Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat

Eipäs vielä hätäillä sain ton täydellisenjärjestelmän palautuksen jälkeen sen Wlan valinnan näkyviin! Se saa tiedot yhteyden vahvuudesta su muista mutta IP:tä se ei saa. Elikkä jokin kusee mun modeemissa:mad:

Eli kyllä se on ihan oikeastikin 60-gigainen malli. Mutta se että se menee suoraan langallisen verkon asetuksiin, kuulostaa jo todella epäilyttävältä. Alkaa vaikuttaa siltä, että sekä langattoman että langallisen verkon toiminnoista huolehtiva piiri on rikki.

Muistan että jos meikä ottaa verkkoasetuksissa Easy niin aina yrittää langallista, eikä koskaan kysele mitään wlani-vaihtoehtoa. Pitääpä tarkistaa...

E: Kyllä sieltä saa valita kumman ottaa, mutta ainakin automaattisesti haluaa valita ip:n, dns:sät ym muut. Ja kun itellä boksista laitettu kiinteä ip plegelle niin pitää käsin laittaa...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Täydellinen koneen formatointi;) Apu olis kyllä vie tarpeen kumminkin ton lanin kanssa.
Ei vaan mitä säädit modeemin puolelta, jotta sait WLANin toimimaan? Ja kannattaako nyt lähteä enää mitään muuttamaan, jos edes langaton yhteys toimii? If it ain't broken...

Osaiskohan kukaan auttaa tässä ongelmassa. mulla on 60gb malli ja ostin sen niihin aikoihin ku se tuli paitsi että kesällä. No mä oon pelannut netissä vähintään joka toinen päivä viimesen vuoden aikana eikä oo ollu netin kanssa mitään ongelmaa...

Nyt viime torstaina otin modeemin (Zyxel prestige 600 series) tietokoneesta ja pistin sen pleikkariin kiinni (kuten aina joka päivä kun pelaan netissä pleikkarilla). Nyt sitten kun yritin kirjautuu sisään playstation networkkiin että olisin menny pelaa nii tuli että: Kommunikaatio netin kanssa ei toiminut, tämä on dsl virhe. (tää oli sitte mitä siinä muistaakseni luki.) Mä en voi käsittää missä on vika koska tietokoneella netti toimii ihan normaalisti.

Yritin kaikkee mahollista et saisin ton netin toimii: Buuttasin monta kertaa modeemin, otin johtoja irti ja pistin takas, yritin montakertaa kirjautuu sisään ja nyt oon varmaan 20 kertaa kokeillu toimisko netti mutta aina se valittaa samaa ku yritän mennä pelaa pleikkarilla. Oon yrittänny vaihtaa manuaalisesti ip asetuksii pleikkarin asiakaspalvelun ohjeiden mukaan, oon jopa palauttannu pleikkarin tehdas asetukset kaks kertaa. mikään ei auta ja koskaan ennen ei oo ollu mitään ongelmii.

Missä on vika? Auttakaa :(

Olethan varmasti lukenut sekä PS3 Verkko-FAQin että modeemisi ohjekirjan ajatuksella läpi? Entä millä tavalla Pleikkarisi oli ennen netissä?

Pleikkari oli ennen ihan normisti netissä eli tolla modeemilla vaan siis. Kun soitin pleikkarin tukeen niin se sano lopuks et sit ku oon vaihtannu manuaalisesti niitä ip asetuksia sen ohjeiden mukaan mitä se anto niin sitte jos ei silti ala netti toimii nii sit pitäis ottaa suoraa yhteyttä pleistationille. niin ja ihan ethernet kaapelilla kytketty ja adsl on.

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mistähän mahtaa johtua yhteyden pätkiminen?

Ainoastaan nhl09 kanssa on tälläistä ongelmaa ollut ja netissä ei kovinkaa kauaa ehdi pelailemaan kunnes katkeaa. Odottelen noin 20 sekuntia ja pystyn taas kirjautumaan sisään Playstation networkiin ja homma toimii taas hetken.

Ei vaan mitä säädit modeemin puolelta, jotta sait WLANin toimimaan? Ja kannattaako nyt lähteä enää mitään muuttamaan, jos edes langaton yhteys toimii? If it ain't broken...

Boottasin modeemin ja avasin PS3:lle oman MAC väylän ja muutin WEP:stä WPA2:seen.

Joo elikkäs nyt on semmonen ropleema että en pääse CoDin nettipelissä pelaamaan:mad: Heittää mut aina hostiks ja kukaan ei pysty joinaan mun partyyn tai mää kenenkään. Elikkäs mistäs tää vois johtua:confused:

Joo elikkäs nyt on semmonen ropleema että en pääse CoDin nettipelissä pelaamaan:mad: Heittää mut aina hostiks ja kukaan ei pysty joinaan mun partyyn tai mää kenenkään. Elikkäs mistäs tää vois johtua:confused:
Mitä Pleikkarisi ilmoittaa NAT-tyypiksi? Onhan PS3 Verkko-FAQ nyt varmasti luettu ja sisäistetty ja sen mukaan portit avattu modeemista?

Call Of Duty 4 vaatii PSN:n käyttämien porttien (joiden mukaan NAT-tyyppi päätellään) lisäksi myös omat pelikohtaiset porttinsa auki. Eli avaa UDP-portit 3074 ja 3075 (sekä tee niille porttiohjaus).

PS. Tuokin tieto on mainittu siellä FAQissa. Ei me sitä huvin vuoksi käsketä lukemaan.

Call Of Duty 4 vaatii PSN:n käyttämien porttien (joiden mukaan NAT-tyyppi päätellään) lisäksi myös omat pelikohtaiset porttinsa auki. Eli avaa UDP-portit 3074 ja 3075 (sekä tee niille porttiohjaus).

PS. Tuokin tieto on mainittu siellä FAQissa. Ei me sitä huvin vuoksi käsketä lukemaan.

Jos osais se olis toinen juttu:rolleyes:

Jos osais se olis toinen juttu:rolleyes:
Porttien avaamiset yms. tehdään sieltä samasta modeemin hallintakäyttöliittymästä, josta vaihdoit WLAN-salausasetuksetkin. Ja jos et osaa, ota modeemin ohjekirja kauniiseen käteen ja opiskele. Kyllä me mielellämme autamme ja vastaamme kysymyksiin, mutta hivenen lisää omatoimisuutta tässä nyt kaivataan. Eihän sitä mitään koskaan opikaan, jos ei itse kantapään kautta opettele. ;)

Täältähän voit katsoa oman motukkasi ja pelin, että miten ne porttiohjaukset tehdään KLIK

Tuokin linkki taitaa olla siellä FAQissa ;)

Kunhan tuota sivua opiskelee ja tekee ohjeiden mukaan niin kyllä se siittä lähtee se motukan järjestelmän ja logiikan oppiminen :D

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom