Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Taisin saada ton cod verkko ongelman sillä korjattua kun otin modeemin palomuurin pois käytöstä!
Mutta tuli mieleen et haittaako sen pois päältä ottaminen pc käytössä? Minulla on kyllä virustorjun ta ohjelma pc:ssä..

Itselläni on vain pelkkä Avast, eiköä mitään muuta. Ei viruksia, vaikka p2p on yleistä täälläpäin...:rolleyes:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Taisin saada ton cod verkko ongelman sillä korjattua kun otin modeemin palomuurin pois käytöstä! Mutta tuli mieleen et haittaako sen pois päältä ottaminen pc käytössä? Minulla on kyllä virustorjun ta ohjelma pc:ssä..
Jos pelottaa, asenna jokin softapalomuuri PC:lle. Ihan XP:n oma todella perusmuurikin antaa yhdessä virustorjunnan kanssa riittävän suojan - kunhan järki on mukana. Parhaatkaan tekniset suojat eivät auta, jos käyttäjä itse latailee epämääräistä materiaalia.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Hei

-laitan ps3 levyn sisään ja käynnistän, nii pc:ssä katkee netti?

-verkkokaapelit on eri porteissa kiinni. Apuja kaivataan
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

-laitan ps3 levyn sisään ja käynnistän, nii pc:ssä katkee netti?

-verkkokaapelit on eri porteissa kiinni. Apuja kaivataan
Mahdoitko lukea tämän viestiketjun otsikossakin mainitun PS3 Verkko-FAQin. Siellä kerrotaan, mitä perustietoja avunpyyntöihin on syytä laittaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Onkos tänään jotain huoltokatkoksia ps verkossa kun ei pääse kirjautumaan sisään? Outoa tässä on se, että ei edes pleikkarin selain toiminut, vaikka yhteyttä testattaessa vain se playstation network kohta failasi..
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Onkos tänään jotain huoltokatkoksia ps verkossa kun ei pääse kirjautumaan sisään? Outoa tässä on se, että ei edes pleikkarin selain toiminut, vaikka yhteyttä testattaessa vain se playstation network kohta failasi..
Koko illan pelailin NHL09:ä ongelmitta, eikä mitään huoltokatkoja ole ilmoitettu. Kannattaa käyttää sekä Pleikka että modeemi hetken aikaa virrattomana.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Koko illan pelailin NHL09:ä ongelmitta, eikä mitään huoltokatkoja ole ilmoitettu. Kannattaa käyttää sekä Pleikka että modeemi hetken aikaa virrattomana.

Joo se lähti toimimaan sen jälkeen kun oli pleikka yhessä vaiheessa sammutettuna vähän aikaa.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

mulla on toi DNS ongelma, olen hakenut koneelta kaikki DNS osotteet IPt ja sen sellaset mutta en saa tolle ongelmalle mitään keinoo, oisko jollain keinoo saada toi toimimaan? Kiitän etukäteen.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

mulla on toi DNS ongelma, olen hakenut koneelta kaikki DNS osotteet IPt ja sen sellaset mutta en saa tolle ongelmalle mitään keinoo, oisko jollain keinoo saada toi toimimaan? Kiitän etukäteen.
Lähdetään taas ihan perusteista... Lue PS3 Verkko-FAQ ja vastaa siinä esitettyihin kysymyksiin.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

modeemi on telewellin EA501
nettiliittymä ADSL
kytketty ethernet kaapelilla
samassa verkossa myos tietokone samasta modeemista kytkettynä
IP on haettu ja se DNS onkin sitten ainoa ongelmakohta
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tuo on kyllä 510, mutta eiköhän niillä pääse alkuun. ;)
Oho, olet ihan oikeassa. Mutta taitaa kyseisissä laitteissa suurin käytännön ero olla WLANin puute (ts. 501:ssä sitä ole). Oletettavasti itse hallintakäyttöliittymä on pitkälti samanlainen.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jep,
pleikka tuli tänään amazonista ja nyt pitäisi saada järjestelmä päivitettyä mutta ei vaan onnistu. Wlani kotona pelaa hyvin ja ps3 asetustesti näyttää että netti pelaa mutta järjestelmäpäivitystä ei hae, eikä nettiselainkaan hae mitään sivua esille. Wtf kohta menee järki, kun ei ymmärrä missä vika! Osaako joku sanoa missä piilee mahdollinen vika?! :confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

Moi. Sain pleikan tänään huollosta ja tein uuden käyttäjä tunnuksen ja kytkin pleikan modeemiin. Kuitenkin esimerkiksi en pääse pelamaan, koska en ole muka kytkeytynyt nettiin ja information board ei näy, koska juuri sanoo, että en ole kytkeytynyt nettiin. Mistä voiolla kyse? Yhteytilalistasta näkyy, että välipalvelin: älä käytä ja UPnP: ei saatavilla. Osaako joku neuvoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Moi. Sain pleikan tänään huollosta ja tein uuden käyttäjä tunnuksen ja kytkin pleikan modeemiin. Kuitenkin esimerkiksi en pääse pelamaan, koska en ole muka kytkeytynyt nettiin ja information board ei näy, koska juuri sanoo, että en ole kytkeytynyt nettiin. Mistä voiolla kyse? Yhteytilalistasta näkyy, että välipalvelin: älä käytä ja UPnP: ei saatavilla. Osaako joku neuvoa.

Eli et tehnyt muuta, kuin iskit verkkopiuhan plösön persuksiin? Käyppäs ne verkkoasetukset läpi ja katso, että plösö saa yhteyden verkkoon.
 
Vastaus: PlayStation 3

Laagakasita yhteys on päällä ja playstation network toimii, mutta kun esimerkiksi yritän pelata call of duty4 netissä se ei päästä ja ilmoitaa. NOTICE Online service is disabled on your Playstation Network. account due to parents control restrictions. Osaako joku auttaa?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom