataudissa niin ei oo oikee ollu peli kunnossa. Reakointi ollu ihan kuraa ja muutenkin ollu niin huono olo ettei niistä peleistä tullu mitään mitä nyt olen kokeillu. Tänään on ollu hieman lämpöä ja vähän pahoinvointia joten enköhän onnistune nyt sitten pelailemaan kunnolla. Ei oikee uskaltanu myöskään pelailla kun ei tienny koska laatta lentäis ;)

Tänään illalla olen sitten paikalla. Tietenkin voi olla EASHL jengissä pelejä, mutta pommittakaa pleikkarilla viestiä ja ehdotelkaa peliaikaa. Ei sitten mitään "GMC NYT" ja kutsu heti perässä. Kerran tökkäs pleikkari siihen, kun olin pelaamassa seura pelejä ja olin alimpana pelaajana 2.Jatkoajassa ja vastustajat iski maalin siitä sitten. Eikä mielellään mitään sellaista, että pommittaa jatkuvasti viestejä/pelipyyntöjä. Jos en vastaa niin se tarkoittaa, että olen pelissä silloin ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

Noi ongelmat ettei pääse peliin on ilmeisesti aika yleisiä, perus nettiboksin boottaamisen lisäks oon tuolla toisen liigan puolella saanu sellasia ohjeita, että ongelma on jossain natissa, eli kannattaa ainakin koittaa verkkopiuhaa eri portteihin jos joku niistä toimis.

Sit tällästä videoo on tarjottu: How to change your NAT TYPE to OPEN - EASY Tutorial ps3 / xbox360 - YouTube
Mulla oli aikoinaan kanssa noita ongelmia että ei päässyt pelaamaan kaikkienkanssa ja syynä oli juurikin tuo nat ongelma. Helpoiten se hoituu laittamalla netti piuhan porttiin joka on siltaavassa tilassa, jolloin boksin asetukset ei aiheuta ongelmia ja pelit onnistuu kaikkien kanssa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Eliittiliiga (kausi 1)

VilberttoCarlosm olis sua vastaan peli vielä. Jos otetaan huomenna se ? Jos huominen käy niin laita vähän infoa koska onlinessa. Itse pääsisin 8 jälkeen pelaamaan sen. Tänään en enään uskalla, kalja höyryt vaikuttaa vähän liikaa =) Saattaa ehkä huomenna aamupäivälläkin käydä
 
Ylös Bottom