Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
PS3-verkko-ongelmat

Tiistaina ostin tosiaan uuden pleikkarin ja nyt olen sitten taistellut tuon netti ongelman kanssa... PS3:n on kiinni Zyxelin boxissa mukana tulleella verkkojohdolla ja ihan sitä easy asetuksilla oon yrittäny toimimaan. Sitten kun pääsee tuohon test connection kohtaan:

Obtain IP Address - Succeeded
Internet Connection - Failed

Ja sitten alapuolelle tulee vielä ilmotus:
An error occurred during communication with the server.
This is a DNS error.
(80710102)

Pitäisikös sitä siis jotain portteja availla? Vaan kun ei tiedä miten se tapahtuu...

Palveluntarjoajana on DNA, jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Onko tämä netti muilla toiminut ihan vaan kun on piuhan kiinni iskenyt?
 
Vastaus: PS3 + Zyxelin P-660H-D1 = netti ei toimi!?

Toimiiko sulla tietokoneessa netti samalla purkilla?
 
Vastaus: PS3 + Zyxelin P-660H-D1 = netti ei toimi!?

minulla oli aivan sama ongelma julkaisupäivänä. me soitettiin tuntemallemme tietokoneinsinöörille joka auttoi sitten. minun täytyi laittaa kaikki koodit kun automatikilla ei menny niin kaikki piti kirjoittaa. niin sitten lähti minulla pelittämään. minunkin pelvelun tarjoaja on DNA
 
Vastaus: PS3 + Zyxelin P-660H-D1 = netti ei toimi!?

resistance sanoi:
minun täytyi laittaa kaikki koodit kun automatikilla ei menny niin kaikki piti kirjoittaa.
Joo, eli laitat manuaalisesti IP:n, aliverkon peitteen (255.255.255.0) ja DNS:n.
 
Vastaus: PS3 + Zyxelin P-660H-D1 = netti ei toimi!?

Tuolla Kojon ohjeella yritin mutta en oikei tiedä mihin kuuluis tuo ip sitten tossa purkin asetuksis laittaa kun ei missään puhuta DMZ:sta... Onko kukaan tutustunut paremmin noihin Zyxeleihin?
 
Vastaus: PS3 + Zyxelin P-660H-D1 = netti ei toimi!?

EpiSode1 sanoi:
Tuolla Kojon ohjeella yritin mutta en oikei tiedä mihin kuuluis tuo ip sitten tossa purkin asetuksis laittaa kun ei missään puhuta DMZ:sta... Onko kukaan tutustunut paremmin noihin Zyxeleihin?
Ei sun tarvitse välittää tuosta DMZ:sta.

Koita laittaa vaan ne IP:t yms. sinne pleikkariin.
 
Vastaus: PS3 + Zyxelin P-660H-D1 = netti ei toimi!?

Eikös firmis pitäny päivittää et netti toimis? Jotkut valitteli semmosta.
 
Vastaus: PS3 ja nettiyhteys. Apuja!

itselläni on telewell modeemi ja siinnä d-link DI-524 wlan reititin ja toimii ihan hyvin.
 
NAT Type 3

Semmonen kysymys olisi , että kun minulla näytää tuo NAT kohta type 3:a. Sitten siinä lukee että type 3 saattaa rajoittaa chat ja peli servuille pääsyä. Niin mitenkäs saisin sen ihan täy sin toimivaksi?? Ja modeemin malli on
A-Link RR24AP.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NAT Type 3

Jursu sanoi:
Semmonen kysymys olisi , että kun minulla näytää tuo NAT kohta type 3:a. Sitten siinä lukee että [Bt]ype 3[/B] saattaa rajoittaa chat ja peli servuille pääsyä. Niin mitenkäs saisin sen ihan täy sin toimivaksi?? Ja modeemin malli on
A-Link RR24AP.
DMZ tai teet porttiohjauksia.
 
ps3/ hd, wlan, wtf

Eli ois kiva saada tarkat vastaukset pariin kysymykseen ku ajattelin hankkii tohon wiin vierelle pleikkari kolmosen. Eli ku yläkerrassa tavalline telkkari, alakerrassa hd-tv. Yläkerrassa tietsikka eli toi langallinen netti ei oikein käy piuhat ois hankalat ja haluisin kumminki netin ja hd kuvan. Paljonko maksaa langaton verkko pleikkarin ja koneen välille ja mitä pitää hankkia kun on langallinen modeemi? toinen kysymys riittäkö pleikkarin mukana tulevat johdot saamaan hd kuvan? toivottavasti saitte selkoa, kiitos etukätee :)
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Tarvitset langttoman modeemin oman modeemisi tilalle. Itse voisin suositella Telewellin 510-mallia, jos sinulla on siis puhelinverkkoon kytkettävä adsl-yhteys. Ja ei, playstationin mukana ei tule hd-tason kaapelia, vaan täysin paska komposiittipiuha. Jos telsusta löytyy hdmi-paikka, niin se on ainoa fiksu vaihtoehto. Lisäksi äänet olisi hyvä laittaa menemään optista reittiä pitkin jos mahdollista.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

onks toi langaton netti sitte merkittävästi hitaampi siis ettei oo mitää järjetöntä lagia sun muuta?
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

En ainakaan ite ole huomannut mitään eroja langattoman ja langallisen netin välillä...
Tiä sitten vaikuttaako netin nopeus itsessään sitten lagiin jos on langattomalla vielä.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Teoriassa se on aina hitaampi, mutta käytännössä lagia ei esiinny sen enempää kuin piuhallakaan. Yhteys on kuitenkin hyvä olla vähintään 1M/512, oli sitten langalla tahi ilman.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Wilberttius7 sanoi:
onks toi langaton netti sitte merkittävästi hitaampi siis ettei oo mitää järjetöntä lagia sun muuta?
Nettiyhteytesi tuskin on nopeampi kuin mihin langaton verkko kykenee.. (Teoriassa se 56Mbps, todellisuudessa toki paljon vähemmän)

Hyötyä kaapelista saa oikeastaan ainoastaan lähiverkkokäytössä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tarvitsen apuanne! :(

Miten voin vaihtaa NAT Tyypin? Tällä hetkellä minulla on NAT Tyyppi 3 joka rajoittaa chat-ominaisuuksia ja ei voi esim. PC:ltä siirtää musaa ja muuta PS3:lle suoraan eikä voi tehdä puhechatteja. NAT Tyyppi 2 on se oikea vissiin millon kaikki on ok.

Minulla on siis langallinen yhteys modeemista joka on tuolla olohuoneessa. Modeemin merkki on Prestige 660HW-D1 eli se on WLAN modeemi. Siinä on samassa siis reititin ja modeemissa on neljä paikkaa Ethernet-kaapelille. Ja sen olen saanut selville, että se johtuu tuosta reitittimestä, että on Tyyppi 3 koska se sekoilee jos on monta paikkaa.

Jostain olen lukenut jotain sellaista että pitää nettiin mennä ja sivuksi pitää laittaa reitittimen numerosarja (se mikä nyt on myös IP-osoitteessa ja DNS:ssä) ja sieltä jotain tehdä. Avata jotain UDP ja TCP portteja.

Voisiko joku kertoa mitä siis pitää kokonaisuudessaan tehdä?:confused:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Naukkis sanoi:
Tarvitsen apuanne! :(

Miten voin vaihtaa NAT Tyypin? Tällä hetkellä minulla on NAT Tyyppi 3 joka rajoittaa chat-ominaisuuksia ja ei voi esim. PC:ltä siirtää musaa ja muuta PS3:lle suoraan eikä voi tehdä puhechatteja. NAT Tyyppi 2 on se oikea vissiin millon kaikki on ok.

Minulla on siis langallinen yhteys modeemista joka on tuolla olohuoneessa. Modeemin merkki on Prestige 660HW-D1 eli se on WLAN modeemi. Siinä on samassa siis reititin ja modeemissa on neljä paikkaa Ethernet-kaapelille. Ja sen olen saanut selville, että se johtuu tuosta reitittimestä, että on Tyyppi 3 koska se sekoilee jos on monta paikkaa.

Jostain olen lukenut jotain sellaista että pitää nettiin mennä ja sivuksi pitää laittaa reitittimen numerosarja (se mikä nyt on myös IP-osoitteessa ja DNS:ssä) ja sieltä jotain tehdä. Avata jotain UDP ja TCP portteja.

Voisiko joku kertoa mitä siis pitää kokonaisuudessaan tehdä?:confused:

Yksi kysymys: Miksi olet vetänyt piuhalla jos se kerran on wlan modeemi? Mulla menee PS3 heittämällä wlaniin kiinni.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

lare sanoi:
Yksi kysymys: Miksi olet vetänyt piuhalla jos se kerran on wlan modeemi? Mulla menee PS3 heittämällä wlaniin kiinni.
Koska se kirjautuu itestään välillä ulos jos on langaton. Johtuu varmaan tuosta NAT Tyypistä. Muutenkin saattaa lataukset katketa jos on langaton.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom