Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Kyllä se langattomuus lisää hieman viivettä riippuen reitittimen laadusta. Matkalle tulee kuitenkin ylimääräinen Digitaalinen-Analogi muuntaus, sekä luultavasti jokin salauksen purku (wep tai vastaava). Ainakin omassa D-linkissä on selvästi korkeammat pingit langatomalla yhteydellä kuin langallisella, kun käytössä on raskain salaus.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

west sanoi:
Kyllä se langattomuus lisää hieman viivettä riippuen reitittimen laadusta. Matkalle tulee kuitenkin ylimääräinen Digitaalinen-Analogi muuntaus, sekä luultavasti jokin salauksen purku (wep tai vastaava). Ainakin omassa D-linkissä on selvästi korkeammat pingit langatomalla yhteydellä kuin langallisella, kun käytössä on raskain salaus.

Totta, mutta viivet ei kuitenkaan ole mitään kovin merkittäviä verrattuna ihmisen omiin reaktioaikoihin. PS3 wlan on täysin toimiva kaikissa peleissä, jos vain wlan-reititin on laadukas. Itsellä myös halppis D-link ja se menee tukkoon samantien, jos muutama läppäri samaan aikaan verkossa. Laadukkaimmilla purkeilla, esim Zyxel kaikki pelaa loistavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Olen tyhmä, mitä eroa on reitittimellä ja tukiasemalla ja kumpi siis tarvitaan wlanin muodostamiseen? en meinaa tajuta tota sydeemii ;D
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Ööö...siis jos haluan muita laitteita esim. wiin tai pspn nettiin tarvitsen tukiaseman lisäksi reitittimen?
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Wilberttius7 sanoi:
Ööö...siis jos haluan muita laitteita esim. wiin tai pspn nettiin tarvitsen tukiaseman lisäksi reitittimen?

Tolla saat.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Onko teillä toiminut Ps3 hyvin langattomalla yhteydellä?

Tartteis muutenkin apua, miten saan konsolin yhdistettyä langattomaan verkkooni.

Tukiasemana on D-Link ja kyseinen kapistus toimii täysin kannettavan kanssa.

Kun on oman verkon löytänyt ja laittaa salasanat niin silti ei yhdisty ja valittaa jostain IP asiasta, vaikka olevinaan pitäis itsestään se hakea.

Eli onko vinkkiä miten saa asetukset kohilleen?
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Vähän samanlaiset kuviot täällä...

Kone herjaa:

Obtain IP Address - Succeeded
Internet Connection - Failed

Ja sitten alapuolelle tulee vielä ilmotus:
An error occurred during communication with the server.
This is a DNS error.
(80710102)

A-Link RR84AP on käytössä ja Elisan-yhteys. Tietokone on kiinni A-linkissä piuhalla ja toimii ok. Katsoin Kojon DMZ.pdf tiedoston, mutta homma ei muuttunut. Modeemia on suljettu ja laitettu takaisin päällekin. Oma "tekninentukihenkilöni" lähti juuri kotiin masennuttuaan 4h testailun ja kokeilun jälkeen :(
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Havaitsin saman ongelman yrittäessäni päästä kiinni online-peliin. Konsolin nettiyhteys ja -selain toimivat kyllä, joten vika lienee kuitenkin Sonyn Playstation Networkin päässä. Ja ilmeisesti emme ole ongelminemme yksin, koska Playstationin virallisilla Pohjois-Amerikan foorumeillakin ihmiset ihmettelevät samaa juttua. Toivottavasti huomenna homma toimisi taas paremmin...
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Irocci sanoi:
Onko teillä toiminut Ps3 hyvin langattomalla yhteydellä?

Tartteis muutenkin apua, miten saan konsolin yhdistettyä langattomaan verkkooni.

Tukiasemana on D-Link ja kyseinen kapistus toimii täysin kannettavan kanssa.

Kun on oman verkon löytänyt ja laittaa salasanat niin silti ei yhdisty ja valittaa jostain IP asiasta, vaikka olevinaan pitäis itsestään se hakea.

Eli onko vinkkiä miten saa asetukset kohilleen?


Mulla on Dlink dl-524, ja se ei oikein toimi kunnolla jos on useampia langattomia laitteita yhtäaikaa verkossa kiinni. Jos ps3 ja läppäri ovat yhdistyneenä, niin ps3 jää jostain syystä aina kakkoseksi, eikä yhdistä kunnolla(tai lainkaan).
Hanki parempi tukiasema, näin oon ajatellut itse tehdä.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Homma toimii! Modeemille oli unohtunut kertoa mikä mac osoite päästetään käyskentelemään ulkomaailmaan. Itse asiassa mitään osoitteita ei tarvinut syöttää PS3, vaan kaikki löytyi automaattisesti.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Pitihän sitä Papankin hommata PS3:nen tähän eläkepäivien ratoksi ja sehän on varma, että apuja tulee " kalkkis" tarviimaan, joten aloitetaan vaikka tämmöisellä.

Minulla on Fujitsun Scaleo pöytäkone joka pitää sisällään WLAN 802.11b/g jutun.
Saanko yhdistettyä PS3:sen tuohon jotenkin langattomasti?
Jos en, niin asia selvä, sitten käytetään piuhaa jota jo testasinkin ja sillä sain yhteyden jopa pelaamaan, mutta sen käyttö on pirun hankalaa, jää just kulkureitille.

Jos se on mahdollista, niin sitten tarviin ohjeet mallia rautalanka?
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Pappa 50 sanoi:
Pitihän sitä Papankin hommata PS3:nen tähän eläkepäivien ratoksi ja sehän on varma, että apuja tulee " kalkkis" tarviimaan, joten aloitetaan vaikka tämmöisellä.

Minulla on Fujitsun Scaleo pöytäkone joka pitää sisällään WLAN 802.11b/g jutun.
Saanko yhdistettyä PS3:sen tuohon jotenkin langattomasti?
Jos en, niin asia selvä, sitten käytetään piuhaa jota jo testasinkin ja sillä sain yhteyden jopa pelaamaan, mutta sen käyttö on pirun hankalaa, jää just kulkureitille.

Jos se on mahdollista, niin sitten tarviin ohjeet mallia rautalanka?
Siis jos tietokoneessa on wlan, sitä ei voi käyttää reitittimenä joka jakaisi netin monelle laitteelle, vaan tarvitset siihen erillisen wlan-reitittimen joka maksaa n. 50-70 . Tässä on yksi sellainen. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

J2 sanoi:
Siis jos tietokoneessa on wlan, sitä ei voi käyttää reitittimenä joka jakaisi netin monelle laitteelle, vaan tarvitset siihen erillisen wlan-reitittimen joka maksaa n. 50-70 . Tässä on yksi sellainen. Korjatkaa jos olen väärässä.

Thanks!
Näin arvelinkin asian olevan.

Meikäläisellä on Welhon 10 Mbps/1Mbps kaapeliyhteys joka on kiinni reitittimessä PS3 ja XBOX 360:sen kera, näitä en siis voi hyödyntää PC matskun siirtämisessä PS3:seen?

Mikä olis helpoin keino saada siirrettyä matskua PC > PS3? (musa, fotot....) ja mitä kaapeleita ym. tarvitsen siihen?
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Pappa 50 sanoi:
Meikäläisellä on Welhon 10 Mbps/1Mbps kaapeliyhteys joka on kiinni reitittimessä PS3 ja XBOX 360:sen kera, näitä en siis voi hyödyntää PC matskun siirtämisessä PS3:seen?

Mikä olis helpoin keino saada siirrettyä matskua PC > PS3? (musa, fotot....) ja mitä kaapeleita ym. tarvitsen siihen?

Tapoja on taas monia, mutta tässä yksi niistä.

Liität PS3:n kaapelilla nykyiseen reitittimeen tai sitten kytket sen perään wlan-reittimen ja datat lentää langattomasti pleikkarille, esimerkki tälläisestä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3727

Ainakin täällä datan siirtäminen PC -> PS3:n välillä onnistui helpoiten, kun kytki kaikki laitteet samaan reittimeen. Pleikkari "haistaa" verkosta PC:n. Toinen tapa on hankkia riittävän iso USB-muistitikku/kovalevy ja siirtää data sen kautta.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Nisupulla sanoi:
Tapoja on taas monia, mutta tässä yksi niistä.

Liität PS3:n kaapelilla nykyiseen reitittimeen tai sitten kytket sen perään wlan-reittimen ja datat lentää langattomasti pleikkarille, esimerkki tälläisestä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3727

Ainakin täällä datan siirtäminen PC -> PS3:n välillä onnistui helpoiten, kun kytki kaikki laitteet samaan reittimeen. Pleikkari "haistaa" verkosta PC:n. Toinen tapa on hankkia riittävän iso USB-muistitikku/kovalevy ja siirtää data sen kautta.

Kiitos tästä!
Kuulostaapas helpolta. Eli onnistuuko ihan sillä konsolin mukana tulleella kaapelilla vai pitääkö hommata joku olikohan se nyt ristiinkytketty tai jotain?

ps. saatan kysellä joillekkin ihan selviä asioita, mutta kestäkää, sillä ei vanha uskalla kaikkea kokeilla ennen varmistuksia.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Olen ajatellut ostaa uuden wlan tukiaseman ja tällä hetkellä listan kärjessä on yksi Buffalon airstationin malli. Mutta, onko teillä hyviä kokemuksia jostain muusta merkistä tai mallista joka on toiminut hyvin ps3n kanssa? Kiitokset jo etukäteen.
 
Vastaus: ps3/ hd, wlan, wtf

Finaxis sanoi:
Olen ajatellut ostaa uuden wlan tukiaseman ja tällä hetkellä listan kärjessä on yksi Buffalon airstationin malli.
Buffalon airstation löytyy täältä ja se on ainaki toiminu hyvin. Ei minkäänlaista ongelmaa ole vielä ainakaan ollut.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom