Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, pitäisi ruksia. Sen jälkeen pääsisit vaihtamaan asetuksia. Mutta järkevintä on yrittää saada yhteys toimimaan aluksi ilman mitään salauksia.Tuollainen se security juttu on. Pitääkö tuo Use 802.1x Authentication juttu raksittaa. Ja se ei anna minun valita 64 ja 128 bittisen välillä vaan antaa tuota 64 bittistä. Ja, jos raksitan, se antaa minun vaikuttaa tuohon Authentication RADIUS Server: kohtaan.
Joo, noin DNS-asetuksien pitäisi käytännössä kaikilla koneilla ollakin, mutta ajattelin vain, että jos olen missannut jonkin yksityiskohdan tai kuvitellut verkon topologian väärin.DNS oli sama, kuin muissa koneissa. Voin ottaa huomenna niitä kuvia noista wireless asetuksista.
Teknisesti mahdollista, mutta tekisi verkosta vielä monimutkaisemman, ja neuvominen ei ainakaan yhtään helpottuisi. Yritetään saada tuolla WLANilla toimimaan, kun signaali on kuitenkin noin hyvä.Yhteys vaihtelee siinä 80-100% paikkeilla.
Olisiko mahdollista asentaa piuha minun koneestani PS3:een, jolloin koneestani tulisi yhetys pleikkariin?
Mutsi sano, että jos se niin vaikeelta näyttää niin voi se sen johdon hankkia.
Mutta oletko varma, että se on juuri se _teidän_ tukiasema? Tukiaseman saa itse nimetä sieltä hallintakäyttöliittymästä.Pleikkarini löytää ainoastaan yhden tukiaseman.
Ok. Jos pystyisit nyt ottamaan lisää kuvakaappauksia siitä hallintakäyttöliittymästä, niin ihmetellään niitä muita asetuksia.Olen noin 99% varma, että se on meidän.
Myös nämä eilen mainitsemasi asetuskategoriat on hyvä käydä läpi: Basic Settings, Advanced Settings, Security, Access Control ja WDS setting. Ongelma on todennäköisesti hyvin pienestä kiinni, mutta näkemättä kaikkia asetuksia edes manuaalista, on vaikea lähteä syytä paikantamaan.Siellä ei ollut mitään muuta tuohon yhteyteen liittyvää asiaa, muuta kuin security, josta otin jo kuvan.
Ok katson, jos jotain löytyy. Olisiko mahdollista, että HomeLine pystyisi mahdollistamaan vain kolmeen koneeseen yhteyden?
Älä vielä koske mihinkään varsinaisiin asetuksiin, ota pelkät kuvakaappaukset.En tiedä viitsiikö noita asetuksia mennä muuttamaan, koska saattaa koko netti kaatua.
Kuvissa kestää aika kauan joten laitan tänne mitä kaikkea asetuksissa voi tehdä. Kopioin suoraan sivulta.
Wireless Access Control
If you enable wireless access control, only those clients whose wireless MAC addresses are in the access control list will be able to connect to your Access Point. When this option is enabled, no wireless clients will be able to connect if the list contains no entries.
Löytyyköhän kellään selitystä siihen, että joka kerta kun olen hostina COD4:ssa, meikäläisen kaapelimodeemi putoaa polvilleen ja se pitää käydä buuttaamassa?